اخبار روز سینما

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی کتونی زرنگی + [زمان پخش از شبکه سه]

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی که یکی از سریال‌های پرطرفدار ایرانی است و از سه صدا سیما پخش می‌شود که شما ساخته‌ایم.

سریال کتونی به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه محمدرضا شفاه از شبکه سوم در حال پخش است و سرشناسی در آن به ایفای نقش پرداخته و مرحوم علی علی سلیمانی در آن بازی کرده است. در ادامه مطلب با خبر بازیگران سریال کتونی زرنگی همراه ما بمانید.

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

  • زندگینامه بازیگران سریال کتونی رنگی

به گزارش منابع خبری:

به تازگی کمدی شبکه سه سیما بعد از سال بلاتکلیفی از این شبکه آن غاز شده و چهره مطرح عرصه کمدی در آن حضور دارند و یکی از حواشی تلخ این سریال درگذشت علی علی سلیمانی بازیگر مشهور می می.

سریال تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی پور و تهیه‌سازی محمدرضا شفاه حدود پنج ماه تصویربرداری و ۲۶ ماه سال ۹۸ تصویربرداری آن به پایان رسید و حالا بعد از سه سال این سریال آنتن را به خود اختصاص داد. در ادامه بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال کتونی زرنگی را در پی ام آپلود مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

زمان و ساعت پخش سریال کتونی رنگی

مرحوم علی سلیمانی

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

مرحوم علی سلیمانی متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۹ در تهران بود. اصالت این بازیگر از روستای سرنسر از شهرستان سراب در آذربایجان شرقی بود. وی فارغ التحصیل رشته لیسانس، گرایش بازیگری دانشگاه آزاد بود و کار را از پشت صحنه شروع کرد. او بامداد پنجشنبه _۲۱ مرداد ماه سال گذشته بر اثر بررسی درگذشت.

هدایت هاشمی

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
بازیگران سریال کتونی زرنگی

هدایت هاشمی بازیگر نقش مسعود کیانی متولد ۱۳۵۳ سبزوار، کارشناسی ارشد کارگردامای ش. وی از ۷۷ فعالیت حرفه ای خود را همزمان با ورود به هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران آغاز کرد. در سال ۸۳ در فیلم یک بوس کوچولو بهمن فرمان آرا پا به عالم سینما گذاشت. سپس در ۸۶ در فیلم آرام باش و هفت بشمار ساخته رامتین لوفی و ​​فیلم خاک ساخته شده بهمن آرا بازی در سینما را ادامه داد.

افسانه چهره آزاد

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
بیوگرافی بازیگران کتونی زرنگی

افسانه چهره‌آزاد بازیگر نقش ژاله در سال ۱۳۴۱ در تهران و در خانواده‌های هنرمنل متند. او بواسطه خانوادگی و همچنین به شخصیت مادربزرگش رقیه آزاد و حسین کسبیان بازیگری علاقه مند شد. لازم به ذکر است که او همسر شاهرخ فروتنیان، طراح، مجسمه ساز و نقاش می باشد.

ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
بازیگران سریال کتونی زرنگی

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش مریم متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلاوین ز. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه می‌باشد. او دانش‌آموخته گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت فعالیت‌های حجمی می‌کند. علیرضا جعفری بازیگر نقش محسن متولد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش می باشد، او برادر زاده امیر جعفری بازیگر نام آشنای ای.

علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
زندگینامه بازیگران سریال کتونی رنگی

مصطفی ساسانی بازیگر نقش ایرج متولد سال ۱۳۵۹، کارگردان تئاتر و بازیگر است. فارغ‌التحصیل رشته نمایش، گرایش بازیگری در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه آزاد می‌باشد. وی در ۱۳۸۵ با بازی در نقش سریال سریال ما چند نفر کوتاه به کارگردانی فیاض‌موسوی اولین تجربه تصویرش را رقم زد.

بیوگرافی بازیگران کتونی زرنگی

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا