اخبار روز سینما

برنامه های تلویزیونی شب قدر/جزئیات







به گزارش ریمینو آنلاین، جزئیات برنامه های تلویزیونی شب قدر در سه شب (جمعه 10 و یکشنبه 12) فاش شد. فروردین و سه شنبه 14 فروردین) با یکدیگر:

شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

شبکه یک در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم احیاء را از حرم امام رضا (علیه السلام) پخش می کند. در ضمن برای روزه داران دعا و نوحه جوشن کبیر با صدای محمود کریمی خوانده می شود. مراسم سخنرانی و بیداری با کلام آیت الله سید احمد علم الهادی ایراد خواهد شد.

شبکه دو مراسم شب اول احیا مصادف با شب شهادت امیرالمومنین علیه السلام را از حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) پخش می کند. همچنین برای شب زنده داران دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده پخش می شود. حجت الاسلام ناصر رفیعی نیز در خصوص فضیلت شب های قدر سخنرانی خواهد کرد. حجت الاسلام رفیعی نیز اجرای مراسم بیداری را بر عهده خواهد داشت.

شبکه سه سیما در شب نوزدهم از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر علیه السلام، دعای جوشن کبیر و تلاوت با صدای میثم مطیعی را پخش می کند. همچنین مراسم احیاء با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان از حسینیه همدانی ها پخش می شود.

شبکه چهار سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم بیداری را از حسینی آیت الله حقشانه پخش می کند و مهدی سماواتی دعای جوشن کبیر را قرائت می کند.

مرثیه خوانی با صدای مهدی سماواتی پخش می شود و سخنران شب نوزدهم آیت الله سید مهدی میرباقری خواهد بود.

شبکه تهران سیما مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی پخش می کند.

محمدرضا غلامرضا زاده و احمد زین العابدین فرد نیز دعا و مداحی جوشن کبیر را می خوانند. مراسم سخنرانی و بیداری با سخنان حجت الاسلام مسعود عالی انجام می شود.

شبکه قرآن و معارف سیما نیز مراسم بیداری و شب زنده داری روزه داران را از مصلی امام خمینی (ره) پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر با موسیقی محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می شود.

مداح حمید رمضان پور و سخنران شب نوزدهم ماه مبارک حجت الاسلام علی سرلک خواهد بود.

شبکه آموزش مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن آخوند متقی را از حرم امام خمینی (ره) پخش می کند. دعای جوشن کبیر از حاج حمید رمضان پور و سخنران شب نوزدهم حجت الاسلام محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه است. مراسم بیداری نیز به همت حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار می شود.

شبکه عقیق مراسم شب نوزدهم حسینیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) را در میدان سپاه با تلاوت و تلاوت جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سخنرانی سلیمی و آیت الله جاودان پخش می کند.

شبکه امید مراسم شب قدر را از مسجد مقدس جمکران پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر توسط حسن شالبافان و مراسم سخنرانی و بیداری توسط حجت الاسلام سید حسین آقامیری اجرا می شود.

شبکه سلامت مراسم شب احیا را از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و رواق حضرت زهرا (سلام الله علیها) با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می کند. سخنرانان این مراسم حجت الاسلام مروی و محمود کریمی خواهند بود.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

شبکه یک سیما مراسم بیداری و شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و تالار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با نوای جوشن پخش می کند. دعای کبیر و مداحی با صدای حاج مهدی سروری و برادران حاج علی. مراسم سخنرانی و بیداری با سخنان ناصر رفیعی از حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ایراد می شود.

شبکه دو سیما پوشش شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و دعای جوشن کبیر را با صدای حسن شالبافان پخش می کند. مراسم سخنرانی و احیا با سخنان حجت الاسلام حسینی خراسانی از شبکه دو پخش می شود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و تلاوت با صدای میثم مطیعی را در شب بیست و یکم از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر علیه السلام پخش می کند. همچنین مراسم احیاء با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان از حسینیه همدانی ها پخش می شود.

شبکه چهار سیما مراسم احیاء را از حرم امام خمینی (ره) پخش می کند. دعای جوشن کبیر توسط حاج اسدالله عرب سرخی و مداحی حاج احمد زمانی خوانده می شود. حجت الاسلام سیده ابراهیم رئیسی نیز سخنرانی خواهد کرد. مراسم بیداری نیز توسط حجت الاسلام ادیب یزدی انجام می شود.

شبکه تهران مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی پخش می کند. مداحی و دعای جوشن کبیر نیز توسط امیر نعیمی و حمید رمضان پور اجرا می شود. حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر به ایراد سخنرانی و برگزاری مراسم احیاء می پردازد.

شبکه قرآن و معارف نیز مراسم بیداری و شب زنده داری روزه داران را از مصلی امام خمینی (ره) پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر با موسیقی محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می شود. مداح احمد واعظی و سخنران شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام مسعود خواهد بود.

شبکه آموزشی دومین شب از مراسم قدر امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام را در آران و بیدگل پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر و تلاوت عباس حیدرزاده و همچنین مراسم احیاء و سخنرانی حجت الاسلام هادی محمدپور نیز پخش می شود.

شبکه عقیق مراسم شب بیست و یکم را از حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها میدان سپاه با قرائت و قرائت دعای جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سلیمی و سخنرانی آیت الله جاودان پخش می کند.

شبکه امید مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از مسجد مقدس جمکران پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر توسط محمدرضا غلام رضازاده و مراسم سخنرانی و بیداری توسط آیت الله میر باقری.

شبکه سلامت شب مراسم احیاء و شهادت امام علی (علیه السلام) را از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) رواق حضرت زهرا (س) با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می کند. سخنگوي حجت الاسلام رشيد يزدي و سخنگوي آن اميرعارف خواهد بود.

شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان

شبکه یک سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر را از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و تالار پیامبر اعظم پخش می کند. دعا و مداحی جوشن کبیر توسط حاج احمد واعظی و مصطفی موسوی اجرا می شود. حجت الاسلام مسعود عالی به ایراد سخنرانی و مراسم احیاء می پردازد.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و دعای جوشن کبیر با صدای مهدی سلحشور پخش می کند. سخنرانی و مراسم احیا با سخنرانی آیت الله میرباقری از شبکه دو پخش می شود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی با نوای میثم مطیعی را در شب بیست و سوم از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر علیه السلام پخش می کند. همچنین مراسم احیاء با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان از حسینیه همدانی ها پخش می شود.

شبکه چهار سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک را با قرائت دعای جوشن کبیر و نوای عباس حیدرزاده شب زنده داری از مسجد مقدس جمکران پخش می کند. مراسم سخنرانی و بیداری با سخنان حجت الاسلام سید حسین مومنی پخش می شود.

شبکه تهران مراسم بیداری شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی پخش می کند. دعا و مداحی جوشن کبیر با صدای حسن شالبافان خوانده می شود. مراسم سخنرانی و بیداری نیز توسط حجت الاسلام حسینی خراسانی انجام می شود.

شبکه قرآن و معارف مراسم احیای شب سوم را از مصلی امام خمینی (ره) با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می کند. مداح احمد نیکبختیان و سخنران حجت الاسلام مهدی مندادی است.

شبکه معارف مراسم سومین شب قدر را از حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه السلام پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مداحی مهدی سروری و مراسم احیاء و سخنرانی حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی پخش می شود. همچنین قرائت دعای ابوحمزه با صدای حمید رمضان پور پخش می شود.

شبکه عقیق مراسم شب بیست و سوم را از حسینیه فاطمه الزهرا (س) میدان سپاه با تلاوت و تلاوت جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سخنرانی سلیمی و آیت الله جاودان پخش می کند.

شبکه امید مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر (علیه السلام) اصفهان پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر توسط امید ابراهیمی، حسن نریمانی و مجتبی صادقی و مرثیه خوانی محمدرضا طالبی پخش می شود. سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت الاسلام مرتضوی و محمدجواد صادقی ایراد خواهد شد.

شبکه سلامت مراسم شب بیست و سوم را از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می کند. سخنران حجت الاسلام حیدری کاشانی و سخنران علی برادران خواهد بود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا