اخبار روز سینما

تریلر جدید فیلم مورد انتظار The Boogeyman منتشر شد

صحبت‌های سریال The last of us درمورد انتخاب بلا: یکی از مورد انتظار سریال ها که همگی ما منتظرش هستیم سریال آخرین بازمانده از ما (آخرین ما) محصول «اچ‌بی‌او» باشد که تنها چند هفتۀ دیگر تا پخش‌ش باقی مانده است. این سریال اقتباسی از بازی ای به همین نام است و توسط “کریگ مازن” و “نیل دراکمن” ساشته .

نقشی که می‌گوید «پدرو پاسکال» در این سریال نقش «جوئل» و «بلا رمزی» نقش «الی» را بازای۹ تد در طول گذشته مخاطبین بحث های زیادی را انتخاب کرده اند این سریال اند و به نظر برخی از آن بلا رمز به اندازه کافی برای این نقش مناسب است. اما اخیراً سازنده این سریال در مصاحبه در این مورد صحبت کرده است.

«کریگ مازن» سازنده این سریال در مجله مصاحبه‌ای «اساف‌ایکس» درمورد این انتخاب صحبت کرده و گفته است: «پیدا کردن بازیگر برای نقش الی بیشتر طول کشید چون نقش نقش را کشید. قرار بود به یه دختر ۱۴ ساله یه نقش سخت بدیم و این وقت گیر بود. بچه ها تجربه کمتری توی بازیگری دارند و برای همین پیدا کردن یک بازیگر سخت بود.”

او در حرف هایش می گوید که بیش از صد را برای این نقش دیده اند تا این که به بلا رمزی اند: «به خودم گفتم وای نکنه نیل دراکمن دراکمن ازش خوشش نیاد چون چون اگر می شد تا آخر عمرم بود بود فکر می کردم که. بهترین آدم برای این نقش بلا بوده است. اما مطمئن اون هم عاشقش شد. بهترین بازیگر برای این نقشه.”

این تجربه اولین تلویزیونی بلا رمزی نیست و او پیش از این در ۹ قسمت سریال محبوب بازی تاج و تخت (بازی تاج و تخت) نیز بازی کرده است.

این سریال پخش خودش را در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. می توانید تریلر فصل اول را از اینجا مشاهده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا