عمومی

بهترین سایت برای خرید لایک اینستاگرام

نویسنده این مقاله میخواهد شما را با خصوصیات بهترین سایت برای خرید لایک اینستاگرام معرفی کند. به تازگی مشاهده شده برخی افراد با خرید لایک های نامعتبر پیج اینستاگرامشان ریپورت و دیسیبل شده و سلامت پیج به خطر افتاده، پس با مطالعه این مطلب از ریپورت پیج و هدر رفتن پول خود جلوگیری می‌کنید.

 

از چه سایتی لایک بخریم خوبه؟

گواهی ssl : اول از همه باید از هویت سایت و اعتبار آن آگاه شوید. یک فروشگاه معتبر باید گواهی https داشته و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد.

پشتیبانی قوی: باید مطمئن شوید که سایت دارای پشتیبانی آنلاین و پاسخگو می‌باشد تا در مواقعی که به مشکل برخوردید به راحتی مشکل را برطرف کنید.

عدم ریزش لایک: لایک هایی که خریداری می کنید نسبت به فالوور ریزش کمتری دارد. یا در برخی مواقع به دلیل تغییر الگوریتم های اینستاگرام در بدترین حالت باید زیر ۵٪ ریزش داشته باشد.
اما برخی سایت های نامعتبر ریزشی بالغ بر ۱۰۰٪ مشاهده شده که هیچ کس هم پاسخگو نیست.

قیمت مقرون به صرفه: برخی سایت ها خدمات خوبی را ارائه می‌دهند اما در کار آن قیمت های نجومی دارند برخی هم به دلیل ارزان بودن لایک های ریزش دار و بی کیفیت را ارائه می‌دهند.

قیمت لایک از ۷۰۰۰ تومان تا ۱۵ هزار تومان متغیر از و بهترین قیمت برای هر ۱۰۰۰ تا لایک ۱۰ تومان می باشد.

کاربران ایرانی: مورد چهارم پروفایل کاربران میباشد که بهتر است پروفایل های ایرانی داشته باشند.

سرعت ارسال: سرعت ارسال معمولا برای برخی افراد معیار نیست اما سرویس دهنده های خوب لایک باید سرعتی بالغ بر ۵۰ کا لایک در ۲۴ ساعت را داشته باشد.

ارسال آنی: حداکثر ۵ دقیقه پس از خرید و ثبت سفارش لایک ها باید برای پست شما ارسال شود.

یکی از سرویس دهنده های معتبر برای ارائه خدمات لایک ویوا فالوور می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی قوی می باشد که اکثر بلاگر ها و اینفلوئنسر ها عضو آن هستند.

لایک هدیه دریافت کنید

ویوا فالوور به تازگی آفری در اختیار کاربران قرار داده که با هر خرید لایک ایرانی از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد لایک بیشتر دریافت کنید.

لایک ریلز اینستاگرام

ریلز یک قابلیت جدید پست گذاری در اینستاگرام است که در بین بسیاری از کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت بسیاری میان کاربران دارد. سایت ویوا فالوور خدمات خرید لایک ریلز را برای کاربران فراهم کرده است.

کلام پایانی

این مقاله توسط: سامان گودینی برنامه نویس و مهندس اینستاگرام نوشته شده برای مشاوره یا پاسخگویی به مشکلات اینستاگرام روی لینک کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا