اخبار روز

بیانیه انجمن لوازم خانگی در مورد قیمت گذاری محصول!

به گزارش پی ام آپ، یکی از اعضای پارلمان اخیرا در گفتگو با یکی از رسانه ها ها گفت: قیمت ماشین لباسشویی خانگی سه برابر قیمت این محصول در بازار جهانی است. وی همچنین گفت: «در حال حاضر در کشور به طور کلی لوازم برقی تولید می شود، مانند ماشین آنها مونتاژ می شوند و موتور و بدنه مورد نیاز آنها از ظروف چینی وارداتی و مونتاژ شده در داخل؛ البته برخی از قطعات آن نیز در آن قالب گیری شده است.

اما انجمن صنایع لوازم خانگی ایران وی در بیانیه خود اظهار داشت: شبهه افزایش دو تا سه برابری قیمت لوازم خانگی تولید داخل نسبت به قیمت جهانی محصولات مشابه برندهای خارجی صحت ندارد.

همچنین در بیانیه مذکور اشاره شده است که علیرغم افزایش چشمگیر برخی مولفه های مرتبط با تولید از جمله نرخ ارز، قیمت مواد اولیه ملی، حقوق و دستمزد، حمل و نقل، تورم جاری و … نسبت به تیر 1401 تغییر قیمت لوازم خانگی ایرانی با توجه به جدول تحریم زیر قیمت محصولات خارجی و به دور از مبلغ اعلام شده دروغ است.

تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز تاکید کرده اند که افزایش قیمت در برخی از محصولات تنها به این دلیل است افزایش قیمت این یک نهاده مربوط به تولید است که طبیعتاً بر قیمت تمام شده محصول نهایی تأثیر می گذارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا