اخبار روز سینما

تاریخ انتشار سریال Secret Invasion منتشر شد !

پس از آن کمپانی مارول، پوستر و تریلر سریال موردانتظار خودش رسمی را منتشر کرد، تاریخ انتشار سریال Secret Invasion نیز منتشر شد.

پس از آن کمپانی مارول به همراه دیزنی پلاس تریلر سریال تهاجم مخفی را منتشر کردند، تاریخ پخش Secret Invasion نیز تحت عنوان تاریخ انتشار Secret Invasion 2023 منتشر شد. تاریخ انتشار سریال تهاجم مخفی در روز 21 ژوئن یا 31 خرداد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی سریال Secret Invasion منتشر شد !

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

تاریخ انتشار سریال Secret Invasion

Secret Invasion ، یک سریال تلویزیونی آمریکایی می‌باشد که توسط Kyle Bradstreet برای سرویس استریم دیزنی+ ساخته شده است که بر اساس خط داستانی داستانی Marvel Comics به همین نام نام دارد.

سریال Secret Invasion برای اولین بار در تاریخ 21 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده و شامل شش قسمت است. این سری اولین از فاز پنج MCU خواهد بود.

در ادامه می‌توانید پوستر رسمی سریال Secret Invasion را ببینید:

تاریخ انتشار Secret Invasion 2023

تاریخ پخش Secret Invasion

فیلمبرداری این سریال، اول سپتامبر 2021 در لندن با عنوان کاری کارگردانی سیلوین دوفاکس و رمی به عنوان فیلمبردار آغاز شد. پیش از این انتظار می‌رفت که فیلمبرداری در اواسط آگوست 2021 آغاز شود.

سریال Secret Invasion برای اولین بار در دیزنی + در تاریخ 21 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است، و شامل شش قسمت می شود. پیش از این، انتظار می‌رفت که در اوایل سال 2023 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا