اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد !

صبح امروز، کمپانی کپ کام از تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island رونمایی شد. این انیمیشن، دنباله‌ی انیمیشن Vendetta می‌باشد.

Resident Evil: Death Island، جدیدترین انیمیشن از مشهورترین ترسناک و بقای کمپانی، اولین تیزر خود را در امروز منتشر کرد که این فیلم، دنباله‌ای انیمیشن قبلی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی قبلی قبلی قبلی. قبلی قبلی قبلی قبلی قبلی

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های 2023

تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد !

در ادامه می‌توانید انیمیشن رزیدنت جزیره مرگ را ببینید:

این تیزر توسط Ign در یوتیوب گذاشته شده است، قهرمانان سریال اسکندی و کریس ردفیلد را می‌دهد که عادت‌های معمول تیراندازی به زامبی‌ها را، بار در جزیره آلکاتراز آلکاتراز، برای انیمیشن انیمیشن انیمیشن فیلم فیلم برای برای.

جیل ولنتاین شخصیت های علاقه مند به رزیدنت اویل که رزیدنت ایول 3 را در سال 2020 باز می کند، تعداد زیادی از آثار جدید این فرنچایز کنار گذاشته شده است، همچنین در پایان تریلر تریلر غافلگیر کننده ظاهر ظاهر.

این انیمیشن‌های عملیاتی عملیاتی را دنبال می‌کند که برای نجات دکتر آنتونیو تیلور از دست ربایان می‌باشد. در همین، کریس ردفیلد، امنیت امنیت بیوتروریسم در سانفرانسیسکو در تحقیق در مورد بیماری زامبی است علت شناسایی قابل شناسایی نیست.

تیزر انیمیشن رزیدنت ایول جزیره مرگ

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا