اخبار روز سینما

پر پشت ترین ابروها را با این ۵ روش داشته باشید!/ بهترین روش‌های خانگی برای رشد سریع ابرو

داشتن ابروهای پرپشت چشم را زیباتر می کند. بسیاری از برندها محصولاتی برای تقویت مژه و ابرو تولید می کنند که ابروها را پرپشت تر می کند. اما گاهی اوقات روش های خانگی بی ضررتر هستند و با هزینه کمتر نتیجه بهتری می دهند.

ابروهای پرپشت تنها در یک هفته

اگر مدت زیادی است که موهای ابروهایتان می ریزند یا به اشتباه مدل ابروهایتان را اشتباه داده اید، نگران نباشید، با کمک روش های زیر که بیشتر در خانه هستند، رشد ابروهایتان را چند برابر کنید.

ابروهای پرپشت تنها در یک هفته

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

5 روش برای ابروهای پرپشت در یک هفته وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

ابروهای پرپشت تنها در یک هفته

روغن نارگیل برای رشد ابرو و مژه

روغن نارگیل کاربردهای زیادی دارد، همانطور که می دانید این روغن برای پخت و پز به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود. اما در کنار آن گزینه بسیار مفیدی برای پوست و مو است. برای استفاده از روغن نارگیل برای رشد ابروها و مژه های خود کافی است کمی با دست گرم کنید و ناحیه ابرو و مژه خود را ماساژ دهید. بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید و تا صبح از شستن صورت خودداری کنید.

ابروهای پرپشت تنها در یک هفته

رشد ابرو با پیاز

رشد ابرو با پیاز می تواند برای شما جالب و شگفت انگیز باشد. اما تاثیر پیاز در تسریع رشد ابروها فوق العاده است. آب پیاز دارای مقدار زیادی گوگرد است که رشد مو را تسریع کرده و تارهای مو را ضخیم تر می کند. برای استفاده از پیاز برای تسریع رشد مو، کافی است آب آن را به مدت پنج دقیقه روی ابروهای خود ماساژ دهید. انجام روزانه این کار رشد ابروهای شما را چند برابر می کند. استفاده از آب پیاز برای رشد ابرو به از بین بردن شوره ابرو نیز کمک می کند.

ابروهای پرپشت تنها در یک هفته

رشد سریع ابرو با وازلین

رشد مجدد ابرو با وازلین یکی دیگر از روش های خانگی محبوب است که علاوه بر کمک به رشد سریع ابروها، به ضخیم شدن تارها نیز کمک می کند. وازلین دارای خواص مرطوب کنندگی است که به ضخیم تر نشان دادن ابروهای شما و سرعت بخشیدن به رشد آنها کمک می کند. همچنین می توانید از روغن وازلین برای فرم دادن به ابروهای خود استفاده کنید.

ابروهای پرپشت تنها در یک هفته

برای استفاده از خواص وازلین برای رشد سریع ابروها، کافی است مقداری از این روغن را روی ابروهای خود ماساژ دهید و از شستن صورت خودداری کنید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا