اخبار روز سینما

برنامه های نوروزی 1402 با اجرای بشیر حسینی و حامد سلطانی

صدا و سیما برای اجرای برنامه های نوروزی 1402 از سید بشیر حسینی و حامد سلطانی دعوت کرد. اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سه برعهده آن ها خواهد بود.

برنامه های نوروزی 1402

در سالهای گذشته رضا رشیدپور و احسان علیخانی مجری برنامه های نوروزی بودند. در حالی که رسانه‌ها با حضور محمد رضا گلزار به مجری ویژه برنامه تحویل خبر داده بودند، یکی از خبری اعلام کرد که اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه به حامد سلطانی و سید بشیر حسینی ارائه شده است.

خبرنگار بهمن بابازاده حوزه فرهنگی در این باره می‌گوید:

دهها و مجری همکاری خود را با صدا و سیما هنرمندان کردند. بشیر حسینی از مجریان شبکه سه شده است تحصیلات حوزوی دارد و از مدیر شبکه سیما، علی فروغی، می‌باشد.

مشخص شدن مجریان تحویل سال نوروز 1402

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

اجرای حامد سلطانی در نوروز 1402

حامد سلطانی با اجرای مسابقه «میدون» مطرح شد، اجرای یکی از دوسال آخر برنامه‌های سلام صبح بخیر»،« حسینیه معلی »و« اعجوبه‌ها »را برعهده داشته است. او در حال حاضر فصل جدید مسابقه اعجوبه‌ها را روی آنتن دارد. اجرای حامد سلطانی در نوروز 1402 مورد بحث می‌باشد.

تصاویری از همسر شهرام عبدلی درحال بوسیدن پسر عزادارش

اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه

اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه
اجرای بشیر حسینی در نوروز 1402

بعد از اجرای سید بشیر در عصر جدید، اجرای بشیر حسینی در نوروز 1402 مورد توجه قرار گرفت. سید بشیر حسینی هم برای اولین بار به عنوان داور در مسابقه استعداد یابی « عصرش جدی.

بیوگرافی همسر شهرام عبدلی بازیگر ایرانی [+سالومه شاهرخی کیست؟]

او در فصل سوم این مسابقه جای خود را به «مجید اسماعیلی» داد. حسینی در ۱۴۰۱ به عنوان مجری اولین تجربه را در این عرصه با اجرای برنامه رویانیم »پشت سرگذاشت. این برنامه همچنان از شبکه سوم در حال پخش است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا