اخبار روز سینما

تریلر جدید فصل دوم سریال Hunters منتشر شد

آیا «هری استایلز» در جشنواره ونیز روی «کریس پاین» تف انداخته است؟ یکی از پاین به این حاشیه ها واکنش داد و این اتفاق رد کرد و چنین ادعاهایی را «داستانی مضحک» نامید. پس از اولین نمایش جهانی فیلم نگران نباش عزیزم (نگران نباش عزیزم 2022) به کارگردانی «اولیویا وایلد» بحث به شدت در شبکه های اجتماعی شکل و فیلمی پخش شده در آن به نظر می رسد هری استایلز روی کریس پاین تف می اندازد. می توانید این فیلم را از اینجا ببینید. این فیلم بیش از 1.4 میلیون بار دیده شده است.

نماینده کریس در بیانیه ای گفت: «این یه داستان مضحکـه یک داستان من در عیار و نتیجۀ یک اینترنتی عجیبه که امکان تمام حدس و گمان گمان های احمدی را فراهم کرده است. کاملاً واضح است که هری استایلز روی کریس پایین تفنن نیست. هیچ چیز نسبت به این دو، هر ادعای دیگری نیست.

یک منبع به جشنواره ونیز اعلام کرد که طول این فیلم هیچ بین پاین و استایلز نیامده است و هیچ کس در طول این مراسم چنین حادثه ای را اعلام نکرده است.

در طول این جشنواره های بسیاری درمورد این فیلم حاشیه آمده است. ادعا می کند که وایلد و بازیگر فیلم «فلورنس پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو پیو فلورنس فلورنس فلورنس فلورنس فلورنس فلورنس فلورنس”

وقتی خواستم که درمورد شایعات پخش شده ساخت بکند گفت: «فلورانس بسیار تواناست ما بسیار متشکریم که این پروژه را درگیر می کند.Dune: Part Two 2023) خودش بود به مراسم فرش قرمز. خودم به یک کارگردان می دانم چقدر نبودن یک صحنه برای چند آزاردهنده است به همین دلیل از دنی ویلنوو ویلنوو »کارگردان این فیلم تشکر می کنم. ما امشب بازی خوب فلورنس پیو را جشن می گیریم. نمیتونم بگم چقد افتخار میکنم که اون بازیگر نقش اول فیلم من هست. اون فوق العاده ست.” وایلد تمام این شایعات را بی پایه و اساس خواند و آن ها را رد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا