اخبار ورزشی

بوسکتس، جانشین ایده آل خود را معرفی کرد!/ آیا رودری این شانس را دارد؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، سرخیو بوسکتس طی روزهای اخیر تایید کرد که تابستان امسال پس از 15 سال حضور در نیوکمپ از بارسلونا جدا خواهد شد و تلاش های ژاوی برای متقاعد کردن او برای متعهد شدن به یک فصل دیگر با آبی و سفیدها تاثیرگذار بوده است. ندارند.

پیدا کردن جایگزین برای چنین مهره ارزشمندی، اصلاً آسان نیست و بارسلونا در حال حاضر در بازار به دنبال گزینه‌هایی است که به مشخصات او نزدیک باشد. این هافبک، ترجیح خود را برای این پست آشکار کرد، و رودری از منچسترسیتی همراه با مارتین زوبیمندی از رئال‌سوسیداد را در صدر فهرست جانشینی خود قرار داد.

او در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت: می‌دانم که صحبت‌های زیادی در مورد بازیکنانی مثل رودری یا زوبیمندی وجود دارد. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و شاید بیشتر با DNA و سبک مورد نظر در بارسلونا، مطابقت دارند، اما آنها اکنون در تیم دیگری هستند.

او گفت: “من کمتر با زوبیمندی بازیکن جوان تیم اسپانیا ملاقات و صحبت کرده‌ام، اما او را در تیم زیر ۲۱ ساله‌ها دیده‌ام و البته، هم در لیگ و جام‌حذفی با هم روبرو شده‌ایم. فکر می‌کنم این دو نفر، نزدیک‌ترین ستاره‌ها به DNA بارسا هستند، کسانی که می‌توانند بیشترین شانس را برای انتقال به نیوکمپ داشته باشند. اگر می‌خواهید ستاره‌هایی را با مشخصات فیزیکی یا کمی دفاعی‌تر، جذب کنید، مارتین و رودری بهترین گزینه هستند.”

بارسلونا همچنین به جاشوا کیمیخ چشم دوخته است، در حالی که هافبک بایرن مونیخ مشتاق یک چالش جدید است. با این حال، بوسکتس علاقه چندانی به دیدن هافبک آلمانی در پیراهن بارسلونا ندارد و در عوض نیکو گونزالس که به صورت قرضی در والنسیا حضور دارد را به عنوان گزینه مناسب تری هم از نظر مالی و هم از نظر درک اخلاق و سبک باشگاه، حمایت کرده است.

لازم نیست فقط به دنبال همان DNA ستاره ها با بارسلونا باشید. ما بازیکنان خوبی مانند نیکو در آکادمی داریم که به صورت قرضی در والنسیا بازی می کند و فکر می کنم او خیلی خوب کار می کند. اگرچه درست است که او به فرم خود ادامه نداده است “اما او بسیار با استعداد است و نقاط قوت زیادی دارد. ما باید به جوانان فرصت دهیم زیرا در حال حاضر از نظر مالی در مشکل هستیم و این به نفع باشگاه است. “

کار بارسلونا برای یافتن جانشین مناسب برای بوسکتس به دلیل محدودیت های مالی این باشگاه پیچیده تر شده است. در حالی که قیمت کیمیخ 45 میلیون یورو گزارش شده است، انتظار می رود خرید رودری حتی بیشتر از این هزینه داشته باشد زیرا این هافبک به بازیکن کلیدی تیم پپ گواردیولا تبدیل شده و تا سال 2027 با سران ورزشگاه اتحاد قرارداد دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا