اخبار ورزشی

ترکیب احتمالی استقلال در دربی حذفی مقابل پرسپولیس مشخص شد!

طبق گزارش پی ام آپ، انتظار می رود استقلال دوباره برای دربی به ترکیب قبلی خود ادامه دهد! استقلالی ها دربی برگشت را به پرسپولیس واگذار کردند و همین باخت دلیلی شد که او در فصل جاری لیگ برتر، تکرار قهرمانی را از دست داد.

استقلال قبل از بازی با پرسپولیس صعود کرده بود و اگر دربی را می برد و حتی به تساوی می رسید در صدر می ماند چرا که فردای بازی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان ممکن بود پاس ندهند.

این تیم پرسپولیس بود که در نهایت جام قهرمانی این فصل را به دست آورد. استقلال جام قهرمانی را به دلیل باخت در دربی از دست داد اما قطعا تجربیات خوبی از این بازی کسب کرد، تجربیاتی که می تواند آبی ها را به حداقل رساندن جام قهرمانی با حذفی کمک کند.

انتظار می رود استقلال دوباره برای دربی به همین ترکیب برسد. اگرچه بازیکنان تعویضی در هفته های اخیر عملکرد خوبی برای استقلال داشته اند و در شرایطی که این تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود، بازی های لیگ برتر خود را با باخت برابر مس در رفسنجان و پیروزی به یاد ماندنی مقابل تراکتورسازی به خوبی به پایان رساندند.

از جمله بازیکنان تعویضی هفته های اخیر محمدحسین مرادمند بود که در بازی با مس و تراکتورسازی برای استقلال گلزنی کرد. یا مهدی مهدی پور که در خط هافبک در کنار سعید مهری و آرش رضوند عملکرد خوبی داشت. او بازی حذفی فینال را به دلیل دو اخطاره از دست داد و می توان پیش بینی کرد که استقلال بار دیگر از زوج آرش رضوند و سعید مهری استفاده کند.

دو هافبکی که در نیم فصل دوم در خط هافبک استقلال بسیار خوب کار کردند و در نهایت با ایجاد موقعیت و حتی گلزنی باعث شدند تیمشان با 52 گل عنوان بهترین تیم فاز تهاجمی را از آن خود کند. سعید مهری در دیدار با نساجی به دلیل محرومیت به میدان نرفت. او با استفاده از این فرصت بینی خود را عمل کرد که در دیدار با مس دچار مصدومیت شد و گفته می شود مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار فینال نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال در دربی حذفی مقابل پرسپولیس مشخص شد!

همچنین آرش رضاوند در دیدار مقابل نساجی یک گل به ثمر رساند و نشان داد که مصدومیت مچ پا بعد از یکی دو هفته تعطیلی بهبود یافته است. از دیگر تغییرات استقلال در هفته های اخیر به خصوص پس از دربی، بازی صالح حردانی در سمت راست خط دفاعی به جای کوین یاماگا بود. صالح یکی از اتفاقات خوب استقلال در هفته های اخیر بود. اگرچه او در طول بازی ها برای تغییر تاکتیک تعویض می شد. با آمدن کوین به نظر می رسد او در تساوی نهایی نیمکت نشین شود و البته صالح می تواند یکی از جایگزین های خوب و تهاجمی برای آبی پوشان باشد.

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قیدی، محمد محبی و پیمان بابایی تیم استقلال در هفته بیست و هفتم بودند که ترکیب با تغییر در آمادگی حذف شد. برای بازی با پرسپولیس در فینال و آن تغییر امیر اصلان مطهری در نوک خط حمله به جای پیمان بابایی است.

امیر ارسلان هفته هاست که برای استقلال گل نزده، اما پاس گل می دهد و تلاش او در نوک خط حمله استقلال ستودنی است. در دیدار روز بیست و هفتم، بسیاری از کارشناسان فوتبال یکی از اشتباهات ریکاردو ساپینتو در این دیدار را نیمکت نشینی امیر ارسلان مطهری دانستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا