عمومی

ترامپ: وزارت دادگستری فاسد است

“وزارت “عدالت” فاسد است. به کریستوفر استیل پیشنهاد 1،000،000 دلار داد تا درباره من دروغ بگوید، به روسیه پول زیادی داد تا “ترامپ” را بدست آورد، به فیس بوک گفت که قبل از انتخابات به لپ تاپ هانتر بایدن اشاره نکند، “این اطلاعات نادرست روسیه بود”. به گزارش اسپوتنیک، ترامپ روز یکشنبه در پلتفرم Truth Social خود نوشت.

ترامپ ماه گذشته گفت که تصمیم هیئت منصفه آمریکا برای تبرئه ایگور دانچنکو، شهروند روس به اتهام دروغ گفتن به اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در رابطه با تحقیقات تبانی ترامپ و روسیه، ماهیت شرم آور سیستم قضایی آمریکا را نشان می دهد.

پرونده علیه دانچنکو در نوامبر گذشته زمانی آغاز شد که او به اتهام دروغ گفتن به اف بی آی در مورد نقشش در “پرونده استیل” بی اعتبار مورد استفاده برای ادعای تبانی بین ترامپ و کرملین در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2018 آمریکا اعتراف کرد.

دادستان ادعا کرد که دانچنکو در مورد منابع اطلاعاتی که به جاسوس سابق بریتانیایی کریستوفر استیل برای پرونده تماس های ادعایی بین ترامپ و مقامات روسی داده شده است، به مقامات دروغ گفته است. کیفرخواست علیه دانچنکو او را به جعل اطلاعات متهم کرد.

تحقیقات بازپرس ویژه هیچ مدرکی دال بر تبانی ترامپ و روسیه پیدا نکرد.

برایان اوتن، تحلیلگر ارشد اطلاعاتی FBI در ماه اکتبر در دادگاه شهادت داد که FBI یک میلیون دلار به استیل پیشنهاد داده است تا شواهدی برای اثبات ادعاهایش ارائه دهد.

SKH/PR


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا