اخبار روز

بیانیه مبنای پاداش مشترکین برق خانگی!

به گزارش پی ام آپ، «مصطفی رجبی مشهدی» گفت: امسال وزارت نیرو تابستان سال آینده با هدف تامین برق پایدار و مطمئن برای ساکنین کشور همراه با 140 اقدام عملیاتی، طرح کاهش مصرف برق وی همچنین از ابتدای خرداد تا پایان شهریور این خانه را اداره خواهد کرد.

سخنگو صنعت برق با تاکید بر اینکه طرح پاداش کاهش برق خانوار امسال گسترده تر از سال گذشته است، خاطرنشان کرد: میزان پاداش در نظر گرفته شده بر اساس مصرف برق مشترکان متفاوت است و مشترکانی که مصرف خود را تا سقف 2 هزار تومان کاهش دهند مشمول دریافت پاداش سر هستند. البته هر چه میزان کاهش مصرف بیشتر باشد، پاداش هر کیلووات ساعت برق بیشتر می شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران وی تاکید کرد: در مناطق عادی و بر اساس الگوی مصرف 300 کیلووات ساعت در ماه، در صورت استفاده مشترک از کولر آبی از راه دور، نه تنها 50 درصد از مصرف برق آنها کاسته می شود، بلکه قبض برق نیز کاهش می یابد. و همچنین قادر به دریافت خواهد بود او نیز پاداش خواهد گرفت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا