اخبار روز سینما

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

در این نوشتار با بهترین سریال های مارول 2022 نگاهی به 13 سریال ابر قهرمانی مارول می‌اندازیم که در سال 2022 منتشر خواهد شد. در سایت پی ام آپلود همراه ما باشید.

دنیای سینمایی مارول یک دنیای داستانی است که محور مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی می‌باشد که بر پایه شخصیت‌های کمیک‌های مارول ساخته می‌شوند. مارول استودیوز، سازنده اصلی این فیلم‌هاست. این مجموعه شامل انتشار کمیک‌ها، فیلم‌های کوتاه و سریال‌های تلویزیونی مارول نیز است.

کلارک گرگ در نقش مأمور فیل کولسن در بهترین سریال های مارول حضور داشته‌ است. دنیای سینمای مارول پرفروش‌ترین و بزرگترین فرانچایز تاریخ سینما بوده و رئیس آن کوین فایگی می‌باشد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین سریال‌های مارول 2022 و بهترین سریال های مارول که تا سال 2024 منتشر می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ابرقهرمانی (Marvel & DC) 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 تا 2024

33 فیلم کنسل شده مارول و دلیل ساخته نشدن آن‌ها

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

دانلود و معرفی پرطرفدارترین فیلم و سریال مارول در سال 2021 و 2022

بهترین سریال های مارول 2022 تا 2024

  • مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها را بشناسید

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین سریال‌های مارول 2022 خواهید خواند به شرح زیر است:

بهترین سریال‌های مارول 2022

مرد آهنی (۲۰۰۸) نخستین فیلمی بود که از این مجموعه منتشر شد و فاز اول دنیای سینمایی مارول را کلید زد و با ساخت انتقام‌جویان (۲۰۱۲) فاز اول به پایان رسید.

مرد آهنی ۳ (۲۰۱۳) آغازگر فاز دوم مارول بود و این فاز با فیلم مرد مورچه ای (۲۰۱۵) به پایان رسید. مارول فاز سوم را با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) آغاز کرد و این فاز هم با فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) به پایان رسید.

فاز چهارم این دنیا با انتشار فیلم بلک ویدیو شروع شده. این دنیا با انتشار کمیک‌های مربوط به دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۰ گسترش یافت و با فیلم‌های کوتاهی به نام تک‌برداشت‌های مارول در سال ۲۰۱۱ این گسترش ادامه پیدا کرد.

با ساخت سریال ماموران شیلد، پای این دنیا به تلویزیون نیز باز شد. درین نوشتار با بهترین سریال های مارول 2022 آشنا خواهیم شد. سریال‌هایی که بعد از انتشار Eternals روانه بازار خواهند شد.

جهان مارول

دنیای نامحدود مارول
دنیای نامحدود مارول

پس از انتشار Eternals (همه چیز در مورد Eternals) در فاز 4 MCU ، مارول استودیوز 15 برنامه تلویزیونی تایید شده را در دست تولید دارد که به تدریج منتشر خواهند شد.

پس از انتشار فیلم Eternals با محتوای متفاوتی از MCU با 15 سریال از بهترین سریال های 2022 مارول از جهان مارول دنبال خواهد شد. مانند برنامه‌هایی که قبلا فصل‌هایشان را به پایان رسانده‌اند.

همه نمایش‌های  آینده جدیدترین سریال های مارول 2022 در دیزنی پلاس منتشر خواهند شد. اکثر آنها بین پایان سال جاری و 2023 منتشر خواهند شد، اما این احتمال وجود دارد که برخی از آنها تا سال 2024 وارد بازار نشوند.

به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا سریال های مورد انتظار مارول 2022 برای فاز 4 دچار مشکل شده است. اگر همه تاخیرها نبود تماشاگران قبلا Doctor Strange را در Multiverse of Madness و Spider-Man: No Way Home دیده بودند.

رتبه بندی بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

جدید ترین سریال های 2022 مارول
جدیدترین سریال های 2022 مارول

و به جای Eternals، Thor: Love and Thunder بود که در هفته اول نوامبر عرضه شد. اما این بدان معنا نیست که سال 2021 برای مارول استودیوز سالی بدون حادثه بوده است.

به لطف طرح +Disney، طرفداران با چند قسمت جدید MCU در فاز 4 روبرو شدند، حتی در غیاب Doctor Strange 2، No Way Home، و (تا کنون) Eternals. چند قسمتی که از بهترین سریال های مارول 2022 می‌توانند باشند.

فاز 4 مارول با WandaVision شروع خوبی داشت که به یک موفقیت بزرگ و مورد تحسین منتقدان برای Marvel و Disney+ تبدیل شد. این سری، و همچنین The Falcon and the Winter Soldier و Loki، شخصیت‌های جدید مهمی را به MCU اضافه کردند.

راه طولانی را برای ساختن داستان‌های آینده MCU، مانند Ant-Man and the Wasp: Quantumania، Doctor Strange 2 و کاپیتان آمریکا 4. با بهترین سریال های مارول 2022 همراه پی ام آپلود باشید.

بهترین ایستراگ ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین سریال های مارول 2022

بهترین سریال های 2022 مارول
Hawkeye 24 November 2021

بعد از Black Widow، بازی Jeremy Renner’s Hawkeye به عنوان تنها انتقام جوی اصلی MCU که پروژه انفرادی خود را نداشت برجسته شد. Hawkeye برای اولین بار در Disney+ نمایش داده می‌شود و شاید قوی‌ترین تیرانداز زمین تغییر خواهد کرد.

بر اساس تریلرهای سری جدید بهترین سریال های مارول 2022 ماجرایی که دو کماندار ارغوانی‌پوش به اشتراک می‌گذارند بر عناصر کمدی اتکای بیشتری دارد تا آنچه از Hawkeye در MCU دیده شده بود. این سریال شاید بهترین سریال مارول 2022 نام بگیرد.

به‌جای مبارزه با بیگانگان و خدایان این بار به نظر می‌رسد که Hawkeye با داستانی بسیار ریشه‌دارتر سر و کار دارد که شامل گانگسترها و شرورهای سطح خیابان می‌شود. از جمله شخصیت‌های مارول کامیکس که تایید شده است به MCU در Hawkeye ملحق می‌شوند Echo و Swordsman هستند.

تمام ابرقهرمانان جدید در فاز چهارم MCU

Ms. Marvel – Early 2022

از جدیدترین سریال های مارول 2022
جدیدترین سریال های مارول 2022

از جدیدترین سریال های مارول 2022 می‌توان به خانم مارول اشاره کرد. اولین برنامه تلویزیونی MCU در سال 2022 خانم مارول خواهد بود که در نهایت اولین ابرقهرمان مسلمان اصلی مارول را زنده خواهد کرد.

کامالا خان با بازی ایمان ولانی در نهایت در کنار کاپیتان مارول و مونیکا رامبو در فیلم The Marvels مبارزه خواهد کرد. اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، MCU داستانی با اولین ابرقهرمان مسلمان و تینیجری را روانه بازار خواهد کرد. هنوز تریلر منتشر نشده است.

اما مواد تبلیغات این سریال نشان می‌دهد که خانم مارول مجموعه‌ای از قدرت‌ها و لباس‌های کمیک دقیقی دارد و گروه هدف با نشان دادن اولین ابرقهرمان مسلمان قطعا مسلمانان هستند. در این سریال آرامیس نایت، مت لینتز، زنوبیا شراف و موهان کاپور نیز ایفای نقش می کنند.

نقد و بررسی سریال Ms Marvel

Hawkeye

بهترین سریال های مارول 2022
بهترین سریال های مارول 2022

سریال هاکای یکی از آثار بسیار فوق العاده مارول است که در سال 2021 منتشر شد. این سریال از شبکه دیزنی پلاس به انتشار رسید و مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گرفت. این سریال وقایع بعد از فیلم انتقام جویان: پایان بازی را به تصویر می‌کشد و کلینت برای رو به رو شدن با گذشته خود وارد ماجرای پیچیده‌ای می‌شود.

نقد فصل 1 سریال هاکای

She-Hulk – 2022

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال مارول 2022

از سریال های مورد انتظار مارول 2022 و شاید یکی از بهترین سریال های مارول 2022، شبیه به خانم مارول، “او هالک” باشد. از بهترین سریال های 2022 مارول او هالک است که اولین نمایش تلویزیونی خود را آغاز کرده است.

در مارول کامیکس دادستان جنیفر والترز پس از دریافت خونِ پسر عمویش، بروس بنر، به “شی هالک” تبدیل شد. در نسخه MCU  تایتانا ماسلانی نقش والترز را بازی خواهد کرد.

نقد و بررسی سریال She Hulk

Marvel Zombies

بهترین سریال های مارول 2022
بهترین سریال های مارول 2022

چندی پیش مارول سریال چه می‌شد اگر را منتشر کرد که به شدت با استقبال طرفداران رو به رو شد. این سریال پس از به تصویر کشیدن زامبی‌های مارول به شدت مورد توجه قرار گرفت و پس از آن مارول اعلام کرد که یک انیمیشن سریالی به نام زامبی‌های مارول با درجه سنی 18 سال را خواهد ساخت. تاریخ انتشار این سریال مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که در سال 2023 یا 2024 منتشر شود.

پر فروش ترین فیلم و سریال های زامبی محور تاریخ سینما

Moon Knight – 2022

بهترین سریال های 2022 مارول
بهترین سریال های 2022 مارول

از سریال های مورد انتظار مارول 2022 و شاید بهترین سریال های مارول 2022 مون نایت است. فصل اول شش قسمتی مون نایت مدتی پس از She-Hulk در سال 2022 منتشر خواهد شود. مجموعه تلویزیونی مون نایت از فاز 4 MCU بینندگان را با برداشت اسکار آیزاک از مارک اسپکتور که اغلب از او به عنوان بتمن مارول یاد می شود، آشنا می‌کند.

در حالی که شباهت‌های بین شوالیه ماه و شوالیه تاریکی به راحتی قابل تشخیص است چیزی که مون نایت را با داستان‌های بتمن متفاوت می کند اختلال هویت تجزیه‌ای او است. در کمیک ها اسپکتور سبک زندگی هوشیارانه خود را با ایجاد هویت‌های جعلی که در نهایت به شخصیت‌های جداگانه تبدیل شدند پنهان کرد.

به دلیل همین عنصر شخصیت، اعتقاد بر این است که مون نایت یک تریلر روانشناختی و تاریک است. شاید مون نایت بهترین سریال 2022 مارول به شمار رود.

بررسی فصل 1 سریال شوالیه ماه

Secret Invasion – 2022

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال مارول 2022

نیک فیوری و ساموئل ال جکسون پس از حضور در فیلم‌های متعدد مارول به عنوان یک شخصیت فرعی، نقش رهبری Secret Invasion را بر عهده خواهند داشت. این سریال که یکی از بهترین سریال های 2022 مارول است اقتباسی از کتابی مصور با همین نام خواهد بود.

تحلیل و بررسی تریلر اول سریال Secret invation

Guardians Of The Galaxy Holiday Special – 2022

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال های مارول 2022

در بهترین سریال های مارول 2022 نوبت Thor in Thor: Love and Thunder و آخرین ماجراجویی آنها در Guardians of the Galaxy Vol. 3 تیم Star-Lord تمرکز داستانی‌اش روی مضمون کریسمس در تعطیلات Guardians of the Galaxy خواهد بود.

گفته می‌شود که هر قسمت این سریال حدود 40 دقیقه طول می کشد. Disney+ چیزی را معرفی می‌کند که جیمز گان آن را “یکی از بهترین شخصیت های MCU در تمام دوران ها” می‌نامد و شاید یکی از بهترین سریال های 2022 مارول باشد.

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022

I Am Groot

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال 2022 مارول

به نظر می‌رسد برنامه‌های ویژه تعطیلاتِ مارول از قالب استاندارد نمایش تلویزیونی در فاز 4 منحرف شده است. من گروت هستم مجموعه‌ای است کوتاه با تمرکز بر شخصیتی درخت‌مانند. اگرچه این به طور رسمی اعلام نشده است اما بسیاری انتظار دارند که وین دیزل به عنوان صدای گروت در یکی از جدیدترین سریال های مارول 2022 ایفای نقش کند.

نقد و بررسی فصل 1 سریال I Am Groot

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

Marvel’s What If…? Season 2

بهترین سریال های مارول 2022
بهترین سریال های مارول 2022

آیا مارول برای Marvel’s What If…، برنامه و فیلمنامه‌ی آماده‌ای دارد؟ فصل 2 که فرمت فصل 1 را ادامه می‌دهد در اصل داستان‌های تک قسمتی را در مورد سناریوهای جایگزین بر اساس رویدادهای MCU بیان می کند.

شاید فصل 2 این سریال از بهترین سریال های مارول 2022 نباشد. نباید فصل اول را به طور انحصاری به فیلم‌های Infinity Saga گره داد اما حداقل برخی از قسمت‌های فصل 2 به رویدادهای فیلم‌های فاز 4 مارول مربوط می‌شود.

همچنین یکی از شخصیت‌های جایگزین فصل 1 – کاپیتان کارتر – باز خواهد گشت. تاریخی برای اولین نمایش آن مشخص نشده است، اما انتشار آن در سال 2022 منتفی نیست. با بهترین سریال های مارول 2022 همراه ما باشید.

بهترین کمیک‌ های What If

Armor Wars

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال 2022 مارول

در یک داستان کمیک دهه 1980 با عنوان “جنگ زره‌ها” مرد آهنی به جنگ صلیبی علیه تبهکاران (و قهرمانان) که ظاهراا طرح‌های زرهی او را دزدیده بودند، رفت.

از آنجایی که رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی از MCU خارج شده است، ماشین جنگی (دان چیدل) نقش استارک را در سریال جنگ زرهی دیزنی پلاس پر خواهد کرد.

این اولین باری است که چیدل یک پروژه MCU را رهبری می‌کند. احتمالا محافظت از میراث مرد آهنی هدف اصلی War Machine در سریال خواهد بود. این سریال از بهترین سریال های مارول 2022 خواهد بود.

پوسترهای برتر دنیای سینمایی مارول

Moon Knight – Season 2

بهترین سریال های مارول 2022
بهترین سریال های مارول 2022

سریال شوالیه ماه با ایفای نقش اسکار آیزاک در سال 2022 منتشر شد. این سریال بسیار در بین طرفداران محبوب بود و با توجه به اینکه پایان آن نشان دهنده ادامه داستان ان است، می‌توان فهمید که فصل دومی هم خواهد داشت.

البته این موضوع توسط مارول به صورت رسمی تأیید نشده است، اما طبق یک ویدیو که یکی از طرفداران در مورد فصل دوم از اسکار آیزاک سوال می‌کند، آیزاک به طور غیر مستقیم ساخت فصل دوم سریال شوالیه ماه را تأیید کرد.

معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها و سریال های شبیه به شوالیه ماه

Ironheart

جدیدترین سریال های 2022 مارول
جدیدترین سریال های 2022 مارول

از جدیدترین سریال های 2022 مارول قلب آهنی است. لازم به ذکر است سایه مرد آهنی بروی قلب آهنی افتاده است. این مجموعه تلویزیونی که از جدیدترین سریال های 2022 مارول است.

درباره ریری ویلیامز نابغه نوجوانی است که زره مرد آهنی خود را در مارول کمیک ساخت. تا زمان پخش سریال مخاطبان با قلب آهنین Dominque Thorne آشنا خواهند شد زیرا او برای اولین بار در Black Panther: Wakanda Forever ظاهر خواهد شد.

از آنجایی که Wakanda Forever (که در نوامبر 2022 منتشر می شود) قرار است قبل از Ironheart باشد احتمال اولین نمایش در سال 2023 وجود دارد.

بهترین تغییرات مرد آهنی در سینما نسبت به کمیک

Daredevil: Born Again

بهترین سریال های مارول 2022
بهترین سریال های مارول 2022

دردویل یکی از ابرقهرمانان محبوب در کمیک‌های مارول می‌باشد که توانایی‌های بسیار منحصر به فردی را دارد. محبوبیت این شخصیت در دنیای تلویزیون از زمانی شروع شد که سریالی بر اساس این شخصیت از شبکه نتفلیکس منتشر شد.

این سریال بعدها توسط نتفلیکس کنسل شد، اما اکنون مارول در مراسم کامیک کان تأیید کرد که یک سریال اختصاصی کاملاً جدید، در قالب 18 قسمت برای این شخصیت خواهد ساخت که احتمالاً تا سال 2024 منتشر می‌شود.

بهترین کمیک های بی باک

Loki Season 2

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال 2022 مارول

در اوایل سال 2021 سریال لوکی اولین سریال +Disney بود که سفارش فصل دوم را دریافت کرد. با توجه به موفقیت رکوردشکن آن در پلتفرم استریم این خبر دقیقا غافلگیرکننده نبود و این انتظار میرفت که از بهترین سریال های مارول 2022 باشد.

در حالی که در پایان فصل 1 Loki مشخصا قرار بود کانگ فاتح را برای Ant-Man 3 و احتمالاً جنجال‌های چندجهانی Doctor Strange 2 راه‌اندازی کند شکی نیست که پیامد تصمیم سیلو برای کشتن او که باقی می‌ماند.

بهترین نسخه های لوکی

Wakanda Spinoff

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال مارول 2022

دنیایی که رایان کوگلر کارگردان مارول و پلنگ سیاه در فاز 3 ساخت فراتر از Wakanda Forever بازسازی خواهد شد. یک اسپین‌آف بدون عنوان Black Panther، به سرزمین مادری T’Challa می‌رود و برخی از شخصیت‌هایی را که در آنجا زندگی می‌کنند کشف می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها سریال توسط کوگلر نظارت می‌شود و مدتی پس از پایان فیلم Black Panther: Wakanda Forever مارول وارد مرحله تولید خواهد شد. تاکنون هیچ شخصیت خاصی از هر دو فیلم Black Panther برای بازی در این سریال اعلام نشده است.

نقد و بررسی فیلم Black Panther: Wakanda Forever

Okoye Spinoff

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال مارول 2022

اخبار مربوط به اسپین آف واکاندا این تصور را ایجاد کرد که این فیلم خانه جدید اوکویه دانای گوریرا خواهد بود. از آن زمان مشخص شد که مارول در واقع برنامه‌های بسیار بزرگ‌تری برای شخصیت او دارد.

گفته می شود یک سریال تلویزیونی با محوریت رهبر Dora Milaje یکی از معدود پروژه‌هایی است که مارول در سال 2023 تولید می‌کند. به این معنی که ممکن است در برنامه سال 2024 مارول نقش پر رنگی داشته باشد.

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

Echo Spinoff

بهترین سریال مارول 2022
بهترین سریال 2022 مارول

Hawkeye حتی هنوز منتشر نشده است و مارول در حال حاضر اسپین آف یکی از شخصیت‌های جدید خود را در دست ساخت دارد. اکو فوق الذکر یک ابرقهرمان بومی ناشنوای آمریکایی در کتاب‌های کمیک است.

برخلاف Black Widow’s Taskmaster قدرت فوق‌العاده او این است که می‌تواند حرکات و مهارت‌های دیگران را کپی کند. فیلم The MCU’s Echo توسط بازیگر تازه وارد Alaqua Cox به تصویر کشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های مارول 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا