اخبار روز سینما

ببینید: کامنت جنجالی سپهر حیدری و بهرنگ علوی زیر پست رونالدو! [+عکس]

کامنت بهرنگ علوی زیر پست رونالدو ؛ چند روزی است که شایعات متعددی درباره ایجاد بحران در رابطه زوج کریستیانو رونال دو و جورجینا رودریگز منتشر می‌شود.

ادعا شده است که در زندگی مشترک ستاره بزرگ پرتغالی و همسر اسپانیایی-آرژانتینی‌اش مشکلاتی وجود دارد که حتی ممکن است کارها را جدایی بکشند. اما این اخبار جنجالی از کجا آغاز شد؟ به تازگی مستندی سریال در شبکه نت‌فلیکس درباره زندگی جورجینا رودریگس به ن ام «من جورجینا هستم» پخش می‌شود.

جالب است بدانید که شایعات جدایی این مدل آرژانتنی و کریستیانو رونالدو نیز دق یقا از رئالیتی آغاز شده است. شایعات تا جایی پیش رفت که جورجینا امروز بالأخره سکوتش را شکست و ضمن تکذیب شا یعات، پاسخی تند به شروع‌کنندگان این موج داد. در ادامه مطلب با خبر جدایی رونالدو از همسرش همراه ما بمانید.

کامنت بهرنگ علوی زیر پست رونالدو

  • کامنت سپهر حیدری زیر پست رونالدو

به گزارش منابع خبری:

سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با کامنتی عجیب و صمیمی در صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو باعث تعجب کاربران ایرانی شده است.

در هفته های اخیر اخباری متناقض و عجیب درباره زندگی شخصی کریس رونالدو ستاره ف وتبال جهان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. حتی برخی از رسانه های خارجی مدعی شدند که این زوج مشهور با یکدیگر اختلاف دارند و به زودی از هم جدا می شوند. پس از این شایعات بود که بالاخره جورجینا با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخ صیغه علت این ماجرا را حسادت خواند.

کامنت بهرنگ علوی پست رونالدو

البته این پایان ماجرا نبود. چرا که ساعتی پیش ستاره تیم النصر در اقدامی غافلگیر کننده با انتشار تصویری عاشق آن از نامزدش جورجینا به تمامی این جنجال ها خاتمه داد. اما نکته عجیب این پست عاشقانه ستاره تیم ملی پرتغال کامنت صمیمانه سپهر حیدری و بهرنگ علوی بوده که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران ایرانی مواجه شده است. کاپیتان سابق پرسپولیس در اقدامی عجیب با گذاشتن ایموجی قلب و گل رز عاشقانه رونالدو ابراز نظر کرده است. همچنین بهرنگ علوی بازیگر سینما با زبانی طنز به پست احساسی رونالدو واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا