اخبار روز سینما

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان + [2023]

ما سعی کردیم در مقاله بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان + [2023] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

انیمیشن های ابرقهرمانی دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا هستند. در نوشتار انیمیشن های برتر ابرقهرمانی به معرفی بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی می‌پردازیم.

انیمیشن های ابرقهرمانی برتر سینما جزئی از کلاسیک و به ماندنی جهان هستند. ژانر ابرقهرمانی به عنوان لایو اکشن شناخته می‌شود و کمپانی‌های بیشتر مانند مارول و دی سی دو تا از محبوب‌ترین تولیدکنندگان این نوع سرگرمی هستند.

در این، انیمیشن‌های بسیار خوبی نیز وجود دارد که می‌تواند برای تمام گروه سنین بسیار سرگرم‌کننده باشد. طرفداران سینما در IMDB جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی را انتخاب کرده و ما امروز در نوشتار بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی 2023 اولین از انیمیشن های برتر ابرقهرمانی را به شما معرفی کرد.

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی

انیمیشن های برتر ابرقهرمانی

شما می توانید فهرستی را بسازید بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ سینما
  • بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی 2023
بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی

طرفداران در IMDB ثابت کرده اند که به این نوع ماجراجویی های ابرقهرمانی به اندازه لایو اکشن وجود دارد. از ویژگی‌های Marvel و dc گرفته تا خلاقیت‌ها، این فیلم‌های ابرقهرمانی متحرک خردسال و همچنین قرار دادن طرفداران. پس در ادامه نوشتار جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی همراه ما باشید تا به معرفی بهترین انیمیشن ابرقهرمانی بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

Justice League: Doom

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Justice League: Doom

گرد هم لیگ عدالت بسیار سرگرم کننده است زیرا می‌تواند از نمادین‌ترین دوران زندگی خود را حفظ کند. با این، چنین مجموعه‌ای از قهرمانان به مجموعه‌های شرورها نیز نیاز دارند تا به این گروه و جهان دهند.

در Justice League: Doom می‌بینیم که Justice League با تیم شرور Legion of Doom روبه‌رو می‌شود قهرمانان را به روش‌های ویرانگر هدف قرار می‌دهد. نقش تیم مقابل تیم داستان واقعا جذاب می‌باشد و تاب هیجان انگیزی در این که چگونه قهرمانان به طور توسط دشمنانشان هدف قرار دادن قرار دادن وجود دارد. این انیمیشن به امتیاز 7.4 را در سایت IMDB کسب کند.

Justice League Dark: Apokolips War

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Justice League Dark: Apokolips War

در حالی که ابتدا به نظر می‌رسید dceu برنامه‌های بزرگی برای Darkse شرور دارد طرفداران ممکن است باید برای این شخصیت شرور شرور به سوی Justice League Dark: Apokolips War بروند تبدیل شوند. داستان این تقریباً همه قهرمانان دنیای dc را می‌بیند که با Darkseid مقابله می‌کنند به طرز وخیمی شکست می‌خورند.

در مرکز داستان جان کنستانتین قرار دارد که یک قهرمان فوق العاده است. اما در که او اصلی داستان است، طرفداران تیم قهرمانان باقی‌مانده‌ها با افراد مانند جوخه انتحار، لوتور و برخی دیگر از دشمنان سابق ببینند تا شانس‌ها را در برابر دارکسید یکسان یکسان ببینند. این انیمیشن می تواند امتیاز 7.7 را در سایت imdb کسب کند.

Batman Beyond: Return Of The Joker

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman Beyond: Return Of The Joker

ممکن است نگاهی آینده‌نگر به بتمن در ابتدا ایده بدی به نظر برسد، Batman Beyond یک سریال انیمیشنی شگفت‌آور عالی بود. این انیمیشن آن قدر موفق بود که فیلم خودش را نیز با عنوان Batman Beyond: Return of the Joker دریافت کند. این انیمیشن از انیمیشن های ابرقهرمانی برتر تاریخ است.

در این ، بتمن جدید ، تری مک اینیس با شخصیت شروری روبروست که ادعا می کند جوکر اصلی است. این باعث می‌شود که بروس و این برخی از آسیب‌ها از گذشته خود را دوباره مردر کنر کند. مانند خود، این فیلم هیجان انگیز برای خلق جدید است در حالی که بر اساس اسطوره‌شناسی طرفداران به خوبی می‌دانند، می‌شود. این انیمیشن می تواند امتیاز 7.7 را در سایت imdb کسب کند.

Batman: Mask Of The Phantasm

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: Mask Of The Phantasm

طرفداران زیادی دارند که احساس می‌کنند بهترین برداشت از بتمن خارج، Batman: The Animated Series بوده است. این نمایش قدری مورد تحسین قرار گرفت که باعث شد اولین فیلم سینمایی بتمن با عنوان Batman: Mask of the Phantasm ساخته شود.

این فیلم لحن و غم انگیز سریال را حفظ کرد زیرا بتمن با یک شخصیت مرموز روبرو می شود که در حال ساختن از بزرگترین چهره های جنایتکار گاتهام است. از سبک انیمیشن تا نویسندگی و صداگذاری، این همه چیز را فوق العاده کرده است، تقویت می کند. این انیمیشن می تواند امتیاز 7.8 را در سایت imdb کسب کند.

Batman: The Dark Knight Returns، قسمت اول

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: The Dark Knight Returns، قسمت اول

شوالیه تاریکی فرانک میلر یکی از تحسین شده‌ترین داستان‌های است که تا به حال نوشته شده است. در این انیمیشن فیلم‌های لایو اکشنی مانند شوالیه برمی‌خیزد و بتمن علیه را تحت تأثیر قرار داد، طرفداران آن را با انیمیشن دو قسمتی دریافت کردند.

داستان این به دنبال بتمن است که اکنون به یک جنگجوی جنایی بازنشسته شده و به نقش قدیمی خود باز می‌گردد،. در حالی که قسمت اول داستان بسیار داستان را آماده کرده است، هنوز هم هم برداشتی، جذاب جذاب را در Caped Crusader ایجاد می‌کند. این انیمیشن به امتیاز 7.9 را در سایت IMDB کسب کند. حضور این انیمشین در لیست بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی یک اولویت برای ما بود.

اعجوبه ها

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
اعجوبه ها

فیلم ابرقهرمانی و جاسوسی بِرَد برد در سال 2004 هیچکدام ار جذابیت خود را از دست نسادت. داستان این، در دنیایی اتفاق می‌افتد که در ابرقهرمان اساساً برای پنهان شدن شکایت می‌کردند که باعث شد باب احساس گمراهی و بیهدفی کند.

به نظر می‌رسد وقتی یک مرموز با او می‌گیرد، دوباره فرصت قهرمان شدن را می‌کند، اما این جدید برای فوق‌العاده بودن او را با خانواده‌اش که همگی همگی ابرقدرت‌های خاص خود را دارند در تضاد تضاد قرار می‌دهند. ساخته The Incredibles لباس یک ابرقهرمانی یا یک فیلم جاسوسی دهه‌ی 1960 میلادی، اما در قلب خود، درباره یک خانواده و خطر واقعی دارد. این انیمیشن به امتیاز 8 را در سایت IMDB کسب کند.

بتمن: زیر کلاه قرمزی

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
بتمن: زیر کلاه قرمزی

آیا بتمن جانهای را نجات داده است، اما به عنوان قهرمانی نشان می‌دهد از احساس گناه نسبت به کسانی که موفق به نجات نشده است. عذاب این شخصیت مرکز مرکز Batman: Under The Red Hood است که به بررسی رابین سابقش، تاد تاد توسط و ظهور یک دشمن جدید مرگبار می‌پردازد.

به نظر می‌رسد طرفداران به ویژه داستان‌های بتمن می‌برند که متوجه می‌شوند به روش‌های بسیار شخصی مورد حمله قرار می‌گیرند. این انیمیشن معروف شخصیت دوست داشتنی بتمن را داستانی جذاب و پیچیده به ارمغان. این انیمیشن به امتیاز 8 را در سایت IMDB کسب کند. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی است.

Justice League: The Flashpoint Paradox

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Justice League: The Flashpoint Paradox

در این انیمیشن قهرمان اسپیدستر در مرکز انیمیشن ماجراجویی عالی Justice League: The Flashpoint Paradox. این فیلم محبوبی را اقتباس می‌کند که در آن خود را می‌بیند که لیگ عدالت آنطور که او به یاد می‌آورد نیست.

راه‌های سرگرم‌کننده وجود دارد که در آن قهرمان‌ها دوباره می‌شوند، مانند تبدیل شدن به توماس وین بتمن پس از مرگ بروس واندرومن و آکوامن در جنگ، و نگهداری سوپرمن سوپرمن به عنوان یک سلاح سلاح مخفی مخفی. این انیمیشن می تواند امتیاز 8.1 را در سایت imdb کسب کند.

Batman: The Dark Knight Returns، قسمت 2

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: The Dark Knight Returns، قسمت 2

داستان بازگشت بتمن سالخورده به زندگی خود به عنوان یک مبارز در Batman: The Dark Knight Returns قسمت 2 ادامه دارد. و در آن نیمه اول‌های هیجان‌انگیز، این قسمت از لحظاتی را به مخاطبان هدیه می‌دهد که در آن حضور داشتند.

قسمت دوم بتمن را در رویارویی نهایی خود با جوکر و همچنین رویارویی حماسی با سومپرمن. در این فیلم می‌شود یک برداشت از قهرمانی در میانه یک ابرقهرمانی ابرقهرمانی واقعاً هیجان‌انگیز است. این انیمیشن می تواند امتیاز 8.3 را در سایت imdb کسب کند.

Spider-Man: Into The Spider-Verse

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Spider-Man: Into The Spider-Verse

در این انیمیشن، مایلز مورالس به یکی از مردهای عنکبوتی تبدیل به واقع در واقعیت آنها نجات شهر نیویورک و توقف Kingpin با متحد متحد می‌شوند. این فیلم در دنیای جدید مرد عنکبوتی و یک داستان متفاوت است ما را می کند همه چیز را که تا کنون مورد مرد عنکبوتی جهان میدانیم، به دور دور. ما با نوجوانی از بروکلین آشنا میشویم بنام ماحدود، که امکانات نام دنیای مرد عنکبوتی ندارد، اما در این ساختار تنها دنیای مرد نیست.

این انیمیشن مارول برای تمام اعضای خانواده مناسب است. کودکان به اندازه والدین خود لذت خواهند برد. از ابتدا تا انتها سرگرم کننده و پر تنش است. دارای یک هوشمند و فوق العاده سرگرم کننده گفتگوی بین شخصیت ها بسیار دقیق و منسجم اتفاق. این انیمیشن است امتیاز 8.4 را در سایت IMDB کسب کند. این فیلم بهترین انیمیشن ابرقهرمانی می‌باشد.

فیلم برادران سوپر ماریو

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی 2023

ماریو و در شهر نیویورک زندگی می‌کنند تا این روزها ساز، وارد بازی ویدیویی می‌شوند و اسرار گم شده لاک پشت گم شده خود را را کشف کرده است. در همین، یک لاک پشت غول پیکر به نام Bowser، پادشاه کوپا در جستجو است تا 120 ستاره قدرتمند را به یوشی دسترسی دهد، در حالی که Donkey Kong در حال تلاش برای شوخی با ماریو ماریو است. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی 2023 می شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و فیلم های فیلم های روز مراجعه کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بهترین-انیمیشن-های-ابرقهرمانی-تاریخ-س/
  • https://rimino ir/blog/بهترین-انیمیشن-های-ابرقهرمانی-تاریخ-س/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا