اخبار روز سینما

بی احترامی خانم بازیگر به «کارل لاگرفلد» و انتقادش از مت گالا!

جمیلا جمیل، بازیگر بریتانیایی، ستاره‌های زن هالیوود را به خاطر رفتن به مت گالا و گرامی داشت کارل لاگرفلد طراح ارشد برند شَنِل سرزنش کرده است.

پی ام آپلود– جمیلا بازیگر 37 ساله «فمینیست‌های مشهور» را بخاطر تجلیل از کارل لاگرفلد، طراح متعصب و جنجالی انتقاد شدید قرار داده است.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، جمیلا جمیل موضوع امسال مت گالا که تجلیل از کارل لاگرفل د را مورد انتقاد شدید قرار داده است.

این خانم بازیگر مدعی است که این رویداد مد و فشن‌ها استانداردهایی است که دوگانه‌ای و متضاد هستند که تصمیم به احترام به یک «متعصب شناخته شده» گرفته شده است.

ستارگان زیادی که به خاطرات صریح فمینیستی‌شان تحسین شده‌اند در این مراسم حضور دارند، از جمله فلورانس پیو، امیلی راتایکوفسکی، مایکلا کوئل و ژانل مونه.

جمیلا این واقعیت را که مردم می‌دانند و با خوشحالی نظرات «بی‌رحمانه» طراح فقید را نادیده می‌سازد، در حالی که همچنان خواستار ساکت نظرات مخالف خود را دارد و را محکوم کرده است.

انتقادات جنجالی خانم بازیگر از هالیوود!!

جمیلا در اینستاگرام خود نوشت: «دیشب هالیوود و مد با صدای بلند وجهه اصلی خود را بیان کرد. زمانی که خیلی از فمینیست‌های مشهور تصمیم گرفته‌اند از مردی که درباره زنا ن، افراد چاق، مهاجران و به بازماندگان تجاوز جنسی ظالمانه صحبت می‌کردند، به شکل بهتری در ممکت تجلیل کنند. حتی همه نشریات زنان و تماشاگران آنلاین نیز با خوشحالی این موضوع را نادیده گرف تند.»

او همچنین نوشت: «این در مورد دیگران نیست. حتی درباره کارل هم نیست. این در مورد نشان دادن این است که در سیاست حال حاضر آمریکا تنها به افراد و گروه خا صی تهمت زده می شود.

تنها گروه خاص از مردم مورد انتقاد و ندامت قرار میگیرند. همه اینها از قبل برنامه ریزی شده است.»

این باری اولین نیست که جمیلا از تصمیم برای بزرگداشت یاد و خاطره کارل لاگرفلد که د ر فوریه 2019 درگذشت انتقاد کرده است. پس از اعلام موضوع امسال مت گالا، جمیلا جمیل عکس‌هایی از نظرات جنجالی این طراح مشهو ر در طول زندگی‌اش را منتشر کرده است.

او در توضیح پست خود نوشت: «چرا این کسی است که ما آن را جشن می‌گیرم، در حالی که طراحان شگفت‌انگیز بسیاری دارند که مردان سفیدپوست متعصب هستند؟»

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا