اخبار روز سینما

بهترین سریال های ورزشی 2023 و تمام دوران

ما سعی کردیم در مقاله بهترین سریال های ورزشی 2023 و تمام دوران
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین سریال های اسپورت : مسابقات ورزشی بیوگرافی ورزشکاران، هیجان انگیز و رسیدن به موفقیت، از موضوعات قابل انجام در در بهترین سریال های ورزشی هستند.

جدیدترین سریال های ورزشی

سریال جدید ورزشی 2023 که می‌توانید به تماشای آن بنشینید، سریال کبری کای است. رالف ماچیو، زبکا، کورتنی هنگلر، زولو ماریدوئنا تانر بوکانان مری موزر از این سریال محبوب هستند که امتیاز 8.5 را از آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرده‌اند.

از سال 1978 که سریال The White Shadow پخش شد، تا سریال Ted Lasso، محصولات تلویزیونی حاصلخیزی برای تولیدات خود ژانر ژانر درام و کمدی را در ورزش ورزش.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ورزشی

بهترین فیلم های ورزشی با نقش اول زن

بهترین سریال های ورزشی

  • بهترین سریال های ورزشی 2023
  • محبوب ترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

در کنار فیلم های ورزشی، جدیدترین سریال های ورزشی نیز طرفداران زیادی دارند. درست مثل، سریال‌ها نیز می‌توانند داستان‌های واقعی را نمایش بگذارند یا شما صرفاً با یک داستان خیالی سرگرم شوند.

پژمان (1392)، سه پنج دو (1390)، در قلب من (1377)، کهنه سوار (1377) و به سوی افتخار (1377) از جمله سریال های ورزشی ایرانی هستند. علاوه بر سریال های ورزشی ایرانی ، با سریال های ورزشی خارجی در ادامه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین انیمه‌های ورزشی

کبرا کای (2018 – 2023)

بهترین سریال های ورزشی 2023
جدیدترین سریال های ورزشی

در حال حاضر تنها سریال جدید ورزشی 2023 این لیست، سریال Cobra Kai می‌باشد؛ (در صورت نمایش سریال های جدید، این لیست آپدیت خواهد شد). کبرا کای، یکی دیگر از محبوب ترین سریال های ورزشی در سبک درام کمدی و هنرهای رزمی است. این سریال به عنوان دنباله‌های بر مجموعه فیلم‌های The Karate Kid ساخته شده است.

فصل اول و دوم سریال در یوتیوب منتشر شد. پس از آن شبکه نتفیکس حق پخش سریال را خرید. فصل سوم و چهارم سریال در سال 2021 از شبکه نتفلیکس منتشر شد. این سریال از بهترین سریال های ورزشی 2023.

به Wrexham خوش آمدید (2022-)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

یک مجموعه مستند ورزشی آمریکایی است که در 24 آگوست 2022 از شبکه FX پخش می شود. این سریال وقایع فوتبال انجمن ولز wrexham AFC را مستند می کند توسط مالکان باشگاه راب الهی و رایان رینولدز گفته شده است.

سریال بر زوج هالیوود برای احیای سومین تیم فوتبال در جهان، که در سال 1864 ساخته شد، و عملکرد این تیم تحت مالکیت این زوج زوج است. این زوج هیچ تجربه ای در مدیریت یک تیم ورزشی ندارند. این مجموعه امیدهای این زوج را در بهبود تیم ایجاد تغییرات مثبت در محلی محلی wrexham برجسته می‌کند.

همه آمریکایی (2018 -)

بهترین سریال های اسپورت
سریال جدید ورزشی 2023

همه آمریکایی از جمله بهترین سریال های اسپورت در ژانر درام و محصول آمریکا است که توسط آوریل بلر ساخته شده و در 10 اکتبر 2018 در شب ه. این سریال زندگی بازیکن حرفه ای فوتبال آمریکایی اسپنسر الهام گرفته شده است و ازرا در نقش اصلی آن قرار دارد.

در مارس 2022، این سریال برای فصل پنجم تمدید شد که اولین بار در 10 اکتبر 2022 پخش شد. در ژانویه 2023 این سریال برای فصل ششم تمدید شد. زمانی که یک فوتبالیست آمریکایی در حال رشد دبیرستانی جنوب جنوب برای بازی در بورلی استفاده می‌شود، بردها، و کشمکش‌های دو خانواده از جهان‌های بسیار متفاوت – کرنشاو و بورلی هیلز هیلز هیلز شروع به به کار می‌کنند.

تد لاسو (2020-)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

تد لاسو یا تد لسو (به انگلیسی: ted lasso) یک مجموعه تلویزیونی کمدی است که بیل لارنس، جیسون سودئیکیس جو کلی و برندان هانت بر شخصیت شخصیتی به همین نام ساخته شده است که سودئکیس سودئکیس اولین بار در مجموعه ای از پوشش است. لیگ خبری برتر NBC Sports به تصویر کشید.

این سریال با قسمت اول در Apple TV + در ۱۴ ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و پنج پس از نمایش آن فصل دوم تمدید شد که شامل دوازده قسمت بود. در اکتبر سال ۲۰۲۰ این سریال برای فصل سوم تمدید شد.

جیسون سودیکیس اصلی سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد مجموعه تلویزیونی موزیکال یا و جایزه انجمن بازیگران نمایشگر بازی برجسته توسط یک بازیگر مرد در سریال کمدی کمدی کمدی کمدی کمدی کمدی سریال کمدی کمدی کمدی کمدی کمدی مرد مرد بازیگر این مجموعه شامل سه فصل و 36 قسمت است.

خلاصه داستان: ‌مالک یک باشگاه لیگ برتر انگلیس برای انتقام همسر خودش که عاشق این باشگاه یک مربی فوتبالیست آمریکایی است (تد لسو) را با وجود هیچ تجربه‌ای در فوتبال حرفه‌ای به عنوان جدید این تیم انتخاب می‌کند که انتظارات ظاهری دارد، وجود ندارد. می‌شود و برای تیم تلاش می‌کند.

ساندرلند تا من بمیرم (2018 – 2020)

محبوب ترین سریال های ورزشی
محبوب ترین سریال های ورزشی

Sunderland ‘Til I Die یک مجموعه مستند ورزشی است. این سریال که توسط Fulwell 73 ساخته شده است (به ادای احترام به ساندرلند ساندرلند توسط بنیانگذاران آن نامگذاری شده است). این مجموعه رویدادهای پیرامون باشگاه فوتبال انگلیسی ساندرلند AFC را مستند می‌کند.

با تصور احتمال ساخت سری سوم، لئو پرلمن یکی از تهیه کنندگان سریال سریال کرده بود که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای وجود و فیلمبرداری فیلمبرداری در طول فصل 2019-2019 انجام می شود.

Heimebane (2018 – 2019)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

زمانی که باشگاه فوتبال تازه ارتقا یافته مربی خود درست است از شروع لیگ دسته می دهد، نام زنی به نام هلنا، شانس تاریخی تاریخی مربیگری تیم را را پیدا می کند. یوهان فستینگ سازنده این سریال است. فصل یک در 2018 و فصل دوم سریال در 2019 به نمایش درآمد. آنه دال تورپ، جان کریو و اکسل بویوم از بازیگران این سریال نورژی هستند.

روز انتخاب Heimebane (2018 – 2019)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

انتخاب روز مجموعه تلویزیونی درام ورزشی هندی است که اساس رمانی به همین اثر اثر آراویند در سال 2016 ساخته شده است. تهیه‌کنندگی آنیل کاپور آناند تاکر و اقتباس تلویزیونی توسط مارستون بلوم (با دیالوگ‌های سامیت آرورا) در آن محمد، یاش دهولی، کارانویر مالهوترا، راجش تایلانگ، ماهش ماهش، راتنا پاتاک شاه شاه، پاندیت، پارول گولاتی گولاتی ایفای.

این سریال دو برادر رادا و مانجو را دنبال می کند که توسط پدر وسواس خود بزرگ شده و با رقیب خود جاوید ملاقات می کنند. شش قسمت اول روز انتخاب در 28 دسامبر 2018 در نتفلیکس به نمایش درآمد. فصل 2، متشکل از مجموعه های دیگر از شش قسمت، در 19 آوریل 2019 برای اولین بار پخش شد.

فرمول 1: رانندگی برای زنده ماندن (2019 -)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

Formula 1: Drive To Survive یک مجموعه مستند که با همکاری نتفلیکس و فرمول یک تولید می کند تا نگاهی از پشت به رانندگان و مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک داشته باشد.

فصل که قهرمانی جهانی جهانی 2018 را پوشش می‌دهد در 8 مارس 2019، دوم که مسابقات قهرمانی جهانی 2019 را پوشش می‌دهد در 28 فوریه 2020، فصل سوم که مسابقات قهرمانی قهرمانی جهانی 2020 را پوشش می‌دهد در 19 مارس 2021، فصل چهارم که 2021 را پوشش می‌دهد در 11 مارس 2022 پخش شد. در 5 مه 2022، سریال برای فصل پنجم و ششم تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ورزشی سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و فیلم های فیلم های روز مراجعه کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا