اخبار روز سینما

بهترین انیمیشن های دی سی 2023 (AD) و تمام دوران از نگاه سایت ریمینولود

شرکت دیسی در سال جدید انیمیشن های بسیار خوب منتشر خواهد کرد. همراه ما باشید تا با بهترین انیمیشن های دی سی 2022 و 2023 آشنا شوید.

برترین انیمیشن های دی سی

شرکت دیسی سالها است که انیمیشن های بسیاری را منتشر می‌کند و واقعاً می‌توانم آن‌ها را جزو شاهکارها کنم دنیای ابرقهرمانی در نظر گرفت. دیسی بر خلاف دنیای سینمایی‌اش، دنیای انیمیشنی فوق‌العاده دارد و به همین دلیل است دیسی به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه ابرقهرمانی تبدیل می شود.

شاید شرکت دیسی در دنیای سینمایی‌اش (دیدن فیلم های دی سی) بسیر نا منظم و غیر موفق عمل کرده باشد، اما در زمینه انیمیشن هایش موفقیت بسیار به دست آورده و می آورد بهترین انیمیشن های کمیکی (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) را بزد. دیسی با ارائه داستانهای فوق العاده و وفاداری بسیار زیاد کمیک، موفق شده تا در دنیای انیمیشنی یک سر و گردن از سایر شرکت ها بهتر باشد.

علاوه بر همه ویژگی‌ها، این شرکت عمده انیمیشن هایش را با درجه سنی 18 سال می‌سازد و از هیچ گونه خشونتی در آن‌ها خودداری نمی‌کند. در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را به شما معرفی کنیم. دیسی (بهترین شرور های دی سی) در سال، یعنی سال 2023 انیمیشن های مورد را منتشر می کند که به آن ها هم می رسد.

بیشتر بخوانید:

60 فیلم برتر سال 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم

بهترین انیمیشن های دی سی 2023 (AD) و تمام دوران

بهترین انیمیشن های دی سی

دیسی در سال 2022 چند انیمیشن منتشر کرده است که بسیار عالی بودند، اما این شرکت برای ادامه انیمیشن هایش در سال 2023 هم برنامه هایی دارد که در ادامه به آن ها می پردازند. با ما همراه باشید تا بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را به شما معرفی کنیم.

در اینستاگرام بخوانید:

15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها

Catwoman: Hunted 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
برترین انیمیشن های DC

یکی از برترین انیمیشن های دی سی در سال 2022 “زن گربه‌های: شکار شده” است. این انیمیشن سبک انیمه ساخته شده و داستان گربه‌های را در یک جواهر ارزشمند روایت می‌کند. این انیمیشن سرگرم کننده می باشد و نسخه بازیگوشتری زن گربه را به تصویر می کشد.

خلاصه داستان از آن جا شروع می‌شود که زن در تلاش است تا جواهر بسیار ارزشمند است که در اختیار مسک قرار می‌گیرد، اما اینکار او را تماماً هدف پلیس بین الملل بت وومن قرار می‌دهد. صدا پیشگی کاراکتر توسط الیزابت گیلیس لحظات بسیار سرگرم کننده ای را برای شما انجام می دهد.

دانلود معرفی بهترین انیمیشن های کمدی 2023 تمام دوران

Justice League: The Flashpoint Paradox

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی

در یکی از مبارزات فلش و ایوبارد ثاون، در زمان به وجود می‌آید به کل تمام تاریخ را به دور می‌چرخند. ایوبارد ثاون که فلش را به دام با جنایتکاران ای نصیب کاپیتان کلد کاپیتان بومرنگ، و… همدست می‌شود. وقتی که برای مبارزه با می‌شوند، دلیل مبارزه با سرعت فلش ایوبارد ثاون، زمان دچار تغییراتی می‌شود.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

DC League of Super-Pets 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های DC

ایمیشن “ابر حیوانات لیگ دی‌سی” یکی از انیمیشن های برتر دی سی در سال 2022 می شود. این انیمیشن بسیار متفاوت و جالبی را ارائه می دهد که برای طرفداران انیمیشن ابرقهرمانی بسیار جذاب بود. انیمیشن ابر حیوانات خانگی بر خلاف آثار دیسی سبک سه بعدی دارد.

خلاصه داستان این انیمیشن از آنجایی شروع می شود که سوپرمن به تعطیلات رفته و استد استر اداحرد. سگ او را از جرم و جنایت در سوپرمن دست به کار می‌شود با همکاری با یک گربه پرنده می‌کند تا شهر را نجات دهد.

تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

بتمن: ساکت

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی

ماه که یک تبهکار مرموز به اسم، در حال دور هم کردن بیشتر تبهکاران گتهام سیتی از نظیر جوکر، بین، پویزن آیوی، و مترسک است تا یک بار برای همیشه به بتمن و سایر اعضای گروه او او. او در جلسه فوق سری از زن گربه‌های هم می‌کند، اما او را نمی‌پذیرد و به بتمن اطلاع می‌دهد که دشمنان او می‌خواهند دست جمعی به کشتار وی بروند.

بهترین شرور های شبیه بتمن

تیتان های نوجوان برو! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
انیمیشن های برتر دی سی

یکی از بهترین انیمیشن های DC ، “تایتانهای نوجوان و دختران قهرمان در جنگ جهان موازی” می‌باشد که در سال 2022 منستش شود. این انیمیشین دست پیترز و کیتی رایس شد و یکی از آثار سرگرمی به شما می‌رود.

خلاصه داستان از انیمیشن آنجایی شروع می‌شود که تمام ابرقهرمانان را در منطقه زندانی کرده است. تایتان‌های نوجوان تنهایی‌ نمی‌توانند برای نجات آن‌ها اقدام کنند بر خلاف خواسته، می‌شوند تا دختران ابرقهرمان شوند و به نجات ابرقهرمانان و زمین زمین.

بهترین انیمیشن های سریال 2023 که منتظرشان هستیم

RWBY Justice League 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
برترین انیمیشن های دی سی

روبی، ویس، بلیک و یانگ در سال 2023 به قهرمانان دی‌سی می‌پیوندند تا سری انیمیشAY (RWishan)بهترین انیمیشن های تاریخی) دریک فیلم سینمایی با لیگ عدالت وارد رقابت می شوند. در سال 2021، نسخه کمیک عدالت با هفت شماره RWBY منتشر شد دنیای‌های باقیمانده سوپرمن، بتمن و زن شگفت‌انگیز را به نمایش گذاشت.

انیمیشن لیگ عدالت Rwby ، بازگویی یک قهرمانان در کمیک، بلکه یک داستان جدید جدید را ارائه کرد. با این ، طبق توضیحات رسمی انیمیشن ، به نظر لیگ عدالت عدالت یک ادای احترام به همکاری قهرمانان در است. این انیمیشن می‌تواند جزوی باشد برترین انیمیشن های DC قرار گرفتن.

معرفی و دانلود بهترین انیمیشن سال 2022 که باید قبل از مرگ ببینید

Batman: The Doom That Came To Gotham 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
انیمیشن های برتر دی سی

دیسی قصد دارد در سال 2023 انیمیشنی به نام «بتمن: عذابی که به گتهام رسید» را منتشر کرد که به گتهام رسید. این انیمیشن اقتباسی از کمیک آرک خواهد بود. کمیک مایک و ریچارد ای پیس در سال 2000 منتشر شد بتمن را در یک دوره در سال 1928 قرار می دهد.

انیمیشن «بتمن: عذابی که گتهام رسید» یک اثر و بدون ارتباط با دنیای واقعی دیسی خواهد بود و برای اقتباس از داستان‌های کلاسیک بتمن در انیمیشن‌های منتشر شده در سال‌های سال گذشته نوشته شده نوشته شده منتشر شده منتشر شده انتشار انیمیشن‌های انیمیشن‌های در در در در در در در بتمن بتمن بتمن بتمن کلاسیک این انیمیشن بسیار مورد انتظار طرفداران است که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

بهترین کمیک های بتمن

Legion Of Super-Heroes 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های دی سی 2023

اولین انیمیشن قهرمانان محبوب دیسی در سال 2023 به نام ابرقهرمانان منتشر می‌شود.در مورد این اطلاعات در دسترس، اما انتظار می‌رود که در این انیمیشن همکاری بین تایتان‌های تایتان‌های جوان و عدالت عدالت را به تصویر بکشد.

در حال حاضر یک برنامه انیمیشنی به نام گروه ابرقهرمانان در شبکه HBO Max توسط نویسنده کمیک، برایان مایکل بندیس دست ساخت است و به نظر نمی‌رسد که با این انیمیشن انیمیشن مرتبط مرتبط است. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و انتظار میرود که یکی از آثار قوی دییس باشد.

بهترین انیمیشن های ترسناک سریال 2023 در تمام دوران

Justice League Warworld 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
جدیدترین انیمیشن های دی سی

انیمیشن “لیگ عدالت جنگ جنگ” یکی از دی‌سی است که زمان انتشار آن سال 2023 در نظر گرفته شده و اولین انیمیشن لیگ عدالت، در این سری جدید انیمیشنی به عنوان می‌شود.

با توجه به اسم این انیمیشن، انتظار می رود که شرور اصلی آن مانگول باشد. “لیگ جهان جنگ” یکی از آثار این شرکت خواهد بود و باید برای رسیدن به عدالت و جهان جنگ را ببینیم.

معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های فانتزی تاریخ سینما

Batman: Caped Crusader 2023

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی 2023

این مجموعه ده قسمتی، به داستان بتمن می‌پردازد و در ژانر اکشن و ماجرایی است. کوین کانروی کریستینا والنسولاو سونگ وون چو از انیمیشن صداپیشگان سریالی که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

خفن ترین و بهترین انیمیشن های دیزنی

ولما 2023

بهترین انیمیشن های دی سی
جدیدترین انیمیشن های دی سی 2023

ولما، کاراکتر اصلی این انیمیشن سریالی یک کارآگاه و عضو بند است. چارلی گراندی و میندی کالینگ سازندگان این انیمیشن هستند. میندی کالینگ ملیسا فومروو ویرد آل یانکوویچ صداپیشگی این مجموعه در سال 2023 منتشر خواهد شد را دارند.

بهترین انیمیشن های کمدی 2023 که قبل از مرگ باید ببینید

ماجراهای من با سوپرمن 2023

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های DC

انیمیشن سریالی “ماجراهای من با سوپرمن” توسط جیک وایات ساخته شده است. این انیمیشن در ژانر اکشن و ماجرایی در سال 2023 منتشر خواهد شد. جینی تیرادو، جک کواید و آلیس لی از صداپیشگان این مجموعه هستند.

کلارک کنت هویت مخفی سوپرمن خود را می‌سازد و نقشش را به عنوان قهرمان متروپلیش در شش در ش. در حین ماجراجویی‌ها را به اشتراک می‌گذارند، لوئیس، یک روزنامه نگار ستاره‌دار تحقیقی.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.



Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بهترین-انیمیشن-های-دی-سی-2023-ad-و-تمام-دوران/
  • https://magto ir/blog/بهترین-انیمیشن-های-دی-سی-2023-ad-و-تمام-دوران/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا