اخبار روز سینما

بسته شدن حساب کریم باقری [+جزئیات]

کریم باقری یکی از اولین کسانی بود که برای مردم خوی، شماره را در فضای مجازی خود منتشر کرد که در نهایت به حساب کریم باقری همراه بسته شد.

روز گذشته کریمقری با دعوت از ایران تا با واریز کمک‌های خود به کمک زلزله‌گان شهر خوی، پس از گذشت چند ساعت، حساب او از مردم مسدود شد.

بیشتر بخوانید:

کنسرت رضا صادقی برای زلزله زده ها

بسته شدن حساب کریم باقری

در ادامه می‌توان تصویری از علت مسدود شدن حساب کریم باقری را ببینید:

مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری

باشگاه مربیان، از آنجایی که شماره حساب را در فضای مجازی برای خود زلزله زدگان، به اشتراک گذاشتند و در پستی درباره‌ی مجازی قرار دادند. علت مسدود شدن حساب کریم باقری گفت:

طی درخواست‌هایی که از طرف دوستان و آشنایان برای همدردی از طریق کمک‌های نقدی بشردوستانه بر اساس سوابق بنده در این، تصمیم خودم را گرفتم که این کار را بر عهده بگیریم و تا شاید ممکن است فشاری و رنج مردم را کاهش دهد.

روز سه‌شنبه در اینستاگرام خود، شماره حسابی اختیار گذاشتم ولی پس از چند مسدود و غیرفعال شد. خواستم از همه کسانی که با همه آنها تلاش می‌کنند، تمام و کمال سعی کنند مردم را به دست آورند.

اخبار دقیقی از دلیل مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری منتشر نشد اما برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که شاید جمع‌آوری شده از مرز یک تومان عبور کرده باشد که این برای حساب شخصی باقری پیش آمده است.

مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا