اخبار روز سینما

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 و تمام دوران

فیلم‌های دی سی بر محوریت شخصیت‌های ابر قهرمانی می‌باشند. در این نوشتار به معرفی بهترین فیلم های دی سی 2023 بپردازیم، با ما همراه باشید.

فیلم‌های برتر دی سی که دنیای توسعه یافته‌ای از شخصیت‌های ابر قهرمانی و خیالی است، توسط برادران وارنر پیکچرز منتشر می‌شوند. برادران پیکچرز فعالیت خود را در زمینه ساخت فیلم‌های ابر قهرمانی از سال ۲۰۱۱ شروع کردند. معروف‌ترین فیلم‌ها، در دنیای توسعه یافته دی سی، آکوامن، بتمن و جوخه انتحار می‌باشد. مجموعه این فیلم‌ها توسط تیم بزرگی از افراد حرفه‌ای کارگردانی و نوشته می‌شوند.

ستاره‌های معروف هالیود چون مارگو رابی، امی آدامز، هنری کویل، جیسون موموآ و زکری لی وای جزء ستاره‌های دنیای دی سی هستند، که با بازی فوق‌العاده‌شان تبدیل به ابر قهرمانان دنیای دی سی شدند. با پی ام آپلود همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های دی سی 2023 و تمام دوران به همراه مهمترین آن‌ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023 که دیدنشان واجب است

بهترین سریال های کره ای تینیجری و دبیرستانی در سال 2023 و تمام دوران

بهترین انیمیشن های 2023 که حتما منتظرش هستید

بدترین فیلم های دی سی

تمام فیلم های کنسل شده دنیای سینمایی دی سی

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 و تمام دوران

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2023 و تمام دوران

اگر نگاهی به پروژه‌های ساخته شده دی سی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که فقط تعداد کمی از این فیلم‌ها بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌اند. مهمترین مسئله در ساخت این نوع فیلم‌ها، ساخت شخصیت‌های ابر قهرمانی است، شخصیت‌هایی که نماینده دنیای دی سی باشند.

برادران پیکچرز به همراه تیم حرفه‌ایشان نوید شخصیت‌های ابرقهرمانی جدیدی از دی سی به مخاطب داده‌اند. شخصیت‌هایی که قرار است همچون بتمن سالها در ذهن مخاطب ماندگار باشد، در این نوشتار به معرفی مهمترین و بهترین فیلم های دی سی 2023 و تمام دوران می‌پردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

Constantine

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 و تمام دوران

ایده‌ی فیلم، مردی که به خاطر اقدام به خودکشی در جوانی به جهنم محکوم شده است شیاطین را به برگشت به بهشت وسوسه می‌کند، زیبایی‌های خودش را دارد. با این حال این فیلم آن‌قدر سریع و ضعیف ساخته شده است، که به خوبی این ایده را به تصویر نکشیده است.

نقد و بررسی انیمیشن Constantine: The House of Mystery 2022

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)

بهترین فیلم های دی سی (DC)

فیلم ابرقهرمانی شوالیه تاریکی برمی‌خیزد یکی دیگر از پرفروش‌ترین فیلم‌های دی سی کامیکس است. این فیلم سومین قسمت از سه‌گانه شوالیه تاریکی نولان است که با موفقیت توانست جای خود را در میان برترین فیلمهای دیسی بیابد. داستان فیلم هشت سال پس از اتفاقات فیلم دوم را بازگو می‌کند. بروس وین بار دیگر با نقاب بتمن باز می‌گردد تا جلوی یک فاجعه هسته‌ای و جلوی شروری به نام بین را بگیرد.

بهترین شرور های شبیه بتمن

فیلم Joker (2019)

بهترین فیلم های دی سی
بهترین فیلم های دی سی

فیلم مستقل جوکر با بازی واکین فینیکس در سال 2019 منتشر شد که به شدت مورد توجه طرفداران قرار گرفت. این فیلم با رده سنی R به یک فیلم مناسب بزرگسالان تبدیل شد که به دلیل وجود صحنه‌های خشن برای کودکان مناسب نیست. منتقدان از بازی واکین فینیکس در این فیلم به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند و این فیلم توانست به فروش میلیاردی دست پیدا کند.

500 تا از بهترین فیلم های دی سی جهان

Jonah Hex

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 و تمام دوران

جاش برولین Josh Brolin پیش از آن که در نقش تانوس Thanos و یا رفیق ددپول Deadpool جلوی دوربین برود، با «جونا هکس» وارد بازی کتاب‌های کمیک شد. او در نقش شخصیت تبه‌کاری که طی جنگ‌های داخلی چهره‌اش دچار تغییر شده و می‌تواند مردگان را فرا بخواند، بازی می‌کند. تمرکز کردن در فیلم شلوغ جیمی هیوارد Jimmy Hayward کار سختی است.

بهترین کمیک های دی سی 2022

Man of Steel (2013)

بهترین فیلم های دی سی
بهترین فیلم های دی سی

مرد پولادین اولین فیلم مستقل سوپر من در دنیای زک اسنایدر است که در سال 2013 اکران شد. هنری کویل در این فیلم نقش سوپرمن را ایفا می‌کند و توانست دل هواداران دی‌سی را در این فیلم به دست آورد. به تازگی بازگشت او در فیلم بلک آدام مشاهده شد، اما زمان زیادی نگذشته بود که هنری کویل از این نقش خداحافظی کرد. این فیلم داستان زندگی سوپرمن از وقتی که از کریپتون به زمین منتقل می‌شود را بازگو می‌کند.

معرفی بدترین کمیک های دی سی

Catwoman

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 و تمام دوران

مشکل «کت‌وومن» این است که شخصیت او چیزی فراتر از “هلی بری Halle Berry در لباس گربه‌ای” نیست. با این که این تصور هم ممکن است برای برخی خوشایند باشد اما بری و بقیه‌ی بازیگران در فیلم فقط این ‌طرف و‌آن‌طرف می‌روند. به نظر می‌رسد وقت ساخت فیلم دیگری از این مجموعه رسیده باشد.

بهترین کمیک های کت وومن

لیگ عدالت (Justice League)

بهترین فیلم های دی سی (DC)

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: زک اسنایدر (Zack Snyder)
  • بازیگران: بن افلک، هنری کویل، ایمی آدامز، گل گدوت، ازرا میلر

یکی دیگر از بهترین فیلم های ابرقهرمانی دی سی لیگ عدالت است. این فیلم ابرقهرمانی یکی از برترین فیلمهای دی سی بوده که ابرقهرمانان بسیاری را دور هم جمع کرده است. در این فیلم می‌بینیم که پس از مرگ سوپرمن، دیگر قهرمانان همانند بتمن، زن شگفت‌انگیز، فلش، آکوامن دور هم جمع می‌شوند تا از زمین در برابر تهدید استپن‌ولف محافطت کنند.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Batman v Superman: Dawn of Justice

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 و تمام دوران

“«بت‌من در برابر سوپرمن» همانجایی است که به خودتان می‌قبولانید که همه چیز امتحان کرده‌اید، یک نوع پذیرش که این مجموعه نفس‌های آخرش را کشیده است.” ممکن است فکر کنید این جمله بخشی از نقدی از فیلم افتضاح زک اسنایدر Zack Snyder باشد، اما باید گفت که این جمله را فیلم‌نامه‌‌نویس کار دیوید اس.گویر David S. Goyer گفته است.

به نظر هنوز کامل مشخص نشده است که این فیلم تا چه حد میراثی که بت‌من کریستوفر نولان Christopher Nolan از خود به جای گذاشته بود را لکه‌دار کرده است. شوالیه‌ی تاریکی او یک قهرمان قدرمت‌مند پیچیده بود که در مقایسه با او، افلک Affleck مردی ناراحت است که درون یک لباس آهنی گیر افتاده است.

ترتیب دیدن فیلم های دی سی

پرندگان شکاری (Birds of prey)

بهترین فیلم های دی سی
بهترین فیلم های دی سی
  • کارگردان: کتی یان
  • سال ساخت: ۲۰۲۰

پرندگان شکاری کتی یان، در واقع فیلم اختصاصی هارلی کویین است که چندین شخصیت مختلف خشن و گردن‌کلفت زن در کنار او حضور دارند و مخاطبان دقیقا باید چنین انتظاری از فضای فیلم اختصاصی هارلی کویین داشته باشند. هارلی در این اثر از سایه جوکر خارج می‌شود و در ابتدای داستان فیلم، یک جیب‌بر نوجوان را نجات می‌دهد که بعدتر مشخص می‌شود همه در گاتهام به دنبال او می‌گردند.

کاراکترهای فیلم پرندگان شکاری، به غیر از خود هارلی، خیلی عمیق پرداخته نشده‌اند و فیلم برای افزایش جذابیت به حربه‌های معمول این ژانر، دست انداخته است اما کلیت اثر چنگی به دل نمی‌زند و حتی حضور هارلی کویین هم چنین کمبودی را پوشش نداده است.

سبک روایت فیلم، با وجود وجود کمی ضعف، سرگرم‌کننده است و خود هارلی به‌عنوان راوی ظاهر می‌شود. برچسب بالای ۱۷ سال فیلم، خیلی ضروری به نظر نمی‌رسید و پرندگان شکاری فقط چند صحنه گرافیکی دارد که آن‌چنان خشن نیست. اگر فیلم برای تمام سنین مجوز می‌گرفت، قطعا می‌توانست فروش بهتری در گیشه داشته باشد.

بهترین ابرقهرمانان زن در کمیک های دی سی

 فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)

بهترین فیلم های دی سی
بهترین فیلم های دی سی
  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: دیوید آیر (David Ayer)
  • بازیگران: ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، وایولا دیویس، یوئل کینامان

فیلم جوخه انتحار فیلمی براساس گروهی از ضدقهرمانان کامیک‌های دی‌سی است. این فیلم، که از بهترین فیلم های DC است، در سال 2016 اکران و خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن سال شد. و بعد از آن سال 2021 قسمت بعدی آن به نمایش درآمد… منتقدین نظرات مختلفی در مورد فیلم دارند، آنان در کنار تحسین بازیگران، طنز فیلم و جلوه‌های ویژه، انتقاداتی نیز در مورد فیلمنامه و کارگردانی دارند.

بدترین سوتی ها در فیلم های دی سی

The Batman

بهترین فیلم های دی سی
بهترین فیلم های دی سی
  • کارگردان: مت ریوز
  • بازیگران:  رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس
  • نویسنده: مت ریوز و پیتر کریگ
  • تاریخ انتشار: ۴ مارس ۲۰۲۲

بتمن یک شخصیت خیالی ابرقهرمانی است، این شخصیت محبوب دنیای دی سی پس از ارائه اولین فیلم، توانست پس از آن در مجموعه‌های تلویزیونی و انیمیشن‌ها هم حضور پیدا کند.

اولین سری از این نمایش در سال ۲۰۰۵ اکران شد و توانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود، فیلم بتمن رکود خوبی را در گیشه‌ها از آن خود کرد. کارگردانی سری اول این شخصیت خیالی بر عهده کریستوفر نولان بود، اما سری جدید این فیلم هیجانی به کارگردانی مت ریوز می‌باشد. این فیلم را می‌شود گفت بهترین فیلم های 2022 Dc است که نباید دیدنش را از دست بدیم.

حقایق پنهان فیلم 2022 The Batman

گاف ها و سوتی های فیلم The Batman

نقد فیلم The Batman (2022)

فیلم Wonder Woman 3

فیلم های برتر دی سی
فیلم های برتر دی سی

کمپانی برادران وارنر پس از ساخت فیلم واندر وومن 2 اعلام کردند که قسمت سوم این مجموعه نیز ساخته خواهد شد. قسمت دوم این فیلم با موج انتقادهای منفی از سوی طرفداران و منتقدان قرار گرفت و در کل فیلم خوبی از آن در نیامد.

در حال حاضر تاریخ دقیق اکران قسمت سوم واندر وومن مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که تا قبل از سال 2024 اکران شود. این فیلم اگر یک داستان خوب و لحظات سرگرم کننده‌ای به نمایش بگزارد، می‌تواند جزو فیلم های برتر دی سی قرار گیرد.

بهترین کمیک های واندر وومن

DC Super pets

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های 2022 دی سی
  • کارگردان: جرد استرن و سم لیواین
  • صداپیشگان: دواین جانسون
  • نویسنده: جرد استرن و جاش وایتینگتون
  • تاریخ انتشار:29 ژولای 2022 (٧ مرداد ١۴٠١)

دنیای دی سی پس از ورود به عرصه انیمیشن‌ها موفقیت‌های بزرگی را برای خود رقم زد. برادران وارنر سعی داشتند به مخاطبان و طرفدارانشان بگویند انیمیشن‌ها برای سنین خاصی تولید نمی‌شوند بلکه برای همه سنین هستند.

پس از موفقیت انیمیشن Teen Titans Go کمپانی براردان پیکچرز سعی کردند، فعالیت خود را در ساخت این قبیل انیمیشن‌ها گسترش دهند، اما چیزی که در این بین مشخص شد این بود که با انتشار اولین تریلر از انیمیشن لیگ ابر حیوانات، طراحی شخصیت‌ها با آنچه در گذشته دیده‌اید متفاوت خواهد بود. این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2022 دی سی است که حتما باید آن را ببینید.

تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

فیلم The Batman 2

برترین فیلم های دی سی
برترین فیلم های دی سی

فیلم جدید ابرقهرمان محبوب دی سی، یعنی بتمن، در سال 2022 اکران شد. بازیگر جدید این شخصیت رابرت پتینسون است که که توانسته بسیار فوق العاده در این نقش جای بگیرد. این فیلم در بین طرفداران بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نگاه جدید و متفاوتی را به این شخصیت کمیکی محبوب به تصویر می‌کشد. پس از موفقیت این فیلم، وارنر تصمیمی گرفت تا قسمت دوم آن را هم بسازد و با توجه به لحظات آخر فیلم، جوکر شرور قسمت دوم این فیلم خواهد بود.

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022

The flash

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: اندی موشیاتی
  • بازیگران: ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو
  • نویسنده: کریستینا هادسون
  • تاریخ انتشار: 23 ژوئن 2023 (٢ تیر ١۴٠٢)

فیلم سینمایی فلش که تا کنون بارها مسیرهای مختلفی را برای ساختش طی کرده است، بالاخره مسیرش را با کارگردان موفقی به نام اندی موشیاتی به پایان می‌رساند.

اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست، اما می‌توان گفت یکی از پروژه‌های محبوب و مهم دی سی به شمار می‌رود، چرا که مخاطبان زیادی منتظر اکران این سینمایی ابر قهرمانی هستند. شاید بهترین فیلم دی سی 2022 را که باید ببینید همین فیلم باشد.

بهترین کمیک های فلش

 Aquaman 2

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، پیلو اسبک، نیکول کیدمن
  • نویسنده: دیوید لزلی جانسون
  • تاریخ انتشار: 17 مارچ 2023 (٢۶ اسفند ١۴٠١)

آکوامن که فیلمی در ژانر ابرقهرمانی و هیجانی است، در سال ۲۰۱۸ سری اول آن ساخته و منتشر شد. این فیلم سینمایی نهمین فیلم از دنیای دی سی است که به عنوان پرفروش‌ترین فیلم دست پیدا کرد، همچنین توانست بیست و دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا شود.

اطلاعات زیادی از سری دوم این فیلم سینمایی در دسترس نیست، اما آنچه که می‌دانیم سفرهای طولانی مخاطب در اعماق اقیانوس خواهد بود. بازیگران ثابت این مجموعه جیسون موموآ و امبر هرد می‌باشند. بهترین فیلم دی سی 2022 که باید جدی گرفته شود همین فیلم است.

بهترین کمیک های آکوامن

Shazam: Fury of the gods

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های 2022 Dc
  • کارگردان: دیوید اف سندبرگ
  • بازیگران: زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز
  • نویسنده: هنری گیدن
  • تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022 (٢۵ آذر ١۴٠١)

پس از موفقیت نمونه اول فیلم شزم برادران وارنر تصمیم گرفتند به سمت ساخت سری دوم این فیلم ابر قهرمانی بروند. شزم فیلمی در ژانر هیجانی و ابر قهرمانی است، که سری اول آن در سال ۲۰۱۹ ساخته و منتشر شد.

سری اول شزم توانست، فروش فوق‌العاده‌ای را در گیشه‌ها از آن خود کند در صورتی که هزینه ساخت آن بسیار کمتر از فروش آن بود، همچنین این فیلم سینمایی مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت. کادر بازیگران همان بازیگران سری قبل است اما طبق خبرهای منتشر شده، بازیگر تازه‌کاری به‌نام ریچل زیگلر، نیز قرار است یکی دیگر از نقش‌های اصلی فیلم را بازی کند.

دلایلی که ثابت می کند مارول از دیسی بهتر است

Black Adam

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم 2022 دی سی
  • کارگردان: ژاومه کویت سرا
  • بازیگران: دواین جانسون، پیرس برازنان، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، کوینتسا سویندل
  • نویسنده: روری هاینز و سهراب نوشیروانی
  • تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2022 (٢٩ مهر ١۴٠١)

آدام سیاه یکی از فیلم‌های مورد انتظار برای اکران در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. ساخت این فیلم سینمایی سال‌ها به تعویق می‌افتاد، مهمترین دلیلش، پیدا کردن بازیگری بود که بتواند شخصیت برتر و محبوب دنیای دی سی شود.

اطلاعات دقیق و کاملی از این فیلم در دسترس نیست اما طبق خبرها شخصیت اصلی فیلم را دواین جانسون بازی می‌کند و دیگر بازیگران هم از تیم فیلم جیمز باند می‌باشند. می‌توان گفت بهترین فیلم 2022 دی سی که می‌تواند جایگاه خاصی را در ذهن شما ایجاد کند همین فیلم است.

نقد و بررسی فیلم Black Adam 2022

The Snyder Cut

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های دی سی 2021
  • کارگردان: زک اسنایدر
  • بازیگران: جرد لتو، هنری کویل، ری پاتر

فیلم سینمایی لیگ عدالت زک اسنایدر، فیلمی ذر ژانر ابرقهرمانی و ساخته آمریکاست، این فیلم که قرار بود در ابتدا به عنوان مینی سریال در ۴ قسمت پخش شود، اما این مجموعه به صورت یک فیلم سینمایی به مخاطب عرضه شد.

این فیلم سینمایی توانست گیشه فروش فیلم‌ها را از آن خود کند. فیلمنتمه این اثر در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نوشته شد که پس از تغییراتی در حیطه‌های مختلف بالاخره در سال ۲۰۲۱ پخش و اکران شد.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

The Suicide Squad

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های دی سی 2021
  • کارگردان: جیمز گان
  • بازیگران: مارگو رابی، جان سینا، ادریس البا

یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی، فیلم جوخه انتحار است. این فیلم که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد دنباله و سری دوم جوخه انتحار ۱ می‌باشد.

با اکران این فیلم در آمریکا و همزمان آن در ۵ کشور دیگر توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند. این را به خاطر شوخی‌ها و کارگردانی و همچنین ویژگی‌های بصری مورد تحسین قرار داده‌اند. برای خواندن نقد و بررسی فیلم جوخه انتحاری 2 می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت پی ام آپلود مراجعه کنید.

بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

Blue Beetle

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان:آنجل مانوئل سوتو
  • بازیگران: زولو ماریدوئنا، سوزان ساراندون، هاروی گیلن
  • نویسنده:گرت دانت-آلکوسر
  • تاریخ انتشار: 18 آگوست 2023 (27 مرداد 1402)

دی‌سی موویز از اواخر سال 2018 درحال برنامه ریزی ساخت یک فیلم از شخصیت بلو بیتل بوده است. اما ساخت این فیلم در اوایل سال 2021 و زمان مشخص شدن کارگردان آن به صورت جدی پیش رفت.

فیلمبرداری Blue Beetle در اوایل سال 2022 به پایان رسید و قرار است تا در 18 آگوست 2023، مصادف با 27 مرداد 1402 در سینماها اکران شود. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود.

بهترین فیلم های مارول و دی سی

بهترین سریال های مارول و دی سی

Joker: Folie à Deux

بهترین فیلم های دی سی 2022
بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، زازی بیتز، برندان گلیسون
  • نویسنده: تاد فیلیپس
  • تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)

فیلم مستقل جوکر در سال 2019، با تمام فیلم‌های دی‌سی تفاوت داشت و شدیداً مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. می‌توان گفت که طی چند سال اخیر، جوکر و جوخه انتحاری سال 2021 تنها آثار برجسته دی‌سی بودند. قسمت دوم فیلم جوکر نیز برای انتشار در سال 2024 درحال ساخت است.

با توجه به اینکه فیلم جوکر بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی نیست، احتمالاً نیازی نیست که نگران تغییر برنامه‌های د‌ی‌سی باشیم. این فیلم توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده و واکین فینیکس نیز برای بازی در آن بازخواهد گشت. اما لازم به ذکر است که لیدی گاگا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و نقش هارلی کوئین را خواهد داشت.

بهترین کمیک های جوکر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های دی سی تمام دوران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا