اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم The Pope’s Exorcist منتشر شد !

چندی پیش، پس از اینکه تریلر فیلم The Pope’s Exorcist منتشر شد که تاریخ اکران فیلم The Pope’s Exorcist نیز به انتشار رسید.

جن‌گیر پاپ همان The Pope’s Exorcist، یک فیلم فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی اوری و با بازی راسل در نقش پدر پدر گابریل آمورث است. این فیلم بر اساس خاطرات آمورث، یک جنگیر داستانش را می‌گوید.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر رسمی فیلم The Pope’s Exorcist منتشر شد !

تاریخ اکران فیلم The Pope’s Exorcist منتشر شد !

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم The Pope’s Exorcist را ببینید:

تاریخ اکران جنگیر پاپ

در اکتبر سال 2020 ، کمپانی کمپانی کمپانی screen gems ، حقوق داستان گابریل آمورث را با گومز به عنوان کارگردان به دست آورد. چستر آر.

در ژوئن سال 2022، جولیوس اوری عنوان کارگردان همراه با تهیه‌کننده داگ بلگراد از 2.0 Entertainment، به این فیلم شدند. این فیلم، از بهترین آثار در سال 2023 می‌باشد که در تاریخ 14 آوریل 2023 توسط Sony Pictures Releaseing در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

تاریخ اکران فیلم The Pope's Exorcist
تاریخ اکران جنگیر پاپ

تاریخ پخش فیلم The Pope’s Exorcist

در ژوئن 2022، راسل کرو برای نقش آمورث در فیلم جنگیر پاپ انتخاب شد. ماه بعد، Alex Essoe and Daniel Zovatto به بازیگران پیوستند. در سپتامبر همان سال، فرانکو نرو به عنوان پاپ انتخاب شد، در حالی که لورل مارسدن، کرنل. جان، و پیتر دسوزا-فیگونی در نقشهای نامشخص به بازیگران اضافه شدند. فیلمبرداری اصلی از این فیلم، آگوست تا اکتبر 2022 در دوبلین و لیمریک، ایرلند انجام شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا