اخبار روز سینما

بهترین سریال های وسترن تمام دوران + 2023 از نگاه سایت ریمینولود

ما سعی کردیم در مقاله بهترین سریال های وسترن تمام دوران + 2023 از نگاه سایت پی ام آپلود
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

وسترن ژانری است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر از علاقه‌مندان به این ژانر تا انتها با بهترین سریال های وسترن ۲۰۲۳ و تمام دوران همراه ما باشید.

ژانر وسترن از اولین و قدیمی ترین ژانرهای تاریخ سینمای آمریکا به حساب می‌آید. عده‌ای این ژانر را شناسنامه سینمای آمریکا می‌دانند. این ژانر در دهه‌های 30 تا آثار دهه 50 بسیار برای ساخت و ساز و تراکم ژانر وسترن بسیار زسیار زیار ز ت. با وجود کمرنگ‌تر شدن این ژانر در سالیان متوالی اما این ژانر هرگز نمی‌تواند به طور کامل محو نظاره ده آثار وسترن با کیفیتی ساخته می‌شود که می‌توان از تماشای آن‌ها لذت برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های وسترن تاریخ سینما

بهترین سریال های وسترن

بهترین سریال های وسترن ۲۰۲۳ و تمام دوران

مقالات مکمل:

بهترین سریال های وسترن

اگر از علاقه‌مندان به ژانر وسترن هستید و یا قصد تماشای آثاری از این ژانر را دارید یاد بهترین سریال‌های این ژانر از آثار کلاسیک گرفته تا جدیدترین سریال های وسترن ذت ببر.

اسلحه دود (1955-1975)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

سریال Gunsmoke نه تنها یک برنامه افسانه‌ای در ژانر وسترن است، بله با 20 فصل خود، برنامه‌های تاریخ تلویزیون است. این سریال قصه مارشال مت دیلون را دنبال می‌کند که هر هفته سعی می‌کند آرامش را دره مشه ر دوج سیتی حفظ کند.

این سریال به سرعت به محبوبیت و توجه قابل توجه به دست یافتن و نسل‌های مختلف بینزینت نی را در دو دهه طولانی‌‌مدت خود در برگرفت. داستان سرایی عالی و شخصیت‌های به یاد ماندنی به تثبیت جایگاه آن در تاریخ تلویز ه است و تعداد کمی از برنامه‌ها با طول عمر Gunsmoke برابری کنند.

لانگ ماایر (2012-2017)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

همه نمایش‌های وسترن در غرب قدیمی اتفاق نمی‌افتند. بسیاری از سریال‌های سبک‌های غربی را مدرن کرده‌اند و به موفقیت بزرگی دست یافاته‌اند. لانگ‌مایر قصه کلانتر والت لنگ‌مایر را دنبال می‌کند که سعی می‌کند تکه‌های زیدش را دوباره کنار هم بگذارد و در عین حال وظایف خود را انجام دهد.

این سریال هر آنچه در مورد وسترن‌های کلاسیک عالی بود را در اختیار داشت و آن ماها حن را ترکیب کرده بود. داستان آناً از کلیشه‌های وسترن برداشته شده است، اما اضافه می‌شود یک شخ،صیعی ده از نظر روانی آن را به روزگار مدرن می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های وسترن مدرن

ماجراهای شهرستان بریسکو، جونیور (1993-1994)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

همه وسترن‌های بزرگ مدت زیادی دوام نیاوردند و ماجراهای شهرستان بریسکو، جونیورال ه خیلی زود لغو شد. این سریال به دنبال یک شکارچی جایزه‌بگیر وحشی است که غرب را دنبال می‌کند و بادال دنبال‌هایش می‌گردد.

بروس کمپبل بهترین انتخاب برای نقش اصلی بود و او انرژی معمولی خود را به نقش تزریق . آمیختگی وسترن و داستان علمی‌تخیلی هر هفته تجربه تماشای بی‌نظیری را ایجاد می‌نظیری شبیه هیچ چیز دیگری در تلویزیون نبود. متأسفانه، این وسترن علمی-تخیلی تنها یک فصل به طول انجامید، اما نزدیک به سیربسال سی سال ن زیادی را به دست آورد.

Hell On Wheels (2011-2016)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

داستان این سریال اندکی پس از جنگ داخلی می‌گذرد و یک سرباز به نام بوهانان را در دامنبال دامنبال را در جستجوی افرادی است که به طرز وحشیانه‌ای همسرش را به قتل رساندند.

این سریال همه چیز را داشت. ارزش تولید بالا و نوشته بسیار قوی بود، سریال جذابی داشت و طرفداران را هفت هه به دنبال طرح کارهای بوهانان آماده می‌کرد. این نمایش مدت زمان قابل توجهی اجرا شد اما خیلی طولانی نشد و باعث شد از بین رفتن علراطشافه .

Have Gun – Will Travel (1957-1963)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

Have Gun – Will Travel نتقدان قرار گرفت. این نمایش قصه پالادین اسرارآمیز را دنبال می‌کرد، یک جنگجوی مسلح برای اسرتخدام کد د نی می‌کند.

Have Gun – Will Travel یک چرخش اخلاقی در مورد گر مورد ارائه داد. پالادین در درون یک اخلاق‌گرا است و مشاغلی را انتخاب می‌کند که احساس می‌کنم احساس می‌کنم احساس می‌کنم احساس می‌کنم کار درستی است. چند اخلاق او به مناطق خاکستری نزدیک می‌شود. این نمایش در مقایسه با همتایان خود برای مدت نسبتاً کوتاهی اجرا شد، اما هفته به سه هد، ای باکیفیتی ارائه داد.

توجیه شده (2010-2015)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

وسترن‌های مدرن یکی از پرطرفدارترین آثار این ژانر هستند. در کنتاکی منصوب می شود.

سریال Justified به دلیل خاصی به فرد است، از جمله مهم‌ترین آن‌ها این است که واقعه فاق نمی‌افتد. علی‌رغم این جابجایی جغرافیایی، این سریال یک سریال تلویزیونی وسترن است که این ژانر را به نمایش می‌گذارد. منحصربهفرد بودن مکان و عمق شخصیتها باعث می‌شود که تماشای آن‌ها لذرت‌بخخش بشاه آن چیزی متفاوت از ژانر مورد علاقه‌شان را ببینند.

دد وود (2004-2006)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

سریال Deadwood یک سریال تلویزیونی وسترن با بودجه کلان بود که طرفداران همیشه آن را میاد. این مجموعه به دنبال سوء استفاده‌های ساکنان ددوود، داکوتای جنوبی و تمام جناسایت هستند که در یک شهر ایجاد می‌شوند.

این سریال تنها چند فصل به طول انجام شده، اما یک پدیده بود و یکی از بهترین در اوایل دهه 2000 است. این سریال تلخی را به غرب قدیم آورد و آن را واقعیتی که واقعا بود، خوب و بیه بد شید. این سریال به قدری محبوب بود که سال‌ها پس از پایان سریال، یک فیلم به عنوان دنباله ید شد.

بیشتر بخوانید:

20 فیلم و سریال برتر HBO Max

یلوستون (2018-2023)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن جدید

یلوستون حتما از بهترین سریال های وسترن جدید می شود. آنچه را که بینندگان در مورد وسترن دوست دارند احیا کرد و آن را کاملاً در دنارد معارد معارد. این سریال قصه یک خانواده دامدار در مونتانا را دنبال می‌کند که باید افراد مقابر را که خانه‌شان تجاوز می‌کنند، بایستند.

این سریال یک مدرنیزاسیون برجسته از وسترن‌ها است، زیرا دارای تم‌های کلراسیک وسترت هوشمند برای امروز آن‌هاست. این مجموعه به مسائل بسیار واقعی از دست دادن زمینهای کشاورزی و مضامین مالکیرت و ی٭٭ پردازد. قدرت ستارگان آن به ارتقای اثر کمک می‌کند و کوین کاستنر را در یکی از بهترین نقاش‴ ‌بینید.

واکر (2021-2023)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن ۲۰۲۳

سریال Walker یکی دیگر از بهترین سریال های وسترن 2023 می‌باشد که پخش آن از 2021 آغاز شده و تا امروز ادامه دارد. یک این مجموعه وسترن جان تازه‌ای به تفنگداران تگزاس بخشیده است.

جرد پادالکی نقش کوردل واکر، یک تکاور تگزاسی را بازی‌ می‌کند که به دنبال اینرس م کیدگی به انواع پرونده‌ها است. این یک کار سخت است که نیاز به کمی کار و هوشمندی دارد، اما واکر ممکن است تفنگدار میاردار ن کار باشد. این قرن بیست و یکمی دارای بازیگرانی است که شامل لیندسی مورگان، کیگان آلنڌ، مولی هاگان و کوبی بل می‌شود.

قطار واگن (1957-1965)

بهترین سریال های وسترن
بهترین سریال های وسترن

Wagon Train دیدگاهی از یک جنبه کوچک از غرب قدیمی داد. این نمایش ماجراهای قطارها دنبال می‌کند که آن‌ها از میسوری در مسیر خود به مقاصد خود به مقاصد ر کالیفرنیا حرکت می‌کنند.

این نمایش داستان‌های خاص به فرد را به طرفداران ارائه داد و محیط آن برای سالم سالم که حصر به فرد بود. این نمایش یک بازیگر اصلی داشت، اما اکثراً شخصیت‌های دارای هر هفته در یک نمایش علمی از می‌دادند. Wagon Train آنقدر موفق بود که نزبیکه نزبیگ کار کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های وسترن سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهم‌ترین فیلم‌های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیرلم‌هز روز ه کنید.

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/بهترین-سریال-های-وسترن-تمام-دوران-2023-از-ن/
  • بهترین سریالهای وسترن تاریخ

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا