اخبار روز سینما

بیوگرافی رضا محقق سازنده پر حاشیه این روز ها

امروز برای شما بیوگرافی رضا محقق سازنده پر حاشیه را برای شما تهیه کنید. حال قرار است این تهییه کننده حاشیه ساز را امروز به خوبی بشناسید.

سید رضا متولد ۱۳۶۱ تهیه کننده سینما، فیلم چرا گریه نمیکنی، با اعمال شاقه، او خوب میزند، ممیرو و ایرو توسط رضا محقق تهیه کنندگی شده است. او داری دکتری فقه و حقوق است.اواخر مهر ماه که خبری بسیار جالب رسانه داخلی و بین المللی را تحت تاثیر قرار داد و آن هم خوانندگی به زبان محلی (لری) هادی محقق کارگردان فیلم ممیرو، (اینجا) جایزه خود جشنواره بیستم فیلم پوسان در کره جنوبی بود که باعث شد که بیشتر به کارها توجه نشان دهند و از کار بسیار بزرگ این هنرمند دهدشتی اقدامی به خبر خبررسانی کند.

بیوگرافی رضا محقق سازنده پر حاشیه

  • بیوگرافی تهیه کننده رضا محقق
بیوگرافی تهیه کننده رضا محقق

خبرنگار سایت کهگیلویه وبویراحمد ، در آستانه همایش تقدیر از دست اندرکاران این فیلم شهر می دهد و پس از حضور این کارگردان بزرگ هم استانی در استان به سراغ وی و دیگر برادرش می رود، سید رضا محقق اتفاقا در این گفتگو از طرف کارگردانی فیلم بر سر داشت. به عنوان عامل موفقیت معرفی شد، گفتگویی با این دو برادر هنرمند انجام داد.

آنها در فعالیت های هنری خود آثار شاخصی را ساخته اند که از میان می توان به فیلم: نگاهی آسمان، او خوب سنگ می زند، ممیرو، ایرو، آبی به رنگ رنگ اشاره کرد که برای فیلم ممیرو جایزه و فیبرشی بوسان را دریافت کرد. کرد. و در حال حاضر حاضرسریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده را برای شبکه خانگی تمهیه.

بیوگرافی تهیه کننده رضا محقق

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا