اخبار روز سینما

تریلر جدید و نهایی فیلم The Super Mario Bros Movie منتشر شد

تریلر جدید و نهایی فیلم The Super Mario Bros Movie منتشر شده است: فیلم برادران سوپر ماریو (فیلم برادران سوپر ماریو) زمان باقی است و آخرین تریلر جدید و این فیلم منتشر شده است که آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

این فیلم داستان سفر برادران ماریو از میان قارچ ها را روایت می کند. در این نیز «لوئیجی» را می بینیم که توسط باورز باورز باورز و قصد نابودی سرزمین قارچ ها را گرفته است و بعد از آن «ماریو ماریو ماریو ماریو ماریو ماریو ماریو ماریو ماریو شده است. صحنه های جذاب این تریلر بی شک برای روز ها در خاطر شما می مانند.

از هنرمندانی که در این فیلم صداپیشگی کرده اند می توان اشاره کرد به: “کریس پرت” درد ن. «آنیا تیلور جوی» در نقش «پرنسس پیچ»؛ «چارلی دی» در نقش «لوئیجی»؛ جک بلک در نقش باوزر؛ «کیگان مایکل کی» در نقش «تود» و «سث روگن» در نقش «دانکی کونگ».

این فیلم سومین اقتباس سینمایی از این ویدئویی می باشد؛ اولین فیلم در سال ۱۹۸۶ توسط ژاپن و دومین فیلم در سال ۱۹۹۳ توسط آمریکا تولید ششدند. پس از اینکه فیلم محصول ۱۹۹۳ با شکست تجاری رو به رو شد و نشان می‌دهد که نشان می‌دهد نشان می‌دهد که شرکت نینتندو به مدت سی سال اقتباس نشان می‌دهد. اما این اعلام کرده است که اگر این فیلم توجه مخاطب قرار بگیرد آف های دیگری از این داستان را نیز خواهد ساخت.

این فیلم قرار است در تاریخ 22 مارس، اکران خودش در سینما را آغاز کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا