اخبار روز سینما

تریلر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر شد

تارانتینو ادعای دزدی بودن داستان Django Unchained را رد کرد: «کوئنتین تارانتینو» ادعای «کانیه وست» مبنی بر این و جیمی جیمی فاکس فاکس فاکس فاکس فاکس جیمی جیمی جیمی فاکس فاکس فاکس فاکس جیمی. جنگوی آزاد شده (Django Unchained 2012) را از او گرفته را رد کرد.

کانیه وست آمریکایی چندی پیش گفته بود که شبیه به این فیلم در سال ۲۰۰۵ بود که درحال پردازی برای موزیک ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو ویدئو و و و و و و جیمی جیمی جیمی جیمی نیز در این موزیک ویدئو حضور دارد.

تارانتینو شب در برنامۀ «جیمی کیمل لایو» حضور یافت و در قسمتی از این جیمی کیمل از آن پرسید «کانیه وست گفته اون ایدی جنگوی آزاد شده رو اون گفته موزیک ویدئوش رو با جیمی ساخته این ایده رو شما مطرح کرده و شما بعد از ساختیدش. این حقیقت داره؟»

تارانتینو در گفت: «این حقیقت ندارد ایدۀ جنگو مال کانیه وست بعدش به من گفته و من خودم گفته باشم ایول چه ایده خوبی؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ بیا از ایده اون استفاده کنم و جنگو رو بسازم. نه این حقیقت ندارد.”

این کارگردان در ادامۀ حرف هایش گفت: «من ایدۀ جنگو قبل از این که حتی کانیه آشنا بشم داشتم. اون می یه فیلم بزرگ از روی آلبوم «The College Dropout» بسازه و همین می خواست کارگردان های رو بیاره که هر کدوم یکی از آهنگ ها رو بسازن و بعدش به عنوان یه فیلم منتشرش منتشر کنه. از اون ویدئو های الکی نبود، فیلم بودن، فیلم های مختلف از ترک های این آلبوم.

در پایان حرف هایش گفت: «ما از همین بهونه برای ملاقات با هم استفاده کردیم و کششخ ه. و اون یه ایده برای یکی از ویدئو ها داشت. فکر می کنم ویدئو “Gold Digger” بود که می خواست توش یه برده بشه. و کلـش اینطوری بود که اون توی ویدئو یه برده می شد و می خوند. خیلی باحال بود. واقعاً ایده جالبی بود.»

در اینجا جیمی کیمل در بین حرف های تارانتینو گفت: «یه ویدئو برده ای باحال بود، من، منظ».

تارانتینو در جواب گفت: «قرار بود یه چیز طعنه آمیز باشه دیگه. یه کار موسیقیایی بزرگ بود. می خواست خرج زیادی براش بنه. اما کاش انجام داده بود. واقعا خوب به نظر می رسید. در واقع این همون چیزی که اون بهش اشاره کرده.»

این رپر صحبت های یهودستیزانه ای کرده است در حال حاضر، در رو به رویی با واکنش های شدیدش است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا