اخبار روز سینما

تام الیس و اما رابرتس در سریال جدید شبکه هولو ایفای نقش می‌کنند

سریال Fate: The Winx Saga پس از دو فصل کنسل: «برایان یانگ» سازنده، اصلی و تولید کننده سریال سریال سرنوشت: حماسه وینکس (سرنوشت: حماسه Winx).

برایان یانگ در توضیحات پستـش نوشته است: «سلام به همه! خبر خوبی ندارم، نتفلیکس تصمیم گرفته شده از دو فصل سریال حماسۀ رو کنسل کنه و فصل سوم رو ادامه. این خیلی سخته چون میدونم که چی از شما عاشق این سریال هستن. این که انقد این سریال رو دوست داشتید میشه نیمۀ پر لیوانی رو گرفت که قلب آدم بخاطرش می شه، اما در هر صورت چیز امید بخشیـه.»

برنامه ای که یانگ در صحبت هایـش گفته است، که این سریال طرفداران زیادی دارد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار گرفت. دو هفتۀ این سریال در لیست «تاپ تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن تن د ر تن د ر د ر د ر د ر د ر د ر تن تن» در

یانگ در گفت‌وگوهایش گفت: «من به تمام کسانی که در این همکاری می‌کنند افتخار می‌کنند و این داستانی را که روایت می‌کند، روایت می‌کند. عوامل و بازیگران سریال زحمت زیادی رو برای خلق دنیا و شخصیت های این سریال کشیدن. من از همه اونا متشکرم و همچنین از شما که این سریال را تماشا کردید.»

این سریال پنج پری تازه به بلوغ رسیده در ای جادویی به نام «آلفیا» را می کند که باید در آنجا یاد کند که قدرت های خود را کنترل کنند.

برایان یانگ پایان صحبت هایش نوشته است: «چهار سال فوق العاده بود، امیدوارم در آینده همدیگه رو ملاقات کنیم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا