اخبار روز سینما

بهاره رهنما ازدواج کرد!!!؟

راهنمای بهار او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که سال هاست در این عرصه ایفای نقش می کند و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

راهنمای بهار (زادهٔ ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر ایرانی است. راهنمای بهار وی مدرک لیسانس خود را در رشته حقوق قضایی از دانشگاه آزاد دریافت کرد. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود و طلاق گرفت. حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دختری به نام پریا است که پس از ازدواج مجدد مادرش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت و مشغول تحصیل در رشته موسیقی است.

راهنمای بهار

بیوگرافی و نزدیکان بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۹ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک بازیگر و نویسنده است. وی فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است و سابقه روزنامه نگاری و اعلامیه دارد.

در سن 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در بحبوحه انقلاب اسلامی در سال 1357 به همراه خانواده به انگلستان رفتند، اما پس از فروکش کردن تنش های سیاسی خیلی زود به ایران بازگشتند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا