اخبار روز سینما

ترسناک ترین کودکان فیلم های ترسناک از نگاه سایت ریمینولود

ما سعی کردیم در مقاله ترسناک ترین کودکان فیلم های ترسناک از نگاه سایت پی ام آپلود

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

کودکان در طول تاریخ یکی از مهمترین عناصر در فیلم های ترسناک قرار بود ادامه بدهند ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک ما پرداخت خواهیم کرد.

کودکان در فیلم های ترسناک و فیلم های ترسناک به اندازه کافی ترسناک هستند و نوزادان نیز عناصری دارند که کارگردان آنها را ترسناک می کند. بهترین کودک در یک فیلم ترسناک را بساز

با بازسازی 2023 The Exorcist که یکی از ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک طرفداران ژانر وحشت ممکن است تعجب کنند که کودکان چقدر بر ژانر وحشت یک فیلم تأثیر می گذارند.

به طور کلی، کودکان بی گناه، مهربان و بی آزار در نظر گرفته می شوند و نوزادانی که آنها را مجسم می کنند منبع آنها هستند. ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک به همین دلیل است که داستان هایی که نوزادان ذاتاً در آن هستند شرور یا قاتل آنها آنقدر ترسناک هستند که همیشه جاودانه خواهند بود.

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

بهترین بچه ها در ترسناک ترین فیلم ها

می توانید لیست کنید ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک به لیست زیر نگاهی بیندازید:

مقالات تکمیلی:

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

این ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک چه بد به دنیا بیایند، چه خارج از کنترل، چه اغواگر و چه کاملاً هیولا. قبل از اینکه بتوانند راه بروند یا حرف بزنند، این بچه های لجباز در حال ویران کردن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سال 2023

بهترین سریال 2023

گریس – گریس

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
بهترین کودک در یک فیلم ترسناک

بسیاری از والدین می گویند که فرزندشان یک معجزه است. در ابتدا، این دقیقاً همان چیزی است که گریس به نظر می رسد. کودک مرده ای که به طور غیرقابل توضیحی زنده می شود. اما مادر بیوه او، مادلین، به سرعت متوجه می شود که بقای دخترش بهای زیادی دارد.

با وجود همه خشم اطرافش، گریس خودش خیلی تهدید کننده نیست. جدا از خونخواهی، او می تواند دقیقاً همان کاری را که یک نوزاد عادی انجام می دهد انجام دهد. تنها زمانی که او دندان هایش را در می آورد در ثانیه های پایانی فیلم است. جایی که مادلین نشان می دهد که شیردهی شدید گریس باعث رشد سینه او شده است.

سلوین – مرده زنده

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

Dead Alive اثر پیتر جکسون، بین داستان ها و عناصر بسیار احمقانه علمی تخیلی تعادل. یکی از نمونه های بارز این کودک این است که او از رابطه پدر زامبی مک گرودر و پرستار مک تاویش متولد شده است.

چهره درشت سلوین در لبخندی دائمی ثابت شده است و او کسی است که باید با سیم خاردار بسته شود تا از حمله او به هر انسان در محدوده جلوگیری شود. اگرچه می تواند کشتار کند، اما سطح تهدید آن با این واقعیت کاهش می یابد.

بچه روت – جلوگیری کنید

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

بچه روث یکی از آن بچه هایی است که حتی نمی تواند منتظر به دنیا آمدن باشد تا دردسر ایجاد کند، به هر حال از همان ابتدا مشکل ایجاد می کند. او سعی می کند مادرش را با دستور به کشتن افرادی که باعث مرگ پدرش در یک حادثه کوهنوردی شده اند، از افسردگی نجات دهد.

شاید با بازتاب احساسات و تمایلات سرکوب شده مادرش، بچه روت تحت تأثیر دنیا قرار نگرفته و مشاهداتی انجام می دهد و با هوای کسل کننده و متکبرانه دستور می دهد. صرف نظر از دوراهی های اخلاقی روت، او اغلب نسبت به بی میلی مادرش برای انجام قتل هایش بی تاب می شود.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های توطئه 2023 و تاریخ سینما

ترسناک ترین فیلم های هیولاهای 2023 و تمام دوران

سباستین – 12/12/12

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
بهترین بچه ها در ترسناک ترین فیلم ها

12/12/12، همچنین به عنوان متولد شیطان شناخته می شود، یکی از پارودی های بدنام The Asylum از معروف ترین فیلم های ترسناک است. در این فیلم داستان روی دجال های تازه متولد شده متمرکز است. شرور این فیلم سباستین است، نوزادی که تولدش پایان دنیا را اعلام می کند و از قبل سادیسم و ​​خشونت دارد.

سباستین فقط بخشی از یکی نیست آخر الزمان او به نظر می رسد، اما چهره وحشتناکی نیز دارد. او تمام تیم خود را می کشد، به فرقه ای می پیوندد که می خواهند از او به عنوان سلاح استفاده کنند و آنقدر بی رحم است که به مادر خود حمله می کند. در پایان فیلم تقریباً همه مردم به خاطر او می میرند.

بچه کیوکو – جوئون: کینه 2

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

آسیب رساندن به کودک بدترین ترس والدین در سراسر جهان است. به همین دلیل است که فیلم های ترسناک زیادی در مورد والدین وجود دارد. فرنچایز Ju-on نه تنها روح توشیو، پسری که به قتل رسیده است، بلکه یکی از بهترین ارواح سینمای ژاپن هم هست

اتاق زایمان کیوکو، در مرکز یک طوفان هرج و مرج فراطبیعی تبدیل می شود؛ از نامزدش که خودکشی کرد تا توشیو که تمام پزشکانش را تا سر حد مرگ ترساند. کایاکو به جای یک نوزاد تازه متولد شده از شکم مادرش بیرون می آید و تنها شاهد آنجا را می کشد.

بچه هنری – سر پاک کن

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

یکی از معروف ترین نوزادان هیولا در تاریخ سینما، پسر تازه متولد شده قهرمان ترسناک Eraserhead، یکی از بهترین فیلم های بیمار. این تاریخ است. شایعه شده است که این جنین از ادغام جنین مومیایی شده گوساله یا بره ساخته شده است. تا به امروز، کارگردان دیوید لینچ هرگز فاش نکرده است که دقیقاً چگونه این موجود را خلق کرده است.

در حالی که هنری پسر قادر به صدمه زدن به کسی نیست (حتی اگر بخواهد)، وحشت او غیرقابل توضیح است. او خیلی شبیه هیچ یک از والدینش نیست. از قیافه‌هایش گرفته تا خنده‌هایش تا بیماری عجیبش، هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند که از او چه بکند. وقتی هنری با عصبانیت باندهای مومیایی شده را برمی دارد، با وحشت متوجه می شود که بدتر از آنچه در نظر داشته عمل کرده است.

مولد – مولد

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

The Brood ممکن است یکی از تاریک ترین فیلم های ترسناک دهه 1970 باشد. اما به همان اندازه ترسناک است. هر یک از فیلم های ترسناک با وحشت بدن. آنها مشهورتر از مگس دیوید کراننبرگ نیستند. اما این فیلم به همان اندازه منزجر کننده است. نولا کاروت برای رهایی از خشم انفجاری خود، تحت درمان روان‌پلاسمی قرار می‌گیرد و احساسات را به ضایعات بدنش که در کودکان جوانه می‌زند، منتقل می‌کند.

آدریان وودهاوس – بچه رزماری

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

بر خلاف شرورهایی مانند دامیان تورن، که تا زمانی که بزرگ نشود، ترسناک نیستند، پسر شرور رزماری از شکم مادرش بد رفتار می‌کند و او را مجبور می‌کند وزن کم کند و تقریباً از هوس خوردن گوشت خام بمیرد.

در نمونه ای درخشان از قانون فیلم های ترسناک، آنچه را که نمی بینید ترسناک تر از چیزی است که نمی بینید. کارگردان هرگز به تماشاگران نشان نداد که بچه رزماری واقعاً چه شکلی است، فقط وحشت کامل رزماری از ظاهرش وقتی فرقه شیطان در جشن تولدش فریاد می‌زند، این نوزاد را به یکی از ترسناک‌ترین بچه‌ها تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گیج کننده ترین فیلم ترسناک سال 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم های ترسناک آپارتمانی.

Chestburster – بیگانه

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

در یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های علمی تخیلی تمام دوران، یک زنومورف اولین بچه‌اش را بی‌درنگ به دنیا می‌آورد و آن را رها می‌کند تا سر میز صبحانه تا حد مرگ خونریزی کند. در سراسر این حق امتیاز آغشته شدن به خون ترس همیشگی هر شخصیتی است.

با چندین میزبان بدبخت که التماس می کنند قبل از ظهور بیگانه کشته شوند، این فرنچایز نشان می دهد که این کودک چقدر می تواند وحشتناک باشد. این موجودات کرم مانند پس از بیرون آمدن از تخم نمی توانند آسیب زیادی وارد کنند، اما تولد آنها یک حکم مرگ عذاب آور تضمین شده برای میزبانانشان است.

دیویس بیبی – او زنده است

ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های ترسناک

همانطور که شعار فیلم می گوید، فقط یک چیز در مورد بیبی دیویس وجود دارد و آن این است که او زنده است. او یک کودک جهش یافته با نیش های عنکبوت بزرگ و پنجه های تیز است. او تمام تیم زایمان مادرش را می کشد و فرار می کند تا شهر را ویران کند. او قدرتی دارد که باعث می شود کل نیروی پلیس برای نابودی او و سرپوش گذاشتن بر وجودش مستقر شوند.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله صلاحیت ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا