اخبار روز سینما

تریلر جدید فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شد

تریلر جدید فیلم اوپنهایمر (اوپنهایمر 2023) کریستوفر نولان ما را با یک دسته فیلم جدید از کیلین مورفی در نقش فیزیکدان آمریکایی جی رابرت اوپنهایمر، که به عنوان پدر بمب اتمی شناخته می شود، پذیرایی می کند. که می توانید در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با فیلم های دی جی با بودن

این فیلم بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر آمریکایی پرومتئوس: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر نوشته کی برد و مرحوم مارتین جی شروین ساخته شده است. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده اما توماس، چارلز روآن از شرکت Atlas Entertainment و کریستوفر نولان است.

اوپنهایمر یک فیلم هیجان انگیز حماسی است که روی دوربین های آی مکس گرفته شده است. و مخاطبان را با پارادوکس هیجان‌انگیز مردی مرموز آشنا می‌کند که برای نجات آن باید خطر نابودی جهان را به خطر بیندازد.

فیلم اوپنهایمر دانشمندی را دنبال می‌کند که روی پروژه منهتن، برنامه سلاح‌های هسته‌ای فوق سری آمریکا در طول جنگ جهانی دوم کار می‌کند، و این تریلر جدید نگاهی پرتنش به لحظات منتهی به آزمایش هسته‌ای ترینیتی به ما می‌دهد.

تریلر جدید که همچنین بیش از سه دقیقه است، نگاه خوبی به بازیگران فیلم به ما می دهد. زیرا اوپنهایمر و گرووز درخشان ترین دانشمندان را از سراسر ایالات متحده به خدمت گرفتند. و بله، این شامل تام کونتی در نقش آلبرت انیشتین تا حدودی در فیلم می شود.

فیلم اوپنهایمر پر از نام‌های بزرگ است که برخی از آنها را فقط در تریلر می‌توان دید، از جمله امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورانس پیو، رامی مالک و بسیاری دیگر. دیوید دستمالچیان نیز به تازگی در نقشی ناشناخته و جاش پک، ستاره نمایش «جاش و دریک» در نقش دانشمند کنت بینبریج به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

انتظار می‌رود اوپنهایمر یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال باشد، زیرا نولان تمام تلاش خود را کرده است تا آزمایش هسته‌ای ترینیتی را بدون استفاده از فناوری CGI بازسازی کند. نولان در این زمینه اعتراف کرده است: “اپنهایمر یکی از چالش برانگیزترین پروژه هایی است که من از نظر مقیاس و از نظر برخورد با بیکران تاریخ انجام داده ام.”

اوپنهایمر در تاریخ 21 جولای 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا