اخبار روز سینما

تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال شما از نتفلیکس

به تازگی پارت اول فصل چهارم سریال محبوب شما پخش شده است. گویا پس از پخش نیم فصل اول این سریال تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال You از نتفلیکس مشخص شد.

پن بادگلی سرانجام در نقش جو گلدبرگ، شکارچی و قاتل وسواسی مورد علاقه همه بازگشت. آخرین باری طرفداران جو را در فصل 3 سریال شما دیدند، پس از کشتن همسرش لاو، و رها کردن، هنری، در خانه همسایه همسایه، در حال فرار فرار در اروپا بود. قبل از ، لاو به مارین (آخرین عشق جو) گفت جو کسی بود که پسرش را کشت و به هشدار داد که از او دور شد. این فصل جو در پاریس، فرانسه، پایان رسید و به دنبال بود و قول داد که او برای او بهترین است.

بیشتر بخوانید:

دانلود پارت اول فصل 4 سریال You (محصول شبکه نتفلیکس)

تصویر جدید از فصل چهارم سریال You منتشر شد [+عکس]

تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال شما از نتفلیکس

  • زمان پخش پارت دوم از فصل 4 سریال You
زمان پخش پارت دوم از فصل 4 سریال You

قسمت اول چهار به دنبال این است که متوجه می شوید که چگونه می شود و سعی می کند بفهمد چه کسی در گروه دوستان جدیدش پیام های شومی برای او ارسال می کند. جو به عنوان استاد ادبیات در دانشگاهی در لندن در جلوی چشم ها پنهان شده است. اکنون با ، او با یک پروفسور ثروتمند و ارتباط خوب به نام دوست می شود که در همسایگی او زندگی می کند – در واقع آنقدر نزدیک است که می تواند وارد اتاق نشیمن مالکوم در آپارتمانی شود که با دوست دخترش کیت در در می کند. از پنجره آشپزخانه اش. در قسمت فصل، مالکوم جو را به مهمانی انحصاری دعوت می‌کند، که با تمام شخصیت‌های جدید او را می‌سازند که می‌کند می‌کند می‌کند که مطمئناً یکی از آنها را می‌کند.

پارت دوم فصل 4 سریال شما قرار است در تاریخ 9 مارس از نتفلیکس منتشر شود.

زمان پخش پارت دوم از فصل 4 سریال You

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا