اخبار ورزشی

همکاری با مهدی تارتار اولویت دارد!

علیرضا احسانی در گفت و گو درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب آهن برای فصل پیش رو، اظهار کرد: هنوز در جلسات هیات مدیره باشگاه به جمع بندی خاصی نرسیده ایم. اگرچه در برخی رسانه ها عنوان می شود که گزینه نهایی باشگاه امروز اعلام می شود، اما آن را تایید نمی کنم و بیشتر حدس و گمان است. در واقع هنوز در خصوص انتخاب سرمربی به جمع بندی نرسیده ایم و این به این دلیل است که جلسات هیات مدیره برگزار نشده است. در واقع این افراد درگیر امور اداری کارخانه هستند و مشخص نیست این جلسه دقیقا در چه روزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: راهکارهای متعددی برای هیات مدیره وجود دارد و فرد خاصی عنوان نشده است. بر اساس استراتژی باشگاه تصمیم نهایی گرفته شده و به گوش رسانه ها خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به گزینه های هدایت ذوب آهن تصریح کرد: فعلاً گزینه دیگری جز مهدی تارتار وجود ندارد و باید ابتدا مسائل را بر اساس استراتژی کارخانه و باشگاه تدوین کنیم. تا بتوانیم در هیات مدیره به جمع بندی نهایی برسیم. در حال حاضر با وجود فسخ قرارداد، مهدی تارتار همچنان به عنوان سرمربی این تیم شناخته می شود و اگرچه در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر پایان کار این مربی مطرح شده است، اما این موضوع صحت ندارد.

حدادی فر باید در باشگاه بماند

احسانی با اشاره به شایعاتی مبنی بر حضور قاسم حدادی فر روی نیمکت ذوب آهن گفت: حدادی فر یکی از سرمایه های باشگاه ذوب آهن است. او از هشت سالگی در ذوب آهن شروع به کار کرد و حالا سرمربی این تیم شده است. او قطعا در ترکیب باشگاه باقی خواهد ماند و مشخص نیست فصل آینده این پست برای او کجا خواهد بود. همه این موارد منوط به جلسه هیئت مدیره است و باید دید نتیجه این جلسه چیست.

وی با تکذیب حضور فراز کمالوند و وحید هاشمیان در بین گزینه های مدیریت ذوب آهن در فصل آینده، افزود: با وجود احترامی که برای این دو مربی قائل هستم، مذاکره ای نداشته ایم و حتی نامی از آنها برده نشده است. در باشگاه. نمی دانم در جای دیگری مذاکراتی صورت گرفته یا خیر، اما می دانم که گزینه خاصی در هیات مدیره مطرح نشده است.

در انتخاب سرمربی نیز نظرات رئیس کارخانه لحاظ می شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که سرمربی این تیم چه زمانی معرفی می شود، گفت: بستگی به جلسه هیات مدیره دارد و باید ببینیم این جلسات در چه روزی برگزار می شود. البته نظر رئیس کارخانه هم لحاظ می شود. او مربی فوتبال و ورزش است و باید به نظرات کوهی توجه شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شخصی شما در مورد سرمربی ذوب آهن برای فصل پیش رو چیست و اگر علاقه دارید مهدی تارتار در اصفهان به کار خود ادامه دهد، افزود: اگر مهدی تارتار برود و همان مربی دیگری بیاید، نمی شود. . تفاوت ایجاد کنید. علاوه بر این، او شناخت خوبی از تیم دارد. تارتار از اعضای تیم و پتانسیل باشگاه آگاه است و اگر بخواهیم مدیری هم سطح مهدی تارتار را به باشگاه بیاوریم، قطعا ترجیح ما این است که این سرمربی در ذوب آهن به کار خود ادامه دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا