اخبار ورزشی

نتیجه دربی فینال چه خواهد شد؟/ ترس ساپینتو از روبه‌رویی با قهرمان لیگ برتر!

دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد 1402 برای گرفتن جام مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

این دو تیم پایتخت، در یکصد و یکمین دربی از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند و برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی تلاش خواهند کرد.

استقلال تهران برای دیدار با پرسپولیس و دربی مهم و سرنوشت ساز 101 استقلال و پرسپولیس چند بازیکن مهمش را از دست داده است.

به گزارش پی ام آپ، تیم فوتبال استقلال تهران سه بازیکن خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس غایب است.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در فینال رقابت های حذفی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. همچنین کوین یاماگا، مهدی مهدی پور و عارف غلامی نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی ها را در این دیدار همراهی کنند.این دیدار ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.نتیجه دربی فینال چه خواهد شد؟/ ترس ساپینتو از روبه‌رویی با قهرمان لیگ برتر!

استقلال هم پرونده این بازیکن را بسته است!

باشگاه استقلال با دریافت فیش واریزی بابت مطالبات به پرونده های خارجی خود پایان داد.

باشگاه استقلال در چند ماه گذشته درگیر چندین پرونده مالی مختلف بود. آبی ها بدهی های زیادی به افراد مختلف داشتند که مهم ترین و بزرگ ترین آن پرونده استراماچونی بود که مدیران باشگاه به سرپرستی حجت کریمی موفق به پرداخت این شکایت شدند.

مورد مهم دیگری که سد راه آبی ها شد، لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی و سابق این تیم بود که چند هفته پیش استقلالی ها توانستند طلب 100 هزار دلاری این بازیکن را به حساب او واریز کنند.

با این حال پادوانی در صحبت های خود اطمینان داد که هیچ پولی از سوی باشگاه استقلال به حساب او واریز نشده است تا اینکه سرانجام از طریق وکیل این مدافع برزیلی، آبی ها فیش مبلغ مذکور را دریافت کردند تا به حساب واریز شود. که پرونده او پس از پنج سال بسته شد.

پادوانی در لیگ هجدهم و در بازی با فولاد دچار مصدومیت شدید نخاعی شد و مجبور شد برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد و از ویلچر استفاده کند. این مدافع بلند قد سپس به شنا روی آورد و حالا آرزوی حضور در بازی های المپیک را دارد.

 

ترکیب استقلال و پرسپولیس برای فینال جام حذفی

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای فینال جام حذفی و 101 شهراورد پایتخت برنامه ریزی شده بود.

صد و یکمین دیدار در روز چهارشنبه در قالب فینال جام حذفی از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می شود.

کارشناسان ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای فینال جام حذفی را پیش بینی کرده اند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گلسیانی و عیسی آل کثیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا