اخبار روز سینما

تکلیف سریال 87متر به کارگرانی کیانوش عیاری مشخص شد!

بالاخره تخصیص سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری مشخص شد و به گفته سرپرست جدید سیمافیلم احتمالا به جای تلویزیون از یکی از تریبون های شبکه تلویزیونی خانگی پخش خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ، مهدی نقویان رئیس جدید سیما فیلم در نشست خبری که جزئیات آن در خبرگزاری مهر منتشر شد، تکلیف سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری را مشخص کرد و گفت: «درباره 87 متر»8 ساخته کیانوش عیاری متر» با حضور من. «تصمیم گرفته شده که با توجه به جلساتی که با آقای عیاری داشتیم احتمالاً در تلویزیون خارج از کشور منتشر شود.»

البته به گفته نقویان هنوز بحث های مالی برای انتشار سریال روی یکی از پلتفرم ها به پایان نرسیده است اما به احتمال زیاد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. سرپرست جدید سیمافیلم درباره مشکل اصلی عدم پخش این سریال از تلویزیون نیز گفت: همانطور که گفتم تصمیمات قبل از من گرفته شده است. من خودم سریال را ندیده‌ام و واقعاً نمی‌دانم موضوع محتوایی بود یا چیز دیگری.»

تکلیف سریال 87متر به کارگرانی کیانوش عیاری مشخص شد!

فریبا کامران و دیبا زاهدی در نمایی از سریال 87 متری

مردادماه سال گذشته اعلام شد که این سریال قرار است پخش شود و تیزرهایی از این سریال پخش شد اما خبری از آن منتشر نشد. تا اینکه کیانوش عیاری در مصاحبه ای گفت تلویزیون برای این سریال اصلاحاتی در نظر گرفته است و از پخش سریال هم دلخور است. وی با این حال ابراز امیدواری کرد که بالاخره طلسم پخش نشدن سریال «87 متر» شکسته شود و روی آنتن برود.

حالا گویا تلویزیون تصمیم گرفته پخش این سریال را ممنوع کند. با توجه به شناختی که از آثار کیانوش عیاری داریم، می توان مطمئن بود که تلویزیون یکی از برگ های برنده اش را از دست خواهد داد. ضمن اینکه در این شرایط برای پخش سریال دچار مشکل شده و مدت هاست سریال قابل قبولی را پخش نکرده است. در واقع، تلویزیون به جای تلاش برای رقابت با پلتفرم‌ها، می‌خواهد یکی از محصولات خوبشان را به آنها بدهد و در واقع یک امتیاز به آنها بدهد.

سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته شد و از بازیگران آن می توان به علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، شاهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی و … اشاره کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا