اخبار روز سینما

تریلر جدید مینی سریال Hijack با بازی ادریس آلبا منتشر شد

تریلر رسمی قسمت اول فصل چهارم سریال You منتشر شد: در هفته های اخیر نتفلیکس تمام تلاش خود را برای انتشار تصاویر و پوسترهای این سریال انجام داده است. بنابراین (شما)، مخاطب را علاقمند نگه دارید. اکنون که تنها یک ماه تا انتشار قسمت اول فصل چهارم باقی مانده است، این شبکه تریلر رسمی قسمت اول را نیز منتشر کرده است که در انتهای همین پست می توانید آن را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

در طول سه فصل گذشته، جو گلدبرگ نام های مستعار زیادی را برای فرار از گذشته جنایتکارانه خود به خود اختصاص داده است، حالا در این فصل او با نام استاد جاناتان مور به لندن رفته است و سعی می کند زندگی خود را دوباره جمع کند. او در لندن با چهره های زیادی روبرو است. همانطور که جو سعی می کند زندگی خود را تغییر دهد، عادت های قدیمی او شروع به بازگشت می کنند و سعی می کند آنها را سرکوب کند.

در جایی از تغییرات تریلر مشخص می شود که یک قاتل دیگر به نام «قاتل پولدار» در لندن فعال است و افراد ثروتمند را هدف قرار می دهد و جو هدف جدید این قاتل است و پیام های مرموزی برای او ارسال می کند.

تاتی گابریل در این فصل به سریال بازخواهد گشت و شارلوت ریچی، لوکاس گیج، تیلی کیپر، امی لی هیکمن و اد اسپیلر به عنوان بازیگران ثابت به این سریال خواهند پیوست. تیکی لین، آیدان چنگ، استفن هاگان، بن ویگینز، آیو آستین، اوزیوما واتیو، داریو کوتس، شان پرتوی، برد الکساندر، آلیسون پارگتر و آدام جیمز در نقش های قبلی خود بازی خواهند کرد.

این فصل از سریال در دو قسمت پخش خواهد شد که قسمت اول آن در تاریخ 9 فوریه 2023 از پلتفرم نتفلیکس و قسمت دوم در تاریخ 9 مارس پخش خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا