اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد !

پنج شب در فردی یکی از فیلم‌های موردانتظار ترسناک امسال می‌باشد که شب گذشته بلاخره است تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد.

اوایل سال 2023 بود که خبر پخش فیلم پنج شب با فردی منتشر شد و هواداران ژانر ترسناک از آن روز، منتظر خبر تاریخ اکران Five Nights at Freddy’s هستند تا روز گذشته تاریخ منتشر شده Five Nights at Freddy’s منتشر شد.

تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد !

Five Nights at Freddy’s، یک فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی اما تامی که بر اساس فیلمنامه‌ای که همکاری اسکات کاتون کاتون و ست کودبک نوشته است. این فیلم، بر اساس فرانچایز ویدئویی به همین نام ساخته و توسعه یافته توساط ک.

جاش هاچرسون متیو لیلارد، مری استوارت مسترسون، روبیو، کت کانر و الیزابت لیل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. ساخت این، اولین بار در آوریل 2015 با مشارکت وارنر پیکچرز پیکچرز و در جولای 2015، گیل کنان را برای کارگردانی و نویسندگی آن منعقد منعقد کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Five Nights at Freddy’s را ببینید:

تاریخ اکران Five Nights at Freddy’s

پخش فیلم پنج شب با فردی

آغاز مراحل این فیلم، پس از چندی دیگر برادران وارنر در نهایت را به چرخش درآورد و کنان دیگر درگیر آن نبود. در مارس 2017 اعلام شد که Blumhouse Productions این فیلم را تولید خواهد کرد.

کریس کلمبوس قرار بود آن را در فوریه 2018 بنویسد و کارگردانی کند. بعداً، پروژه را ترک کرد و تامی در اکتبر 2022 به عنوان کارگردان و نویسنده همکاری. فیلمبرداری اصلی این، در فوریه 2023، در شهر نیواورلئان آغاز شد و در 3 آوریل همان سال به پایان رسید. این فیلم قرار است تاریخ تاریخ 27 اکتبر 2023 توسط یونیورسال پیکچرز به طور همزمان در سینماها و در پیکاک ایالات متحده آمریکا اکران شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا