اخبار ورزشی

دفاع برانکو از عملکرد خود!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان پس از تساوی بدون گل یکشنبه شب مقابل تایلند در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا در قطر به بازیکنانش افتخار کرد و به آنها به خاطر روحیه جنگندگی آنها تبریک گفت.

برانکو ایوانکوویچ انتقاد از عملکرد تیمش را نمی پذیرد.

به گزارش ریمینو به نقل از  “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان پس از تساوی بدون گل یکشنبه شب مقابل تایلند در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا قطر به بازیکنانش افتخار کرد و به آنها به خاطر روحیه جنگندگی آنها تبریک گفت. .

برونکو در نشست خبری پس از بازی ادامه داد که بازیکنان عمان بازی قدرتمندی انجام دادند و نشان دادند که می دانستند بازی سختی است که تلاش زیادی می خواهد.

برانکو با تاکید بر اینکه بازیکنانش هر چه در توان داشتند انجام دادند اما شانسی نداشتند، گفت: در دو بازی سطح بالایی از خود نشان دادیم و با اراده و میل به پیروزی به میدان رفتیم و سبک خود را حفظ کردیم.

سرمربی تیم ملی عمان با اشاره به بسته بودن، سازماندهی و نفوذ سخت تیم ملی تایلند، دیدار دور سوم مقابل قرقیزستان را بسیار سخت توصیف کرد.

شایان ذکر است که تیم عمان با یک امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد که عربستان، تایلند و قرقیزستان نیز در آن حضور دارند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا