اخبار روز

تاریخ واریز یارانه 400 هزار تومانی. فروردین پیدا شد


به گزارش مانیبان، یارانه نقدی فروردین 1403 در همان تاریخ ماه قبل سال گذشته و سومین شارژ 220 هزار تومانی هفدهم تا هجدهم واریز می شود. فروردین همانند ماه های گذشته شارژ می شود به طوری که اگر سرپرستان خانوار از دهک های اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و برای سایر دهک ها 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود. درباره یارانه نقدی در سایت خبر آزاد

تاریخ پرداخت یارانه ها از ماه جاری تغییر کرده و سازمان هدفمندسازی یارانه ها دلیل این تغییر را انضباط در زمان پرداخت یارانه ها اعلام کرده است.

یارانه دهک های اول تا سوم ماهیانه 25 و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای واجد شرایط 30 است.

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میزان یارانه تشویقی در طرح کاتالوگ الکترونیکی را که 220 هزار تومان است، 17 اعلام کرده بود. بهمن به حساب مردم واریز می شود. در همین روز سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه ای اعلام کرد که از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به پایان ماه موکول می شود.

به این ترتیب یارانه دهک اول تا سوم هر ماه 25 و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول 30 واریز می شود.

من باید بگویم؛ طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف 220 هزار تومانی 20 بهمن 1402 (25 و 30 بهمن) تا 20 اردیبهشت ماه 1403 (25 و 30 اردیبهشت ماه) مشاغل.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا