اخبار روز سینما

تایید ساخت فصل دوم سریال ترکی شخصیت + [اسامی بازیگران]

پس از تصویب فصل دوم سریال ترکی شخصیت (Şahsiyet) و آغاز فیلمبرادری آن، بازیگران فصل 2 سریال شخصیت مشخص شدند. همراه ما باشید.

فصل دوم سریال ترکی شخصیت

شخصیت (به ترکی استانبولی: şahsiyet) نام مجموعه درام جنایی ساخت ترکیه نویسندگی هاکان گوندای و کارگردانی سایلاک که پوهوتی‌وی آن را منتشر کرد. این مجموعه تلویزیونی اینترنتی ۱۲ قسمت دارد که هر کدام تقریباً ۶۰ دقیقه است.

شخصیت ها در بهترین مجموعه های تلویزیونی همه ادوار در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها، در ۲۴ قرار دارد. هالوک بیلگینر برای بازی در نقش آگاه‌بی جایزه بین‌المللیامی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های اینترنتی ترکی + [از نتفلیکس و دیزنی پلاس تا Exxen]

زمان پخش فصل 2 سریال شخصیت

زمان پخش فصل 2 سریال شخصیت

فیلمبرداری فصل دوم سریال شخصیت ها آغاز شده است. فصل اول این سریال اینترنتی در سال 2018 ساخته و منتشر شده بود. هالوک، بازیگر اصلی سریال، به خاطر ایفای کاراکتر «آگاه» جایزه بین‌المللی را دریافت کرده بود. زمان پخش فصل 2 سریال شخصیت هنوز مشخص نشده است، در صورت اعلام رسمی این مطلب به روز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

بازیگران فصل 2 سریال شخصیت

در این جدید هالوک بیلگینر، شبنم بوزوکلو جانسو دره، احمد ممتاز، رجب اوستا، ایلکر آکسوم نرگس اوزتورک حضور خواهند داشت.

فصل دوم سریال ترکی شخصیت
فصل دوم سریال ترکی شخصیت

هالوک بیلگینر زادهٔ ۵ ژوئن ۱۹۵۴ هنرپیشه اهل کشور ترکیه است. وی علاوه بر سینمای ترکیه، در سینمای بریتانیا و آمریکا نیز وجود دارد. از فیلم‌هایی وی در آن نقش می‌توان ایزلم بین‌المللی، گلاب، بوفالو و خواب زمستانی اشاره کرد. همچنین در فیلم پنج مناره در نیویورک ساخته ماهسون کیرمیزی گل شرکت کرده است.

فصل دوم سریال ترکی شخصیت
فصل دوم سریال ترکی شخصیت

شبنم بوزوکلو زاده ۲۵ اوت ۱۹۷ بازیگر اهل کشور ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی شبنم تا پایان دوره دبیرستان، در منطقه کدی کوی زندگی کرده است. او در ۱۹۹۶ از دبیرستان دبیرستان Kadikoy Kiz فارغ التحصیل و در سال ۲۰۰۰، خود را در رشته تئاتر دوکوز ایلول ایلول دریافت کرد.

شبنم کار را با سریال سلنا آغاز کرد و از آن در فیلم و سریال های متعددی از جمله جسور، اولان استانبول (با بازی کان یلدریم، سوتاپ اوزالتون اوزالتون، ارکان کولچاک، امره کینای) و فیلم غریبه تو تو شکرو اوزییلدیز، لیلا توغوتلو، بلچیم بیلگین) به هنرنمایی پرداخت. .

فصل دوم سریال ترکی شخصیت
فصل دوم سریال ترکی شخصیت

جانسو دِره زاده ۱۴ اکتبر ۱۹۸۰ در آنکارا یک بازیگر، مدل و نایبقهرمان مسابقات جشنواره زیابایی. خانواده او ترک‌تبار هستند که از یونان و بلغارستان مهاجرت کرده‌اند. در آغاز سال ۲۰۰۴ در سینما و تلویزیون اولین حضور خود را داشت. بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸، دره نقش اصلی “سیلا” را در سریال سیلا به همراه محمد عاکف الرداک ه. او سپس در فیلم آخرین عثمانی در نقش «دفنه» با کنعان ایمیرزالی‌اوغلو بازی کرد.

در سال ۲۰۰۹، او در اثر کمدی، عشق تلخ ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۱۱، شخصیت اصلی «آیسان» را در مجموعه تلویزیونی ایزل بازی کرد. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳، او در حریم سلطان نقش جاسوس ایرانی صفوی فیروزه/حمیرا را بارزی ک. در ۲۰۱۷–۲۰۱۶، در سریال مادر در نقش زینب درکنار برن گوکییلدیز که نقش تورنا/ملک را بازی می‌کرد بازی بازی کرد.

دانلود سریال ترکی صداقت سیز دوبله فارسی

خلاصه سریال شخصیت

خلاصه سریال شخصیت
خلاصه سریال شخصیت

آگاه بی‌اوغلو کارمند بازنشسته دادگاه است که همسرش مدتی پیش درگذشته بود. او به تنهایی در یک ساختمان قدیمی عثمانی به نام همسر درگذشته‌اش، مبارکه، برآی اس در محله بیاوغلو زندگی می‌کند. روزی گربه او، منیربیک، به علّت گرفتن در ریختن غذای گربه می‌میرد و آگاه شدن از حادثه به پزشک می‌رود تا علل اختلال حافظه خود را بفهمد. در آنجا است که آلزایمر او تشخیص داده می‌شود.

آگاه نمی‌‌‌‌‌‌‌ روزی آشنا با دوستش به همراهی می‌برد و تصمیم می‌گیرد که عطف داستان است.

نِورا الماس مأمور پلیسی جوان و کمال‌گراست که در مرکز پلیس استانبول کار می‌کند. او تنها زن در دیره جنایی است ولی به علّت جنسیت نورا او را نمی‌کنند و آزار می‌دهند. همکاران او دارند نورا لیاقت شغلش را ندارد فقط برای این که اداره زنی هم داشته باشد استفاده شود. قاتلی در ظاهر شده و میان مقتولان، و آگاه، یک نقطه مشترک دارد: کامبورا، محله‌ای سنتی قدیمی در نزدیکی استانبول.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/تایید-ساخت-فصل-دوم-سریال-ترکی-شخصیت-اس/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا