اخبار روز سینمافیلم و سریال

بهترین سریال های HBO در سال 2023 ؛ معرفی 10 عنوان برتر 2023

HBO سابقه خوبی در انتشار سریال‌های جذاب دارد و به همین دلیل، کسانی که علاقه زیادی به فیلم و سریال دارند، منتظر بهترین سریال های HBO در سال 2023 هستند.

کمپانی HBO یکی از بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌های پخش فیلم و سریال است که در سراسر جهان، محبوبیت زیادی دارد. اغلب کسانی که کمی فیلم و سریال خارجی دیده‌اند، کمپانی HBO را می‌شناسند و می‌دانند که چه سریال‌های جذاب و فراموش‌نشدنی را منتشر کرده است.

یکی از بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین سریال‌هایی که در چند سال گذشته توسط کمپانی HBO منتشر شد، سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) بود که توانست مخاطبان بسیار زیادی در سراسر دنیا به دست بیاورد.

از سوی دیگر، این کمپانی در سال گذشته هم یک اسپین‌آف از این سریال با نام سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) منتشر کرد که فصل اول آن توانست امتیاز خوبی از منتقدان دریافت کند و باید در سال‌های آینده، منتظر فصل‌های جدید این سریال باشیم.

این مسئله، نشان‌دهنده قدرت فوق‌العاده شرکت HBO است که در سریال‌های خود بکار می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید با بهترین سریال HBO 2023 آشنا شوید، تا پایان این مقاله همراه پی ام آپلود باشید تا بدانید که امسال باید منتظر چه سریال‌های هیجان‌انگیز و جذابی باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های HBO در سال 2023

در اینجا می‌خواهیم برخی از سریال های جدید HBO در سال 2023 را معرفی کنیم. البته باید بدانید که برخی از سریال‌های این لیست به‌تازگی منتشر شده‌اند و توانسته‌اند در همین زمان کم، طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جلب کنند.

بهترین سریال های HBO در سال 2023

برای مثال، سریال The Last Of Us یکی از بهترین سریال‌های کمپانی HBO است که به‌تازگی تنها چند قسمت از آن منتشر شده و در همین چند قسمت، توانسته به‌عنوان یکی از بهترین سریال های جدید HBO در سال 2023 شناخته شود.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سایر سریال‌های جدید این کمپانی هم بتوانند جزو بهترین‌ها در سراسر جهان باشند. البته گفتنی است که بعضی دیگر از سریال‌های این لیست، فصل چندمی هستند که منتشر می‌شوند و فصول اول آن‌ها در سال‌های گذشته منتشر شده‌اند. سریال کاراگاه حقیقی (True Detective) و عصر تاریخی تنها دو مورد از آن‌هاست که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

همچنین اگر به سریال‌های ترکی علاقه دارید، بد نیست سری به فهرست بهترین سریال‌های ترکی 2023 بزنید. از طرف دیگر، سریال‌های مارول شخصیت‌های ابرقهرمانی را به نمایش می‌گذارند که مطمئنا با سریال‌های معمولی متفاوت هستند. آن‌ها را می‌توانید در لیست بهترین سریال‌های مارول 2023 تماشا کنید. حالا وقت آن رسیده که بهترین سریال های جدید HBO 2023 را معرفی کنیم.

آخرین بازمانده از ما – The Last Of Us

بهترین سریال های HBO در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401)
  • ژانر: پسا آخر زمانی، درام، دلهره‌آور
  • بازیگران: پدرو پاسکال، بلا رمزی
  • کارگردان: کریگ مازن و نیل دراکمن

می‌توان با اطمینان گفت که یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2023 که تاکنون توانسته طرفداران زیادی به دست بیاورد، سریال آخرین بازمانده از ما است که به‌تازگی فصل اول آن در 8 قسمت منتشر شده است. این سریال پسا آخر زمانی و درام، توسط ناتی داگ ساخته شده و فیلم‌برداری آن از ماه ژوئیه 2021 تا ژوئن 2022 ادامه داشت.

موضوع مهمی که درباره سریال آخرین بازمانده ما باید بدانید، این است که این سریال، اقتباس شده‌ای از یک بازی با همین نام است که در سال 2013 توانست شهرت زیادی در میان گیمر‌ها به دست بیاورد. اگر به ژانر دلهره‌آور و هیجان‌انگیز علاقه دارید، می‌توانید مطمئن باشید که آخرین بازمانده ما توجه شما را جلب خواهد کرد.

داستان این سریال، درباره یک قاچاقچی به نام جوئل (با بازی پدرو پاسکال) است که ماموریت دارد تا از دختر نوجوانی به نام الی (با نقش آفرینی بلا رمزی) در سراسر آمریکا محافظت کند و همراه او باشد. شاید خیلی از افراد فکر می‌کنند که جوئل باید قدرت‌های ماورایی داشته باشد، اما اینطور نیست. او یک فرد بسیار آسیب‌پذیر تلقی می‌شود و به‌خاطر این‌که یک گلوله در گوش او شلیک شده، کم‌شنوا است. صحنه‌های جذابی در این سریال وجود دارند که باعث شده آن را در صدر لیست بهترین سریال HBO 2023 قرار دهیم.

فصل چهارم وراثت – Succession

بهترین سریال های HBO در سال 2023
بهترین سریال HBO 2023
  • تاریخ انتشار: بهار 2023
  • ژانر: کمدی، درام، کمدی سیا، خانوادگی
  • بازیگران: حایم عباس، نیکولاس براون، برایان کاکس، کیرن کالکین، پیتر فریدمن، ناتالی گلد، متیو مک‌فادین، آلن راک
  • کارگردان: جسی آرمسترانگ

سریال تحسین‌برانگیز وراثت نیز یکی دیگر از سریال های جدید HBO در سال 2023 است که فصل‌های قبلی آن در سال‌های پیش منتشر شد. چهارمین فصل این سریال قرار است در سال 2023 به‌صورت هفتگی منتشر شود.

فصل‌های قبلی این سریال که از سال 2018 به بعد منتشر شدند، توانستند امتیاز خوبی از منتقدان و حتی مخاطبان بگیرند. به همین دلیل هم در جشنواره‌های مختلفی مانند جشنواره امی‌، چندین بار نامزد شد. این مسئله نشان‌دهنده عملکرد خوب بازیگران، فیلم‌برداری و فیلم‌نامه این اثر است.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که سریال وراثت در سال 2019 توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه درام را در جشنواره بفتا از آن خود کند و همچنین در جشنواره گلدن گلوب، به‌عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی درام شناخته شد.

فصل چهارم این سریال مطمئناً می‌تواند رضایت اغلب مخاطبان را کسب کند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل چهارم این سریال مشخص نشده است و باید منتظر خبر‌های دیگر آن باشیم. این سریال به کارگردانی جسی آرمسترانگ ساخته شده و می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2023 شناخته شود.

آیدل – The Idol

آیدل - The Idol

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: درام
  • بازیگران: لی‌لی رز دپ، د ویکند، تروی سیوان، جین آدامز، دن لوی، جنی کیم، الی راث، ریچل سنوت، هری نف، مایک دین،‌هانک آزاریا
  • کارگردان: ایمی سایمتز

فهرست بهترین سریال های جدید HBO 2023 را با سریال جدید آیدل ادامه می‌دهیم که به کارگردانی ایمی سایمتز ساخته شده و قرار است در سال 2023 منتشر شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص نیست و باید منتظر خبرهای جدید باشید.

این سریال آمریکایی که توسط شرکت اچ‌بی‌او منتشر می‌شود، ژانر درام دارد و بازیگران نقش اصلی آن را د ویکند و لی لی رز دپ (دختر جانی دپ) بازی می‌کنند. علاوه‌بر بازیگرانی که در بالا نام بردیم، آن هیش هم در این سریال بازی کرده بود که آخرین سریال آن شناخته می‌شود و بعد از اتمام فیلم‌برداری، در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۲ در گذشت.

این سریال که بین نوامبر ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ در لس آنجلس فیلم‌برداری شد، هنر بازیگری د ویکند را به طور کامل به نمایش خواهد گذاشت. اگر به سریال‌های درام و هیجان‌انگیز علاقه دارید، می‌توانید مطمئن باشید که سریال آیدل می‌تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

فصل دوم پری میسون – Perry Mason

بهترین سریال های HBO در سال 2023
بهترین سریال های HBO در سال 2023
  • تاریخ انتشار: 6 مارس 2023 (15 اسفند 1401)
  • ژانر: درام، جنایی، تاریخی، رازآلود
  • بازیگران: متیو ریس، جولیت رایلنس، کریس گچ، شیا ویگهام، اریک لانگه، جاستین کرک، دیارا کیلپاتریک، کاترین واترستون، هوپ دیویس
  • کارگردان: فیتزجرالد و رولین جونز

یکی دیگر از بهترین سریال های HBO در سال 2023 که قسمت اول آن در 6 مارس امسال منتشر شد، سریال پری میسون است. این سریال در ژانر رازآلود، جنایی و هیجان‌انگیز ساخته شده و تهیه‌کنندگی آن را رابرت داونی جونیور برعهده داشته است.

البته فصل اول این سریال چند سال پیش منتشر شده و بعد از استقبال خوب مردم از آن، سازندگان اعلام کردند که برای فصل جدید هم آماده هستند. فصل دوم این سریال، با نقش آفرینی متیو ریس منتشر خواهد شد که اکنون می‌توانید قسمت اول آن را تماشا کنید.

داستان این سریال، درباره یک وکیل مدافع بسیار مشهور به نام پری میسون است که در سال 1932 در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می‌کند. پری میسون به‌تازگی درگیر طلاق بوده و به همین دلیل از نظر روحی شرایط خیلی خوبی ندارد؛ در همین حین، از او می‌خواهند که برای وکالت در یک دادگاه مهم، شروع به کار کند.

ورود او به این پرونده باعث می‌شود که مشکلات زیادی برای خودش و سایر اطرافیانش پیش بیاید. اولین فصل از این سریال در سال ۲۰۲۰ و در ۸ قسمت منتشر شد و قسمت اول فصل دوم آن هم به‌تازگی در 6 مارس 2023، یعنی 15 اسفند 1401 منتشر شد. برای تماشای بقیه قسمت‌های این سریال که شامل 7 قسمت دیگر می‌شوند، می‌توانید هر دوشنبه آن‌ها را دانلود کنید.

فصل دوم عصر طلایی – The Gilded Age

بهترین سریال های HBO در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: تاریخی، درام
  • بازیگران: لوییزا جیکوبسن، کریستین بارانسکی، کری کون، مورگان اسپکتور
  • کارگردان: جولیان فلوز

اگر به سریال‌های تاریخی علاقه دارید، مطمئناً در سال 2022 سریال عصر طلایی را تماشا کرده‌اید. این سریال که داستان ماریان بروک بود، زندگی یک دختر روستایی را روایت می‌کرد و فصل دومی دارد که قرار است امسال از طرف شبکه اچ‌بی‌او منتشر شود. البته هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این سریال مشخص نشده است، اما انتظار داریم که بتواند به‌عنوان بهترین سریال HBO 2023 شناخته شود.

همان‌طورکه انتظار می‌رود، شخصیت اصلی این داستان، همچنان ماریان بروک با بازیگری لوییزا جیکوبسون خواهد بود. در این سریال،  وقایع تاریخی جذابی به وقوع می‌پیوندد که می‌توانند توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند.

لوله‌کش‌های کاخ سفید – White House Plumbers

بهترین سریال های HBO در سال 2023
سریال های جدید HBO در سال 2023
  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: تاریخی، سیاسی
  • بازیگران: لینا هیدی، وودی هرلسون، جاستین ثرو، دومنهال گلیسون، دیوید کرومهلتز
  • کارگردان: دیوید مندل

یکی دیگر از بهترین سریال های HBO در سال 2023 که هنوز تاریخ دقیق اکران آن مشخص نیست، سریال لوله‌کش‌های کاخ سفید بوده که به کارگردانی دیوید مندل ساخته شده است. اگر سریال بازی تاج و تخت را دیده‌اید، به احتمال زیاد لینا هیدی در نقش سرسی را می‌شناسید. خبر خوش برای شما این است که این بازیگر یکی از ستارگان سریال لوله‌کش‌های کاخ سفید به‌شمار می‌رود.

همان‌طورکه از نام این سریال هم مشخص است، قرار است اطلاعاتی درباره کاخ سفید و رسوایی بزرگ رئیس جمهور وقت آن زمان، یعنی ریچارد نیکسون و واترگیت را به تصویر بکشد.

خوب است بدانید که این سریال از کتابی با نام Integrity نوشته متیو کروگ و واگیل کروگ ساخته شده است و ژانری سیاسی و تاریخی دارد. این سریال وقایع فراموش نشدنی بین سال‌های 1972 تا 1975 در واشنگتن دی سی مربوط به رسوایی واترگیت را نشان می‌دهد. لوله‌کش‌های کاخ سفید تنها 5 قسمت دارد که باید امسال منتظر انتشار آن باشیم.

فصل دوم زمان برنده شدن – Winning Time

بهترین سریال های HBO در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: بیوگرافی: درام، ورزشی
  • بازیگران: جان سی رایلی، کوئینسی ایسایا، جیسون کلارک، گبی‌هافمن
  • کارگردان: تانیا همیلتون

یکی دیگر از بهترین سریال های جدید HBO 2023 که هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست، سریال زمان پیروزی به کارگردانی تانیا همیلتون است که فصل اول آن در سال 2022 منتشر شد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. فصل اول این سریال دارای 10 قسمت بود و امتیاز خوبی از منتقدان گرفت.

انتظار داریم که فصل دوم این سریال که قرار است در سال 2023 منتشر شود، بتواند فیلم‌نامه و بازیگری خوبی را به نمایش بگذارد. این سریال بیوگرافی، درام و ورزشی، بر اساس رویداد‌های واقعی را به نمایش می‌گذارد که در زندگی شخصی و حرفه‌ای بازیکنان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آمریکا در شهر لس‌آنجلس به وقوع می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مشابه see

بهترین سریال های تاریخی

فصل چهارم کارآگاه حقیقی؛ سرزمین شب – True Detective; Night Country

بهترین سریال های HBO در سال 2023
بهترین سریال های HBO در سال 2023
  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: درام، جنایی، رازآلود
  • بازیگران: کالی ریس، جودی فاستر
  • کارگردان: عیسی لوپز

سریال کاراگاه حقیقی؛ سرزمین شب هم یکی دیگر از بهترین سریال های HBO در سال 2023 است که در ژانر جنایی، درام و رازآلود ساخته شده و امسال منتشر می‌شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست.

فصل‌های اول، دوم و سوم این سریال، به ترتیب در سال‌های 2014، 2015 و 2019 منتشر شدند. خوب است بدانید که فصل اول این سریال توانست برنده 5 جایزه بفتا از 12 نامزدی باشد. به‌طورکلی، این سریال تاکنون 20 بار نامزد جوایز در جشنواره‌های مختلف شده است. امسال هم قرار است شاهد داستان جذاب و متفاوتی از فصل چهارم این سریال باشیم.

در فصل چهارم این سریال انتظار داریم که بازیگران نقش اصلی آن را جودی فاستر و کالی ریس بازی کنند. دو بازیگر در نقش کاراگاه‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند که باید مسائل مربوط به یک جنایت مرموز و خشن را حل کنند.

در این سریال، جودی فاستر در یک شهر دورافتاده در شهر آلاسکا زندگی می‌کند. در میان سرما و تاریکی فراوان، 6 نفر به‌صورت کاملاً مرموزانه ناپدید می‌شوند. اکنون جودی فاستر در کنار لیزر دنورز، باید برای یافتن این افراد و حل کردن این معما تلاش کنند.

فصل چهارم بری – Barry

بهترین سریال های HBO در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 16 آوریل 2023 (27 فروردین 1402)
  • ژانر: کمدی سیاه، اکشن، جنایی، درام
  • بازیگران: بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن، السی فیشر و دارل بریت-گیبسون
  • کارگردان: بیل هیدر

سریال بری که از فصل اول تا سوم آن در سالهای گذشته منتشر شده، یکی دیگر از سریال های جدید 2023 به شمار می‌رود که انتظار داریم فصل چهارم آن جذابیت و هیجان زیادی داشته باشد. فصل‌های اول تا سوم این سریال آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز بودند که توانستند در جشنواره‌های مختلفی به‌خصوص امی، خوش بدرخشند.

فصل چهارم این سریال که قرار است در تاریخ 16 آوریل 2023 (27 فروردین 1402) منتشر شود، احتمال دارد آخرین فصل از سریال بری باشد. این موضوع را برخی از بازیگران این سریال در مصاحبه‌های تلویزیونی اعلام کرده‌اند.

اولین قسمت از سریال بری که یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2023 است، در سال 2018 منتشر شد و روایت زندگی شخصی و حرفه‌ای یک قاتل حرفه‌ای به نام بری را به نمایش می‌گذارد که بیل هیدر، نقش اصلی آن را بازی می‌کند.

در این سریال، زندگی متفاوت و سخت بری را تماشا می‌کنیم که تصمیم می‌گیرد علاوه‌بر دور شدن از دنیای خطرناک جنایی، وارد کلاس‌های بازیگری شود. در فصل سوم این سریال، مشاهده کردیم که بری دستگیر شد و به احتمال زیاد در فصل چهارم، وقایع دیگری که برای این شخصیت روی می‌دهند را تماشا خواهیم کرد.

فصل سوم جمستون‌های نیکوکار – The Righteous Gemstones

بهترین سریال های HBO در سال 2023
بهترین سریال های جدید HBO 2023
  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: آدام دوین، جان گودمن، ادی پترسون، دنی مک‌براید، کسیدی فریمن، تونی کاوالرو اریک آندره، جسیکا لو
  • کارگردان: دنی مک براید

آخرین اثری که از آن با عنوان بهترین سریال HBO 2023 یاد می‌کنیم، سریال جمستون‌های درستکار است که اولین فصل آن در سال 2019 منتشر شد. فصل دوم این سریال هم در سال 2022 پخش شد و هر دوی فصل‌ها توانستند نظر مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کنند.

داستان این سریال درباره اعضای یک خانواده خیلی مشهور است که به‌عنوان کشیش تلویزیونی فعالیت می‌کنند. آن‌ها در زندگی علاوه‌بر کارهای خیرخواهانه، از سنت‌های قدیمی خود منحرف و دچار طمع شده‌اند. بااین‌حال، مهم‌ترین ویژگی‌ این خانواده، این است که تمام کارهای خوب و بدی که انجام می‌دهند را بر پایه کارهای عیسی مسیح نشان دهند.

اگر به سریال‌های کمدی و درام علاقه دارید، مطمئن باشید که سریال جمستون‌های درستکار می‌تواند توجه شما را جلب کند. فصل‌های اول و دوم این سریال توانستند امتیاز نسبتاً بالایی از منتقدان دریافت کنند.

سوالات متداول

بهترین سریال HBO 2023 که تاکنون معرفی شده‌، کدام سریال است؟

سریال آخرین بازمانده از ما یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌هایی است که تاکنون از شبکه HBO منتشر شده است.

بهترین سریال‌های کمدی از کمپانی HBO کدام سریال‌ها هستند؟

اگر به سریال‌های کمدی علاقه دارید، می‌توانید منتظر سریال‌هایی مانند وراثت، بری و جمستون‌های درستکار از شبکه HBO باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سریال های HBO در سال 2023 چیست؟ سریال دیگری را می‌شناسید که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود به اشتراک بگذارید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا