اخبار روز سینما

تریلر جدید فیلم به شدت مورد انتظار The Flash منتشر شد

صحبت‌های تند تیم برتون درمورد دیزنی و مارول: تیم برتون کارگردان تحسین ۴ ساله در جریان «جشنواره لومیر» که در شهر «لیون» برگزار می‌شود درمورد آینده فیلم سازی اش با خبرگزاری ها صحبت کرده است. تیم برتون در این صحبت ها گفته است که هیچ برنامه ای برای همکاری با دنیای مارول ن دارد.

این کارگردان که از فیلم های محبوب او می شود (Beetlejuice 1988) و (عروس جسد 2005اش را به عنوان یک هنرمند انیمیشن شروع کرده است.

تیم برتون در حرف هایش گفته است که این استودیو در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر بر روی ما ورل، جنگ ستارگان و سری فیلم های پیکسار که در اختیار دیزنی هستند می باشند، و همچنین گفته اند که کار های دیزنی شبیه به هم شده اند. و فضای کمتری برای امتحان انواع چیزهای مختلف وجود دارد.

وقتی از تیم برتون سوال شد که هیچ گاه به ساخت فیلمی از مارول فکر می کند یا خیر ج واب داد: «من فقط می تونم با یک دنیا سر و کار داشتم، نمی تونم با یک جهان چندنگ آن کنار بیایم».

تیم برتون به شرکت کنندگان این رویداد گفت که بارها توسط دیزنی و اخرا استفاده می شود و می گوید که این زودی ها با دیزنی همکاری نمی کنند. همچنین صحبت هایی در مورد تجربیاتش درموردش فیلم (دامبو 2019) که در سال ۲۰۱۹ برای دیزنی ساخت. او درباره این فیلم گفت: “متوجه شدم که من خودم دامبو هستم که در حال کار کردن در یک سیر وحشتناک بزرگ بودم و باید ازش فرار کنم.”

او همچنین درمورد جشنواره لومیر هم صحبت کرد و از آن تقدیر کرد. او در صحبت هایش گفت که: «بخاطر همینـه که این جشنواره انقد عالیه چون خالصاً درمورد سینماست نه درمورد بیزینس و جایزه و چیزای دیگه.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا