اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مشخص شد !

آکوامن و پادشاهی گمشده یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 دی سی می‌باشد که بلاخره تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مشخص شد.

پس از اینکه یک تاریخ غیر رسمی از تاریخ اکران Aquaman 2 شایع شده بود، بامداد امروز به صورت رسمی تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2 مشخص شد. تاریخ اکران فیلم سینمایی آکوامن در 20 دسامبر 2023 یا همان 29 آذر می‌باشد.

تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

این فیلم دنباله‌ای فیلم آکوامن است که ابتدا در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۴ دی ۱۴۰۲) منتشر شد و حالا طبق برنامه‌های جدید کمپانی دی‌سی، پنج روز قبل زودتر، یعنی در تاریخ ۲۰ دسامبر دسامبر ۲۹ ۲۹ ۱۴۱۱۱۱۰۲ ۱۴۰۲ ۱۴۰۲ ۱۴۰۲ ۱۴۰۲ ۱۴۰۲ ۱۴۰۲

تاریخ عرضه این فیلم با فیلم the color purple تعویض شده و اکنون این موزیکال اقتباسی در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ ۲۰۲۳ (۴ دی ۱۴۰۲) اکران می‌شود. با این احتساب آکوامن پس از «شزم ۲ ۲ ۲ ۲ شزم شزم ۲۲ ۲۲ شزم شزم، چهارمین دیسی دیسی بود که در سینماها اکران می‌شود و پرونده دنیای دنیای دنیای اسنایدر اسنایدر اسنایدر در دی سی کاملاً کاملاًًً بود.

لطفا توجه داشته باشید:

تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2

تاریخ اکران Aquaman 2

آکوامن و گمشده یک فیلم ابرقهرمانی می‌باشد که بر اساس شخصیت آکوامن دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم استودیوی دی سی، شرکت سافران و تولیدات اتمی منستر تولید شده و برادران نر پیکچرز برای عرضه شده است،ه‌ای بر آکوامن (2018) و پانزدهمین و قسمتی از دنیای توسعه یافته‌های دی سی دی.

این فیلم توسط وان بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته دیوید لزلی جانسون-مک کارگردانی شده است و موموآ در نقش آرتور کوری همان آکوامن، در کنار امبر هرد هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، دولف، یحیی عبدالمتین دوم دوم، تموئرا تموئرا نیکول کیدمن ایفای. نقش می کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا