اخبار ورزشی

در بمب نقل و انتقالات پرسپولیس چه می‌گذرد؟/ خرید ۲ بازیکن، بدون نظرسنجی از یحیی!

مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن جوان مطرح لیگ برتری انجام دادند.

رقابت های فوتبال باشگاهی کشور به پایان رسیده و تیم پرسپولیس با کسب سه گانه قهرمانی، اختلاف خود در صدر جدول را بیشتر کرده و به عنوان یکی از مهمترین تیم های تاریخ کشور تلاش خود را در ارتقای جایگاهش ادامه می دهد.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، پس از به دست آوردن عناوین مختلف به همراه این تیم، در مورد قطع همکاری خود به دلیل خستگی جسمی و روحی صحبت کرده است. او در حالیکه همچنان یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، بستن قرارداد خود را به شرایط میل خود و همچنین مذاکرات با مدیرعامل رضا درویش در هفته آینده مشروط کرده است.

با این حال، شایعات متناقضی از فعالیت های مدیران پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی و جذب بازیکنان جدید در حال شنیدن هستند. مدیران این باشگاه قرارداد دو بازیکن جوان برجسته فوتبال کشور را به امضای دو فصل برای تیمشان به پایان رسانده اند، اما گل محمدی به درویش هنوز لیست بازیکنان جدید و ورود و خروجی های تیم را نداده است تا او بتواند در مذاکرات نقل و انتقالات دخالت کند. درویش در مصاحبه هاش از پشتیبانی قاطعانه خود از گل محمدی صحبت کرده است، اما کار پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید نشان می دهد که عملکرد آنها متناسب با این حمایت نیست.

گل محمدی در فصل گذشته دو بار از رفتار مدیران باشگاه گلایه کرده بود اما درویش می دانست چگونه آنها را مهار کند. باید دید رفتار نقل و انتقالاتی جدید مدیران باشگاه چه تاثیری در مذاکرات پیش روی آنها برای ادامه همکاری قبل از قطعی شدن اقامت گل محمدی خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا