اخبار روز سینما

به پایان رسیدن فیلمبرداری قسمت دوم Joker و اولین عکس رسمی از لیدی گاگا

به رسیدن فیلمبرداری قسمت دوم Joker و اولین عکس از لیدی گاگا: بی شک می که قسمت دوم دوم جوکر (جوکر 2019) با نام جوکر: جنون مشترک (Joker: folie à deux 2024) در حال ساخت است که اخیراً «تاد فیلیپس» کارگردان این پست در اینستاگرامـش اعلام کرده است که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و همچنین به همراه این خبر اولین تصویر از لیدی لیدی منتشر شده است. ، گاگا در این فیلم نقش «هارلی کویین» را ایفا می کند. با پی ام آپلودز همراه باشید.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۲۰ فروردین سال هیچ داستان رسمی ای برای فیلم منتشر نشده است و می دانیم که ادامه فیلم در قسمت قبلی می باشد.

جا دارد اشاره مدتی پیش چند عکس غیر رسمی از لیدی گاگا در این نقش منتشر می شود می توانم این عکس را از از برای از از را از را از را از را از را از را از را از را. اینجا مشاهده کنید.

از جمله بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش می کنند می تواند اشاره کند: «واکین فینیکس»، «لیدی گاگا گاگا»، «زاسی بیتس بیتس بیتس بیتس، بیتس بیتس بیتس برندن بیتس بیتس بیتس بیتس بیتس» .

کارگردانی این نیز سریال قسمت اول توسط «تاد فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس و فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس تاد تاد تاد تاد اول اول اول.

این فیلم قرار است در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ اکران خودش را در سینمای آغاز کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا