اخبار روز

تاریخ سپرده/سپرده جدید سهامداران


به گزارش مانیبان به نقل از ایلنا، اصغر توکلی گفت: سود سهام بازماندگان سال 1401 شرکت های سرمایه دار در ابتدای سال 1403 به حساب افراد واریز می شود که این افراد که شامل حدودا می شوند. 30 درصد سهامداران متعلق به دو شرکت هستند که سرمایه دریافت می کنند و سود افزایش سرمایه آنها به موقع به حساب سهامداران واریز نشده است.

وی افزود: براساس مصوبه شورای عالی بورس برای تقسیم سود سهامداران، سود سهام در دو مرحله تا پایان تقسیم می شود. آذر ماه و مرحله بعد قبل از پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سرمایه کشور تصریح کرد: طبق انتظار و برنامه ریزی انجام شده در روزهای پایانی سال 1402، با تلاش دولت برای واریز شرکت های سرمایه به حساب سهامداران، بخش زیادی از این سود به حساب سهامداران واریز شد. اما سهامداران یکی دو شرکت که باید سود سرمایه خود را به موقع به حساب سهامداران واریز می کردند در این مرحله از دریافت سود حذف شدند.

وی تصریح کرد: اگر منتظر می ماندیم تا پایان سال 1402 این دو شرکت سود را به حساب سهامداران واریز کنند، شاید تقسیم سود انجام نمی شد.

توکلی تصریح کرد: پس از برنامه ریزی، بقیه افرادی که 20 تا 30 درصد از سهامداران تحت پوشش سهام کشور را نمایندگی می کنند و سود سال 1401 را دریافت نکرده اند، این سود در سال 1403 به حساب آنها واریز می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا