اخبار ورزشی

تاشکند ازبکستان 26 _ الدحیل قطر 39 / وحشیانه الدحیل در افتتاحیه جام باشگاه های هندبال آسیا

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، صبح امروز پنجشنبه 20 خرداد 1402، دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا 2023 هندبال مردان به میزبانی ایران و استان اصفهان از ساعت 10 صبح در سالن ورزشی نقش جهان آغاز شد. مجتمع در 25 نوامبر بین تیم های تاشکند ازبکستان و الدیل قطر.

جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 مردان

مرحله گروهی (گروه B)

دیدار تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر

سال ها: 4 آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان

ترکیب تیم هندبال تاشکند ازبکستان:

اکرومالی یانگی بایف، رهاد جولداسبایف، داورونبک بوزوربویف، جهانگیر زریپوف، آرتیوم سدینکین، گایرات باراتوف، راجبوی اسلاموف، داربک سالتونوف، محمدعلی یولداشف، جسوربک عبدالعیف، ارنست اینگانتکو و دلشد توراپوف.

مربی ورزشی: اولاگباک آکروموف

ترکیب تیم هندبال الدحیل قطر:

ماروئن مجیز، شینوسوکه توکودا، احمد نادر، احمد مددی، علایا خالد، رفائی کاپوتی، عبدالرحمن عبدالله، بلال لپنیسا، مسیحی دیسینجر، فراس چاییب، علاالدین براچد، شادی حمدون، امین کوهیس، میرزا کاپیک، مصطفی هیبا و حمدی حجدائید.

مربی ورزشی: گوران جوکیک

توضیحات نیمه اول:

در نیمه اول این دیدار دو تیم به هم نزدیک و متعادل بودند و اختلاف تا گل ششم مساوی بود اما تیم تاشکند به یکباره شکست خورد و عملکرد درخشان تیم الدحیلی باعث افزایش اختلاف شد. توپ های بازیکنان الدیل یکی پس از دیگری به تور دوخته می شد اما موقعیت های بازیکنان ازبکستان حتی در موقعیت های تک به تک از دست می رفت تا اینکه الدیل با نتیجه فوق العاده به پیروزی رسید.

نتیجه نیمه اول: تاشکند ازبکستان 9 – الدحیل قطر 21

توضیحات نیمه دوم:

در نیمه دوم اما اختلاف کمتر شد و تاشکند ازبکستان تلاش کرد تا به بازی برگردد اما شرایط به همان ترتیب نیمه اول ادامه داشت و تیم الدیل قطر در همان نیمه اول موفق شد پیروزی خود را تثبیت کند. بازی . . با به ثمر رساندن گل های بیشتر و در نهایت مقابل تاشکند 39 بر 26 شد.

نتیجه نیمه دوم (فینال): 26 – الدحیل قطر 39

نکات ویژه:

دروازه بان تیم هندبال الدحیل قطر (ماروئن ماگیس) به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا