اخبار ارز دیجیتال

به‌روزرسانی شاپلا چه تأثیری بر قیمت اتریوم خواهد داشت؟ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

بنیاد اتریوم روز ۱۲ (۲۳ فرودین) را تاریخ پیاده‌سازی به‌روزرسانی‌های شانگ‌ها و کاپلا تعیین می‌کند که به اختصار شاپلا نامیده می‌شوند. اما این به‌روزرسانی چه تأثیری بر مدت و بلندمدت بر قیمت اتریوم خواهد داد

به گزارش، این روز‌رسانی‌ها می‌توانند توکن‌های سهام‌گذاری شده را از تری اتریوم ۲.۰ رای هوشمند دریافت کنند. قراردادهای سهام‌گذاری، هم‌زمان با راه‌اندازی بیکن‌چین در ۱ دسامبر (۱۱ آذر ۱۳۹۹) معرفی شد. این قراردادها در حال حاضر امکان سهام‌گذاری (یک‌طرفه) اتریوم را دارند که این ویژگی پس از انجام به‌روزرسانی تغییر خواهد کرد.

از دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) تا امروز، کاربران بیش از ۱۸ اتریوم به ارزش حدود ۳۲.۵ میلیارد دلار در شبکه سهام‌گذاری کرده‌اند.

تحلیلگران در فشار فروش اتریوم نظرات متفاوت دارند

اکثر کاربران سهام‌گذاری اتریوم، مشتقات لیکوئید استیکینگ (LSD) در صرافی‌های غیرمتمرکز را انتخاب کرده‌اند. از آنجایی که دارایی‌های به‌شکل نقدینگی در اختیار کاربران است، احتمالاً پس از به‌روزرسانی دلیل برای فروش دارایی‌های خود نخواهند بود.

در، پلتفرم‌های غیرمتمرکز لیکوئید استیکینگ مانند لیدو فایننس ۳۳.۲ درصد از کل اتریوم‌های را در اختیار دارند. حدود 27.1 درصد دیگر در موارد مشابه بایننس، کراکن و کوینبیس سهام‌گذاری شده است. در نتیجه 6.3 درصد از کل اتریوم‌های پلتفرم‌های لیکوئید استیکینگ سپرده‌گذاری شده‌اند.

در سوی، اتریوم غیرنقدی که مستقیماً با راه‌اندازی یا ارائه خدمات ده‌ها به واریز می‌شود، حدود 40 از کل اتریوم‌های سهام‌گذاری شده است که می‌توانند به اشتراک بگذارند. این‌ها اتریوم‌هایی هستند که احتمال می‌دهند زیاد به‌روزرسانی شوند.

بر اساس نانسن، حدود 59 درصد از غیرنقدشونده، بین 3.62 میلیون تا 4 اتریوم در سود هستند. این کاربران احتمال زیاد پس از فعال شدن ممکن است بخشی یا تمام دارایی‌ها را برداشت کنند.

ممکن است برخی از سرمایه‌گذاری‌های غیرنقد شونده را انتخاب کنند. گزارش نانسن تخمین زده است که کل ارزش فشار فروش چیزی در حدود ۱.۲میلیون تا. با این حال، تمام اتریوم‌های برداشت شده به‌سرعت وارد باز نمی‌شوند.

تخمین تحلیلگران از میزان فشار فروش روزانه

در به‌روزرسانی شاپلا، یک سیستم برداشت دوسطحی جزئی و کامل پیاده‌سازی خواهد شد.

حداقل اتریوم موردنیاز برای سهام‌گذاری ۳۲توکن است. سهام‌گذاران می‌توانند بیش از ۳۲ اتریوم یا ۳۲ اتریوم را به‌علاوه دریافتی از سهام برداشت کنند. کاربران برای اتریوم های خود عجله نخواهند کرد، زیرا اقدام به افزایش هزینه گس خواهد شد. برداشت اتریوم هیچ ‌کارمزدی ندارد اما به برداشت ۱۶ اتریوم یا برداشت کامل در هر بلاداد مُشٳ. بنابراین، تأخیری در زمان برداشت اتریوم و انتقال آن‌ها برای فروش به وجود خواهد بود.

بر اساس گزارش نانسن، فشار فروش اتریوم در ۳ مرحله رخ خواهد داد.

در مرحله، به‌مدت ۲۷ ساعت پس از به‌روزرسانی، فروش ناشی از برداشت‌های جزئی ۸۴، هزار ۱۲۵، هزار اتریوم در روز برابر با حدود ۱۳۳ میلیون دلار تا ۱۹۷۷ میلیون میلیون دلار است.

در مرحله، امکان افزایش فشار فروش حاصل از برداشت جزئی و کامل برآورد بود که ۱۳۶ 100000،000 اتریوم در روز برابر با حدود 218 میلیون تا 297 میلیون میلیون دلار به دلار بود. این مرحله در روز سوم تا چهارم پس از به‌روزرسانی ادامه خواهد داشت.

آخرین مرحله فروش، اولین بار با برداشت کامل به‌مدت تا روز گذشته طول کشید بین 48 000 تا 000 در روز به فشار فروش روزانه اضافه می‌شود.

نمودار تخمین فشار پس از به‌روزرسانی شاپلا توسط نانسن

مقدار متحرک روزه سرمایه ورودی به صرافی‌ها ۳۱۳ . تریوم به ارزش حدود ۵۵۰ میلیون دلار. این معنی است اتریوم ورودی افزونه بین ۱۵ تا ۵۵درصد میزان متحرک خواهد بود. در نتیجه زمانی که فشار فروش در عرض ۸۸ افزایش می یابد، قیمت اتریوم احتمالا هفته ای کاهش پیدا می کند.

داده های ارزیابی آرکانا ریسرچ دیگر نشان می‌دهد که در برداشت‌های جزئی و کامل، حدود ۱ میلیون میلیون در ۱۰ روز اول فروخته خواهد شد. فشار فروش ، سه روز اول با فروش حدود ۵۲۷ میلیون دلار (با ۱۱۸۰۰۰ دلار) در روز به اوج خود خواهد رسید. این رقم، حدود varius.

در چند هفته مانده به به‌روزرسانی شاپلا، ممکن است سعی کنید تا با شورت در بازار در بازار، فشار فروش را کاهش دهید. خرید، قابل‌توجهی در حجم قراردادهای بازار یا نرخ‌های مالی برای سفارشات شورت بازار بازار آتی مشاهده می‌شود.

آغاز اتریوم، خطر نگهداری توکن‌های مشتقات لیکوئید استیکینگ از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز یا کاهش را کاهش می‌دهد. زیرا آنها مستقیماً با اتریوم قابل‌معاوضه خواهند بود. از این رو، در میان سرمایه‌گذاری‌های جدید، برای ایجاد فشار برای مقابله با این سرمایه‌گذاری، مورد توجه قرار می‌گیرد.

نسبت سهام‌گذاری تریوم درصد تریوم‌های سهام‌گذاری شده به کل عرضه در حدود ۱۴.۹۶ درصد است. این نسبت به‌طور قابل‌توجهی کمتر از میزان توکن‌های سهام‌گذاری شده دیگر چین‌های لایه است. البته، انتظار می‌رود که نسبت به سهام آن‌ها در بلندمدت افزایش یابد.

از منظر تکنیکال، جفت اتریوم/دلار با سطح مقاومت ۱/۹۷۰ دلاری روبه‌رو است. شکست این می‌تواند باعث شود تا قیمت تریوم اهداف افزایشی در محدوده ۳۳۰ دلاری و ۲.۷۵۰ دلاری برسد. قیمت در صورت کاهش ابتدا با حمایت 1.569 دلاری خواهان شد.

به‌روزرسانی شاپلا چه تأثیری بر قیمت اتریوم خواهد داشت؟ تحلیلگران پاسخ می‌دهند
نمودار هفتگی قیمت جفت اتریوم / دلار

شبکه اتریوم در آوریل ۱۲ ۱۲ ۲۳ ۲۳ ۲۳ ۲۳ آوریل آوریل آوریل آوریل آوریل آوریل ۲۳ ۲۳ ۲۳ ۲۳ ۲۳ ۲۳ آوریل ۲۳ ۱۲ ۲۳ ۱۲ ۱۲ در در (۲۳ ۲۳ در اتریوم اتریوم شبکه شبکه شبکه آوریل آوریل آوریل اگر از شاپلا، اتریوم انجام شود، احتمالاً در چند اول پس از آن افزایش خواهد یافت که فشار کوتاه‌مدتی بر قیمت وارد می‌کند. با این هم‌زمان با کاهش فروش، کاربران به‌دلیل کاهش می‌دهند و به میزان سهام‌ها افزایش می‌یابند و می‌توانند در بازار درازمدت درازمدت روند پیشرفت‌تری را به همراه داشته باشند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا