اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Boston Strangler مشخص شد !

چندی پیش ، تریلر فیلم فیلم Boston Strangler که یکی از فیلمهای 2023 است ، منتشر شد که در ، ، تاریخ اکران فیلم Boston Strangler مشخص شد.

فیلم Boston Strangler، یک فیلم درام جنایی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین است. این فیلم اساس داستان واقعی خفه کننده بوستون است که در دهه 1960 13 زن را بوستون ماساچوست را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Boston Strangler منتشر شد !

بهترین فیلم های 2023

تاریخ اکران فیلم Boston Strangler

در ادامه می‌توانید تصویری از قاتل Boston Strangler را ببینید:

تاریخ پخش Boston Strangler 2023

Boston Strangler، محصول مشترک Scott Free Productions، LuckyChap Entertainment و 20th Century Studios است. این فیلم مت راسکین نوشته و کارگردانی شده توسط ردلی اسکات، کوین والش، مایکل پروس، تام و جوزی مک نامارا تهیه شده است.

در 4 اکتبر 2021، کیرا نایتلی به جمع بازیگران پیوست. در نوامبر 2021 ، کون ، الساندرو نیولا ، کریس کوپر دیوید دستمالچیان به بازیگران این فیلم ، اضافه می شود. تاریخ انتشار فیلم خفه کننده بوستون در تاریخ 17 اسفند ماه برنامه ریزی شده است.

تریلر رسمی فیلم Boston Strangler
بوستون خفه کننده

تاریخ پخش Boston Strangler 2023

بن کوچینز، به عنوان فیلمبردار فیلم فعالیت می کند و فیلمبرداری در 6 دسامبر 2021 آغداز. این فیلم، دکور را از یک خانه‌ای مدرسه نیز در ادامه برداشت، کارگردان آن را اداره پلیس تبدیل کرد و لوکیشن فیلم را در خانه‌ای در ماساچوست ماساچوست، آغاز کرد.

فیلمبرداری این فیلم به دلیل همه‌گیری COVID-19 به پایان رسید تا اینکه در مارس 2022 به پایان رسید در کمتر از یک ماه، به اکران این فیلم باقی مانده بود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا