اخبار روز سینما

تریلر جدید فصل چهارم سریال True Detective با بازی جودی فاستر منتشر شد

تقریباً دو هفته بعد از پخش سریال (خانه اژدها) که پیش درآمدی از سریال (بازی تاج و تخت) سریال (ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت) پخش می شود. سریالی که داستان دورۀ دوم، یعنی هزاران سال پیش از داستان فیلم های «ارباب حلقمی ه‌رها. می شود گفت این دو سریال در حال نبرد با هم هستند. صبح چهارشنبه اولیه به ارباب حلقه‌ها در ادامه مقداری از آن را هم می‌خوانیم منتشر شد.

«دنیل فینبرگ» از «هالیوود ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر ریپورتر هالیوود دیدن و صحنه ها و شخصیت های به چهره های جذاب به شدت جذاب است که این را دارد. یک سریال بقای طولانی مدت نیاز نیاز نیاز او همچنین گفت این “یک شروع کننده امیدوار کننده” است.

دیو نعمت از «تی‌وی لاین» هم نظرات مثبتی داشت و گفت: «حلقه‌های قدرت تنها خوب نیس». بلکه عالی است. و از همه مهم تر این است که هنگام تماشای سریال حسینی که موقع تماشای فیلم داشستم که کم پیش می آید در صفحه های نمایشگر کوچک همچین حسی تجربه شود.

«الکس استدمن» از «آی‌جی‌ان» نیز گفت: نه تنها که یکی از بهترین سریال‌ها است ی؛ه ید. بلکه رقابت با موفق ترین فیلم های سینمایی را دارد. فیلمبرداری سریال دقیق جغرافیای سرزمین میانه را به تصویر اما خیره کننده تر از آن روی چهره بازیگر حین مکالمه مکالمه مهم است.

“دارن فرانیچ” از “اینترتینمنت ویکلی” اما نظر منفی ای داشت و این سریال را “یک نوع فاجعه” آن درمورد گفت: راه های بسیاری از ساخت یک پیش درآمد وجود دارد این سریال همه آن ها را اشتباه رفته است. شخصیت «گالادریل» کل یک قسمت اول رو داره به مردم میگه نگران سائورونید نباشید و هم در جواب به او می گویند که «نگران سائورون سائورون»

«ربکا نیکلسون» از «گاردین» این سریال را با سریال (خانه اژدها).

نظرات برتر توسط مهم ترین درمورد این سریال منتشر شده است که آن را مثبت باودد. دو قسمت ابتدایی این سریال در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ پخش می شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا